2022-02-12, 12:35
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Captainspiced
En rättelse till dig. Att ha zoom-möten m.m med lärare och andra elever kräver att man får plugga ifred.
Du har ingen som helst uppfattning om detta, då du inte var närvarande.
Var du närvarande?
2022-02-12, 12:56
Avslutad
Citat:
Hej o hå, känns som man kliver rakt in i Gökboet !

Du citerar mig b.la 😊

Jag kände att det jag skrev inte var helt korrekt, så jag ändrade det. När jag talar om att "känna" ngn så i min värld betyder det att det är ngn jag umgås med. Det gör jag ej med dom. Således "känner" jag dom inte. Utan dom verkar vara väldigt trevliga vad jag hört.

Blir det svaret bra så?
Jag undrade över ängelns påstående om att jag ljuger, i bla svaret på ditt inlägg..som hon hänvisade till, vad hen har för vetskap om vem som känner vem osv..
2022-02-12, 13:00
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Loveangelie
Hörde något idag.
Emil var ju delägare i Vita Älgen om jag har förstått det rätt.
När jag läser fupen så verkade allt bra fram tills efter dom hade varit där nere. Kanske det hände något där nere? Eftersom han helt plötsligt var så sur menar jag.
Falsk ryktesspridning, skapa trådsanningar, hur var det nu med det?
Vad var det i inläggen du anklagade mig för att ljuga i som var lögn? Du kör inte moppebil? Vad och varför hänvisar du till ett inlägg där mitt svar rör en annan persons inlägg?
2022-02-12, 13:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Vad är lögn, menar du? Moppebilen? Den har varit en viktig pusselbit för dig och dina vänner, jag ber om ursäkt, du kanske inte har traktorkort, det vet jag ingenting om.

Sen påstår du att jag alltså ljuger i ett inlägg där jag besvarar en annan skribent, som ändrat sitt svar så att det inte skulle vara uppenbart att hen råkat försäga sig, men den skribenten har väl ingenting med dig att göra?

Det är ofta du kommer med lögner över vad jag skulle ha sagt, men som inte stämmer. Det var enbart ett axplock jag plockade ut.
Mopedbil är inget jag har heller. Jag kör en vanlig hederlig Volvo, bil.
2022-02-12, 13:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EmmeLee
Nej. Hon var inte ofta i skolan. Dem hade distans undervisning pga covid-19. Ännu en lögn från ängeln.

Och att du skulle umgåtts med båda och missat att dem är ett par - inte du och Emil. Pinsamt att du fortfarande vidhåller det. Även om dem inte skulle kysst varann framför dig så är det sånt som märks långa vägar .

Och jo - du försvarar Lida hela tiden.
Värdelös människa som inte ens kunde skaffa sig ett jobb, hemlös och klarade inte av att ta hand sina barn ens. Kul att växa upp och ha en mördare till mamma. Hade fan hellre varit utan mamma helt då

Gumman lilla, jag vet att hon gjorde skolan på distans, precis som alla andra studenter. Så du behöver inte göra dig dummare än vad du redan är.
Som jag skrev, hon var hos klasskompisar, med barnen, i sin lägenhet och i skolan. Du vet, man kan/kunde åka till skolan ändå, kanske för att exempelvis hämta, lämna, låna säker.
Man kan visst umgås utan att veta någon är ett par. Man behöver liksom inte skylta med allt hela tiden, men du kanske är ensam, så du förstår inte det.
Återigen, jag försvarar ingen. Jag berättar om det Jag vet, det jag sett och hört av de båda personligen.

Dra inte in barnen igen, dom har inget med detta att göra. Dom är vad jag förstått, både duktiga och fina, även tack vare Lydia.
2022-02-12, 13:29
Avslutad
Citat:
Det är ofta du kommer med lögner över vad jag skulle ha sagt, men som inte stämmer. Det var enbart ett axplock jag plockade ut.
Mopedbil är inget jag har heller. Jag kör en vanlig hederlig Volvo, bil.
Men du påpekar ständigt att jag ljuger och i ditt lilla axplock får du gärna förklara vad som är lögn, förutom mopedbilen 🙄
Du hänvisar till andra skribenters inlägg, har du vetskap om de anonyma användarna här? Mig veterligen är det 2 skribenter som öppet berättat om sin relation till Emil.
Dina argument liknar en obstinat småunge, som ska försöka rättfärdiga att "alla andra" får göra si eller så, samt "ah, men durå!"
Förklara gärna, då jag verkligen vill veta. Hittills verkar du slåss mot väderkvarnar
2022-02-12, 13:31
Medlem
Citat:
Jag har hört att han fick erbjudande om att bli utköpt. Men ej ville det?!

Ja jag har hört detsamma, men Emil ville gärna ha en hållhake och ville därför inte gå med på att sälja sin del.
Kan mycket väl vara därför han blev sur senare.
2022-02-12, 13:31
Medlem
Citat:
Falsk ryktesspridning, skapa trådsanningar, hur var det nu med det?
Vad var det i inläggen du anklagade mig för att ljuga i som var lögn? Du kör inte moppebil? Vad och varför hänvisar du till ett inlägg där mitt svar rör en annan persons inlägg?

Var han inte delägare då?
2022-02-12, 13:33
Avslutad
Citat:
Ja jag har hört detsamma, men Emil ville gärna ha en hållhake och ville därför inte gå med på att sälja sin del.
Kan mycket väl vara därför han blev sur senare.
Det var märkligt, han återfinns inte som delägare i företaget.
Du kanske inte ska lyssna på rösterna i huvudet?
2022-02-12, 13:34
Medlem
Citat:
Men du påpekar ständigt att jag ljuger och i ditt lilla axplock får du gärna förklara vad som är lögn, förutom mopedbilen 🙄
Du hänvisar till andra skribenters inlägg, har du vetskap om de anonyma användarna här? Mig veterligen är det 2 skribenter som öppet berättat om sin relation till Emil.
Dina argument liknar en obstinat småunge, som ska försöka rättfärdiga att "alla andra" får göra si eller så, samt "ah, men durå!"
Förklara gärna, då jag verkligen vill veta. Hittills verkar du slåss mot väderkvarnar

Jag har ju redan kommit på dig vid flera tillfällen med lögner. Där jag påtalat och bett dig plocka fram min lögn.
Då börjar du prata om något helt annat, och låtsas som det regnar. Så patetiskt av dig.
Allt finns i tråden att läsa för alla.
2022-02-12, 13:37
Medlem
Citat:
Det var märkligt, han återfinns inte som delägare i företaget.
Du kanske inte ska lyssna på rösterna i huvudet?

Ja, du kanske inte förstår det.
Men du vet, man kan exempelvis även låna ut pengar, vara en tyst delägare som inte syns tack vare lånet.
2022-02-12, 13:40
Avslutad
Citat:
Ja, du kanske inte förstår det.
Men du vet, man kan exempelvis även låna ut pengar, vara en tyst delägare som inte syns tack vare lånet.
Ah, skumraskaffärslinjen igen, ge dig.
Visa ett faktiskt inlägg jag gjort där jag inte knäpper dig på näsan av ironi, utan lägger fram rena lögner..

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in