2022-02-11, 12:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Loveangelie

Ja verkligen!
Det spelar ingen roll att du håller på.
Jag tänker fortfarande berätta det jag varit med om, det jag vet, det jag sett och hört. Om det är något du inte tål, inte vill höra, ja då behöver du inte läsa det. Finns de som vill ta del av det. De finns de som fortfarande inte har något svar på varför det hände, låt dessa personer få fortsätta diskutera detta.
För dig är allt färdigt, men va då tyst. Du kommer aldrig kunna tysta oss andra.
Och fortfarande kan du inte bevisa dina fåniga anklagelser!

Måste fråga en sak
Vad är det du tror/vill ska komma fram på flashback som inte redan har diskuterats här?
Senast redigerad av Vemdalen62 2022-02-11 kl. 13:05.
2022-02-11, 14:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Vet du vad, din intresseklubb har nog antecknat vad du upprepat om och om och om igen.... tror de förstått, så att skribenter kommer fortsätta att bemöta rena lögner, är nödvändigt tills denna tråd låses pga det blir trams och falsk ryktesspridning utan dess like. Lukten liknas vid koskit i horn, nergrävd i jorden, för perfekt balans med kosmos.. simsalabim
Du och din drottning med capten och några hovnarrar kan lägga ner.
Det är över.
Emil är död.
Lydia lever och är dömd till 18 år för MORD!

Ja jag tvivlar inte en sekund att de flesta vet vad jag skriver och förstår. Dessvärre tillhör du dom som inte förstår, vilket jag inte lägger någon större vikt i.
Lögnerna kommer från dig hela tiden när du kommer med det ena påståendet efter det andra, och när man sen ber dig lägga fram bevis på det, ja då svamlar du om något helt annat.
Det är extremt uppenbart, och lyser igenom enormt vad du vill. Du vill tysta alla som har en annan åsikt, men du kommer aldrig att lyckas!
2022-02-11, 14:48
Avslutad
Citat:
Ja jag tvivlar inte en sekund att de flesta vet vad jag skriver och förstår. Dessvärre tillhör du dom som inte förstår, vilket jag inte lägger någon större vikt i.
Lögnerna kommer från dig hela tiden när du kommer med det ena påståendet efter det andra, och när man sen ber dig lägga fram bevis på det, ja då svamlar du om något helt annat.
Det är extremt uppenbart, och lyser igenom enormt vad du vill. Du vill tysta alla som har en annan åsikt, men du kommer aldrig att lyckas!
Vad är det jag har påstått som varit lögn?
Vad svamlar jag om?
Vad menar du med att jag aldrig kommer lyckas tysta alla som tycker annorlunda?
Är det brainfog du drabbats av?
Det jag vill är att såna som du slutar sprida dynga. Sanningen som du hävdar vill ska fram, vad är sanningen?
Du har ingenting att komma med. Däremot har jag visat dig en bråkdel av dina motsägelsefulla, elaka inlägg.
Direkta personangrepp?
Sanningen gör ont för dig, Lydia dömdes, lev med det.
Emil kan inte leva vidare.
2022-02-11, 16:32
Medlem
Citat:
Vad är det jag har påstått som varit lögn?
Vad svamlar jag om?
Vad menar du med att jag aldrig kommer lyckas tysta alla som tycker annorlunda?
Är det brainfog du drabbats av?
Det jag vill är att såna som du slutar sprida dynga. Sanningen som du hävdar vill ska fram, vad är sanningen?
Du har ingenting att komma med. Däremot har jag visat dig en bråkdel av dina motsägelsefulla, elaka inlägg.
Direkta personangrepp?
Sanningen gör ont för dig, Lydia dömdes, lev med det.
Emil kan inte leva vidare.

Det finns många lögner du har kommit med, ett axplock är ju att läsa inlägg nr: 8158, 8140, 8097 Ja listan kan göras hur lång som helst.
Jag menar precis vad jag säger, du kommer aldrig kunna tysta de som tycker och tror annorlunda än dig.
Jag sprider ingen dynga, se nu ljög du igen ju.

Det är fortfarande, även om du inte förstår det...fortfarande ingen som försvarar Lydia eller tycker att det skulle vara bra att Emil är död, ingen gör det. Det är vidrigt att ens tro något sånt.
Och alla är också överens om att Lydia sitter där hon ska sitta, aldrig varit tal om något annat!
2022-02-11, 16:43
Medlem
Marie-Antoinettes avatar
Citat:
Du imponerar med din kunskap, verkligen. Vart har du ställt drinken inatt?

Citat:
Whop whop, kunskap är viktigt, på vilket sätt försöker du föra tråden vidare annat än att smutskasta brottsoffret?

Citat:
Det finns otroligt många genomtänkta inlägg från dig, som belyser kärnan

Citat:
Vad tycker du hade varit ett skäligt straff för avrättningen?

Citat:
Det är så att skämmskudden åker fram, din agenda är tydlig.

Citat:
Verkligen?
Det blir så uppenbart löjligt med er smutskampanj. Jag har inte bevisat någonting?
Ni har er tro, alla andra ljuger, även när ni får se att det man framfört är sant, så fortsätter ni, framförallt du, som vill peka ut E som klandervärd?! (Fick du ett nytt långord)

__________________________________________________ ______________

Varför tror du att man varken vill läsa dina inlägg, eller ens besvara dem??

Jo, det syns ju på de "svar" du har givit mig här, under ca 4 timmar inatt.......Stalkervarning, faktiskt, på dig!

EN, endast EN (1) någorlunda vettig fråga, men jag tänker inte svara på den pga alla de andra mindre trevliga s.k. "svaren"/kommentarerna till mina inlägg!!
Ex det sista inlägget du kommenterade är INTE skrivet av mig, någon har fått fel på sitt citerande! Men det blir ju lätt så om man raderar och lägger till i andras inlägg, att man "glömmer" vart quote-tecknet ska vara.......

Du får nog kolla upp så att det du citerar av mina inlägg, verkligen är skrivet av mig, samt du får sluta med att ta mina meningar ur sin kontext (= sammanhang), för det blir mycket, mycket MISSVISANDE när du gör så och trots flertal tillsägelser, men det är troligen din agenda att det ska vara missvisande!

Den med den absolut klarast och tydligaste agendan är ju du!

Så hur var det nu med L ev "vårdnadstvist"??? Vem stämde vem? Vem skulle betala stämningsavgiften?

Eller vill du inte svara på det för att jag hade rätt??
2022-02-11, 23:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Marie-Antoinette

Jo, det syns ju på de "svar" du har givit mig här, under ca 4 timmar inatt.......Stalkervarning, faktiskt, på dig!

EN, endast EN (1) någorlunda vettig fråga, men jag tänker inte svara på den pga alla de andra mindre trevliga s.k. "svaren"/kommentarerna till mina inlägg!!
Ex det sista inlägget du kommenterade är INTE skrivet av mig, någon har fått fel på sitt citerande! Men det blir ju lätt så om man raderar och lägger till i andras inlägg, att man "glömmer" vart quote-tecknet ska vara.......

Du får nog kolla upp så att det du citerar av mina inlägg, verkligen är skrivet av mig, samt du får sluta med att ta mina meningar ur sin kontext (= sammanhang), för det blir mycket, mycket MISSVISANDE när du gör så och trots flertal tillsägelser, men det är troligen din agenda att det ska vara missvisande!

Så hur var det nu med L ev "vårdnadstvist"??? Vem stämde vem? Vem skulle betala stämningsavgiften?

Hörde något idag.
Emil var ju delägare i Vita Älgen om jag har förstått det rätt.
När jag läser fupen så verkade allt bra fram tills efter dom hade varit där nere. Kanske det hände något där nere? Eftersom han helt plötsligt var så sur menar jag.
2022-02-12, 10:26
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Marie-Antoinette

Jag tänker inte bemöta dina världsfrånvända inlägg mer, detta blir mitt sista svar till dig, gällande det fetade:
Jag ljuger inte. Jag tar reda på fakta. Jag anser att om man verkligen vill ta reda på "sanningen" så måste man efterforska lite själv, inte förlita sig på "fakta" från en flashbacktråd.
Den fakta kan inte serveras på ett silverfat till blodtörstiga hyenor. Man måste jobba lite om man är genuint intresserad av orsak-verkan, brott och straff.
Det är pinsamt att gå igenom dina inlägg, en så otrolig mängd utan annat än ryggdunkningar och ditt egna sorgliga liv.
Och som svar på din fråga:
Du har fel.
2022-02-12, 10:37
Avslutad
Citat:
Det jag fetat, där skrev du först att hennes föräldrar och syskon ÄR fantastiska människor
Du ändrade sen till att de verkar vara..

Jag tycker du börjar låta lite hotfull, varför.
Sanningen, vad som ledde till att 4 barn fått sin barndom helt fuckad, går att följa tillbaks till hästgården och tiden däromkring. Det var sorgen över kronkalle, skulder och allt hon förlorat med hästgården hon grät och brölade om för polis, sos, vårdpersonal mm

Vad menar du att jag har "norpat"?

Jag har blivit kallad mycket och mer, men jag vill till skillnad mot andra veta hur i helvete Lydia Barth kunde gå vandra runt på gator och torg, från binge till binge så länge?!

Citat:
Det var det vidrigaste du skrivit tror jag, med tanke på dina lögner om att han var din kärlek och att ni skulle flytta och bygga en framtid tillsammans, att du trott du var den enda men förstått att så inte var fallet... jag tycker du ska hoppa in i moppebilen och åka hem.

Citat:
Det är förunderligt hur du återigen uttalar dig om att inte hjälpa någon som har ett beroende.
Exakt vad var du ute efter i din påstådda relation? Du utnyttjade en människa för egen vinning. Fy fan.

Citat:
Det finns många lögner du har kommit med, ett axplock är ju att läsa inlägg nr: 8158, 8140, 8097 Ja listan kan göras hur lång som helst.
Jag menar precis vad jag säger, du kommer aldrig kunna tysta de som tycker och tror annorlunda än dig.
Jag sprider ingen dynga, se nu ljög du igen ju.

Det är fortfarande, även om du inte förstår det...fortfarande ingen som försvarar Lydia eller tycker att det skulle vara bra att Emil är död, ingen gör det. Det är vidrigt att ens tro något sånt.
Och alla är också överens om att Lydia sitter där hon ska sitta, aldrig varit tal om något annat!
Vad är lögn, menar du? Moppebilen? Den har varit en viktig pusselbit för dig och dina vänner, jag ber om ursäkt, du kanske inte har traktorkort, det vet jag ingenting om.

Sen påstår du att jag alltså ljuger i ett inlägg där jag besvarar en annan skribent, som ändrat sitt svar så att det inte skulle vara uppenbart att hen råkat försäga sig, men den skribenten har väl ingenting med dig att göra?
2022-02-12, 12:16
Medlem
Citat:
Berättade saker skulle det stå. Ibland leker telefonen ett spratt med att lägga in andra ord.

Vad i hela fridens namn snackar du om.
Jag har redan 2021-11-27 berättat att jag träffat dom båda. Du har uppenbart problem med att folk berättar saker för dig. Du tror mig ju säkert inte, så du kan ju kolla in inlägg nr 6081.
Jag får tydligen skriva det igen då. Hon var ofta i skolan, hos klasskompisar, med sina barn eller i lägenheten när jag var där. Tar början igen för dig Mumsbulle: HON VAR OFTA i skolan....
Förstod du nu?
Att du inte kan läsa och hittar på en massa, DET är PINSAMT

Nej. Hon var inte ofta i skolan. Dem hade distans undervisning pga covid-19. Ännu en lögn från ängeln.

Och att du skulle umgåtts med båda och missat att dem är ett par - inte du och Emil. Pinsamt att du fortfarande vidhåller det. Även om dem inte skulle kysst varann framför dig så är det sånt som märks långa vägar .

Och jo - du försvarar Lida hela tiden.
Värdelös människa som inte ens kunde skaffa sig ett jobb, hemlös och klarade inte av att ta hand sina barn ens. Kul att växa upp och ha en mördare till mamma. Hade fan hellre varit utan mamma helt då
2022-02-12, 12:29
Medlem
Captainspiceds avatar
Citat:
Vad är lögn, menar du? Moppebilen? Den har varit en viktig pusselbit för dig och dina vänner, jag ber om ursäkt, du kanske inte har traktorkort, det vet jag ingenting om.

Sen påstår du att jag alltså ljuger i ett inlägg där jag besvarar en annan skribent, som ändrat sitt svar så att det inte skulle vara uppenbart att hen råkat försäga sig, men den skribenten har väl ingenting med dig att göra?

Hej o hå, känns som man kliver rakt in i Gökboet !

Du citerar mig b.la 😊

Jag kände att det jag skrev inte var helt korrekt, så jag ändrade det. När jag talar om att "känna" ngn så i min värld betyder det att det är ngn jag umgås med. Det gör jag ej med dom. Således "känner" jag dom inte. Utan dom verkar vara väldigt trevliga vad jag hört.

Blir det svaret bra så?
2022-02-12, 12:32
Medlem
Captainspiceds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EmmeLee
Nej. Hon var inte ofta i skolan. Dem hade distans undervisning pga covid-19. Ännu en lögn från ängeln.

Och att du skulle umgåtts med båda och missat att dem är ett par - inte du och Emil. Pinsamt att du fortfarande vidhåller det. Även om dem inte skulle kysst varann framför dig så är det sånt som märks långa vägar .

Och jo - du försvarar Lida hela tiden.
Värdelös människa som inte ens kunde skaffa sig ett jobb, hemlös och klarade inte av att ta hand sina barn ens. Kul att växa upp och ha en mördare till mamma. Hade fan hellre varit utan mamma helt då

En rättelse till dig. Att ha zoom-möten m.m med lärare och andra elever kräver att man får plugga ifred.
Du har ingen som helst uppfattning om detta, då du inte var närvarande.
2022-02-12, 12:34
Medlem
Captainspiceds avatar
Citat:
Hörde något idag.
Emil var ju delägare i Vita Älgen om jag har förstått det rätt.
När jag läser fupen så verkade allt bra fram tills efter dom hade varit där nere. Kanske det hände något där nere? Eftersom han helt plötsligt var så sur menar jag.

Jag har hört att han fick erbjudande om att bli utköpt. Men ej ville det?!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in