Citat:
Ursprungligen postat av
Mumsbulle
Du imponerar med din kunskap, verkligen. Vart har du ställt drinken inatt?
Citat:
Ursprungligen postat av
Mumsbulle
Whop whop, kunskap är viktigt, på vilket sätt försöker du föra tråden vidare annat än att smutskasta brottsoffret?
Citat:
Ursprungligen postat av
Mumsbulle
Det finns otroligt många genomtänkta inlägg från dig, som belyser kärnan
Citat:
Ursprungligen postat av
Mumsbulle
Vad tycker du hade varit ett skäligt straff för avrättningen?
Citat:
Ursprungligen postat av
Mumsbulle
Det är så att skämmskudden åker fram, din agenda är tydlig.
Citat:
Ursprungligen postat av
Mumsbulle
Verkligen?
Det blir så uppenbart löjligt med er smutskampanj. Jag har inte bevisat någonting?
Ni har er tro, alla andra ljuger, även när ni får se att det man framfört är sant, så fortsätter ni, framförallt du, som vill peka ut E som klandervärd?! (Fick du ett nytt långord)
__________________________________________________ ______________
Varför tror du att man varken vill läsa dina inlägg, eller ens besvara dem??
Jo, det syns ju på de "svar" du har givit mig här, under ca 4 timmar inatt.......Stalkervarning, faktiskt, på dig!
EN, endast EN (1) någorlunda vettig fråga, men jag tänker inte svara på den pga alla de andra mindre trevliga s.k. "svaren"/kommentarerna till mina inlägg!!
Ex det sista inlägget du kommenterade är INTE skrivet av mig, någon har fått fel på sitt citerande! Men det blir ju lätt så om man raderar och lägger till i andras inlägg, att man "glömmer" vart quote-tecknet ska vara.......
Du får nog kolla upp så att det du citerar av mina inlägg, verkligen är skrivet av mig, samt du får sluta med att ta mina meningar ur sin kontext (= sammanhang), för det blir mycket, mycket MISSVISANDE när du gör så och trots flertal tillsägelser, men det är troligen din agenda att det ska vara missvisande!
Den med den absolut klarast och tydligaste agendan är ju du!
Så hur var det nu med L ev "vårdnadstvist"??? Vem stämde vem? Vem skulle betala stämningsavgiften?
Eller vill du inte svara på det för att jag hade rätt??