2021-11-03, 19:09
Medlem
Cedderiks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av madssons
Det kan stämma, för som jag skrev så tror jag det var 93 men absolut inte säker. Var hittar du informationen? Blev själv nyfiken.
Googlar på systern 😊
2021-11-03, 19:09
Medlem
DreamTwisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BMC64
Hur tungt var vikten på mannen hon skulle ha lyft framkommit i inlägget vi diskuterar, vart framgår vikten ?
Nej, men redovisa det då. Jag betraktar det som obelagt trams till du gjort det
2021-11-03, 19:13
Medlem
BMC64s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DreamTwister
Nej, men redovisa det då. Jag betraktar det som obelagt trams till du gjort det

Belägg det hur du vill, du kan sitta där å påstå att det är omöjligt utan att ha en aning om vikten,

Jag betraktar din åsikt som belagd självgodhet, tills du bevisat att ingen kvinna kan lyfta en man från golvet,
2021-11-03, 19:14
Medlem
DreamTwisters avatar
Citat:
Belägg det hur du vill, du kan sitta där å påstå att det är omöjligt utan att ha en aning om vikten,

Jag betraktar din åsikt som belagd självgodhet, tills du bevisat att ingen kvinna kan lyfta en man från golvet,
Visst, vill du tro på skrönor får du göra det. Det säger mer om dig än om mig

Edit: Men vill du ha verkligheten så fråga ev kvinnliga bekanta som är träningsfreaks om hur mycket de kan lyfta. Och såvitt vi vet kvalade inte Lydia in i kategorin träningfreaks
Senast redigerad av DreamTwister 2021-11-03 kl. 19:18.
2021-11-03, 19:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KIBy
Ja, det förstår jag att just du tycker, varför inte skicka ett gulligt brev till Lydia..
Allvarligt talat, förstå att denna kvinna begått något oerhört hemskt, gått över en gräns som man bara inte gör! som ingen någonsin kan förlåta, hennes barn, Kimmo, föräldrarna, alla i Emils familj..men jag talar nog för döva öron när det gäller dig..

Jag får verkligen beklaga sorgen över att du förlorat synen.
För som jag skrivit vid ett flertalet gånger nu, så fördömer jag den handling hon har gjort som resulterade i att Emil blev skjuten. Vet ärligt talat inte hur många gånger man ska behöva skriva det. Men det är klart, har man blivit blind så har man.
2021-11-03, 19:17
Medlem
BMC64s avatar
Citat:
Visst, vill du tro på skrönor får du göra det. Det säger mer om dig än om mig

tack du allvetande orakel, jag tror vad jag vill, inte vad du vill. Du har ett sätt att försöka mästra folk, som jag finner en smula roande, jag tar dej för det troll du är
2021-11-03, 19:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sidlinjen18
Eeeh? Hon har i princip oprovocerat skjutit sin sambo, räcker inte det?

Jag får verkligen beklaga sorgen över att du förlorat synen.
För som jag skrivit vid ett flertalet gånger nu, så fördömer jag den handling hon har gjort som resulterade i att Emil blev skjuten. Vet ärligt talat inte hur många gånger man ska behöva skriva det. Men det är klart, har man blivit blind så har man.
2021-11-03, 19:19
Medlem
DreamTwisters avatar
Citat:
tack du allvetande orakel, jag tror vad jag vill, inte vad du vill. Du har ett sätt att försöka mästra folk, som jag finner en smula roande, jag tar dej för det troll du är
Om du tycker att insikter från verkligheten är mästrande säger även det mer om dig än om mig
2021-11-03, 19:24
Medlem
BMC64s avatar
Citat:
Om du tycker att insikter från verkligheten är mästrande säger även det mer om dig än om mig

Nej det tycker jag inte, jag tycker att ditt påstående att det är extremt osannolikt att en otränad kvinna som typ Lydia kan lyfta en mindre man från golvet, inte alls är förankrat i verkliga insikter. Jag tycker mer att det är ett uttryck för att du ska rätt i alla dina påstående
2021-11-03, 19:25
Medlem
DreamTwisters avatar
Citat:
Nej det tycker jag inte, jag tycker att ditt påstående att det är extremt osannolikt att en otränad kvinna som typ Lydia kan lyfta en mindre man från golvet, inte alls är förankrat i verkliga insikter. Jag tycker mer att det är ett uttryck för att du ska rätt i alla dina påstående
Have it your way, men du har fel
2021-11-03, 19:29
Medlem
BMC64s avatar
Citat:
Have it your way, men du har fel

2021-11-03, 19:30
Medlem
Gold94s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av madssons
Okej..
Lydia som tidigare hette Lida men valde att byta namn, förmodligen för att hon är "känd" överallt där hon bott. Jobbat på krogar som yngre, valt idioter till män pga status och för att få arbete.
Det är ändå lite konstigt att hon lyckats få vapenlicens eftersom hon som yngre var med i ett väpnat rånförsök där hon friades pga sin ålder, den andra personen fick dock ett långt straff.
Hon är även igenkänd för att ha hotat med att döda sina killar när dom vill lämna henne, får panik om någon lämnar henne, skriker, kastar saker osv. Är otrogen mot varje man/kille hon träffar, därför inte konstigt att även E var osäker på henne.
Hon har även hotat andra tjejer som varit vän med hennes pojkvänner.
Hon har alltid varit instabil.
Orsaken till att hon kom till Sverige sägs vara att familjen hade problem med henne och ville börja om. Vilket alltid verkat vara hennes melodi, att börja om på nya platser, fly dit ingen känner henne. Så att hennes psykiska ohälsa började på den där skolan som nämns är långt ifrån sant om man lyssnat på hela historien.
Hon älskar att synas och höras, ljuger gärna till sig uppmärksamhet om hon inte lyckas få den.
Ja, vad mer ska man skriva. Hon har aldrig varit en lugn och sansad person.
Hon kan få den lugnaste och snällaste personen som gått i ett par skor och ta fram en sida som ingen vill se.
Tack!
Det är exakt den bild jag fått av henne.
L sa ju också att hon ville ha vapenlicens för att kunna få hänga med "kompisar" som hade det och följa med och jaga...

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in