Citat:
Ursprungligen postat av
EmmeLee
Nej. Hon var inte ofta i skolan. Dem hade distans undervisning pga covid-19. Ännu en lögn från ängeln.
Och att du skulle umgåtts med båda och missat att dem är ett par - inte du och Emil. Pinsamt att du fortfarande vidhåller det. Även om dem inte skulle kysst varann framför dig så är det sånt som märks långa vägar .
Och jo - du försvarar Lida hela tiden.
Värdelös människa som inte ens kunde skaffa sig ett jobb, hemlös och klarade inte av att ta hand sina barn ens. Kul att växa upp och ha en mördare till mamma. Hade fan hellre varit utan mamma helt då
Gumman lilla, jag vet att hon gjorde skolan på distans, precis som alla andra studenter. Så du behöver inte göra dig dummare än vad du redan är.
Som jag skrev, hon var hos klasskompisar, med barnen, i sin lägenhet och i skolan. Du vet, man kan/kunde åka till skolan ändå, kanske för att exempelvis hämta, lämna, låna säker.
Man kan visst umgås utan att veta någon är ett par. Man behöver liksom inte skylta med allt hela tiden, men du kanske är ensam, så du förstår inte det.
Återigen, jag försvarar ingen. Jag berättar om det Jag vet, det jag sett och hört av de båda personligen.
Dra inte in barnen igen, dom har inget med detta att göra. Dom är vad jag förstått, både duktiga och fina, även tack vare Lydia.