2022-06-01, 17:48
Medlem
DidierDrogba02s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Drickback
Alla som inte håller på Liverpool ska straffas hårt, enkel matte (ironi)

Synd att inte Liverpool straffas lika hårt som ukraina av ryssarna med bomber och granater.💣

Heja Skottland!🏴󠁧󠁢󠁳󠁣󠁴󠁿
Citera
2022-06-01, 17:54
Medlem
Drickbacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DidierDrogba02
Synd att inte Liverpool straffas lika hårt som ukraina av ryssarna med bomber och granater.💣

Heja Skottland!🏴󠁧󠁢󠁳󠁣󠁴󠁿
I Skottland leder Andy Robertson, Liverpool laget
Citera
2022-06-01, 18:06
Medlem
Neroxxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Generalandersson
Ok. Har väl aldrig påstått att ni andra är galna? Däremot så har jag som oftast rätt i allt av det som jag skriver här inne.

Ja, jag är 160% säker på att ”The Gunners” hade minst tagit 4:e platsen om det inte vore för skadorna på Tierney & Partey. Om vi hade haft Partey/Tierney klara och friska hela säsongen, så är det mindre än 0% chans för att spurs hade hamnat 4:a.

Jag säger inte att det är fel, men däremot så är det omöjligt att vara så säker då det är en högst teoretisk övning. Nu har jag inte följt Arsenal så slaviskt, men det man sett av dessa två är väl inte så att det skulle skifta hela laget till den grad att utfallet skulle vara helt annorlunda. Av det jag sett av Arsenal så har Martinelli varit den som imponerat mest, en bra speladre med em väldigt ljus framtid. Sista matchen hemma på SJP mot just Arsenal var en jäkla fröjd att se, en av de bästa matcher jag sett laget spela på en jävla många år.
Citera
2022-06-01, 18:10
Medlem
DidierDrogba02s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Drickback
I Skottland leder Andy Robertson, Liverpool laget

Personligen föredrar jag Billy Gilmour som är skadad. Men jag får väl göra ett undantag och hålla på Robbo mot Ukraina.

Det viktigaste är att efter matchen så skickas hela Liverpools trupp till Kiev så att ryssarna kan ”leka” lite med dem
Citera
2022-06-01, 18:14
Medlem
Drickbacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DidierDrogba02
Personligen föredrar jag Billy Gilmour som är skadad. Men jag får väl göra ett undantag och hålla på Robbo mot Ukraina.

Det viktigaste är att efter matchen så skickas hela Liverpools trupp till Kiev så att ryssarna kan ”leka” lite med dem
Heja Liverpool FC

Ryssland är en enkel match för oss som kan skjuta!
Sköt oss 92 p, några guld & silver samt utmärkelser..
Citera
2022-06-01, 18:25
Medlem
Neroxxs avatar
Tror ni attt Dybala går till en klubb i PL? Finns väl inte jättemånga klubbar som har möjlighet. City, Pool och Chelsea? Kanske spurs men de lär väl få problem med lönerna. Man U och arsenal har väl situationen att de inte är med i CL vilket kan vara något som han vill spela, annars ligger de ju i fas med lönen han lär kräva. (Har 220£k per vecka). Hade ju förstås gärna sett honom i Newcastle men ser det som extremt otroligt, dels lönen men att vi saknar CL är ju även det en faktor.
Citera
2022-06-01, 18:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Neroxx
Tror ni attt Dybala går till en klubb i PL? Finns väl inte jättemånga klubbar som har möjlighet. City, Pool och Chelsea? Kanske spurs men de lär väl få problem med lönerna. Man U och arsenal har väl situationen att de inte är med i CL vilket kan vara något som han vill spela, annars ligger de ju i fas med lönen han lär kräva. (Har 220£k per vecka). Hade ju förstås gärna sett honom i Newcastle men ser det som extremt otroligt, dels lönen men att vi saknar CL är ju även det en faktor.
Om nån klubb i England snor Dybala framför Inter,tror jag det blir Conte och Tottenham.
Conte har snackat han vill ha in en anfallar.
Känns otroligt spännande faktiskt
Citera
2022-06-01, 18:35
Medlem
Neroxxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av drhasch81
Om nån klubb i England snor Dybala framför Inter,tror jag det blir Conte och Tottenham.
Conte har snackat han vill ha in en anfallar.
Känns otroligt spännande faktiskt

Har spurs möjlighet att betala den lönen dock? Kane har 200k ,om vi gissar att Dybala inte går ner i lön så skullle det betyda att han blir lagets bäst betalda spelare. Kanske inte är helt omöjligt, tror han skulle passa bra i spurs. Har spurs gjort något för att kunna värva Kulle?
Citera
2022-06-01, 18:37
Medlem
Citat:
Har spurs möjlighet att betala den lönen dock? Kane har 200k ,om vi gissar att Dybala inte går ner i lön så skullle det betyda att han blir lagets bäst betalda spelare. Kanske inte är helt omöjligt, tror han skulle passa bra i spurs. Har spurs gjort något för att kunna värva Kulle?

Är väl så att spurs fokuserar på att värva andra spelare detta år med tanke på att Kulle fortfarande är utlånad dit en säsong till och sen köper de loss honom efter den säsongen.
Citera
2022-06-01, 18:39
Medlem
Neroxxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av maxitaxiiii
Är väl så att spurs fokuserar på att värva andra spelare detta år med tanke på att Kulle fortfarande är utlånad dit en säsong till och sen köper de loss honom efter den säsongen.

Oh, var det två år från början eller förlängde de? Trodde att det bara var säsongen ut.
Citera
2022-06-01, 18:41
Medlem
Citat:
Oh, var det två år från början eller förlängde de? Trodde att det bara var säsongen ut.

Har för mig det var över nästa år med. Har ingen koll på om de är obligatorisk köpoption nästa år men hur han har varit denna säsong är det ju en självklarhet för Tottenham att köpa loss honom
Citera
2022-06-01, 18:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TilhelmWell
Nu är det officiellt. Pogba lämnar United.

https://www.manutd.com/en/news/detail/paul-pogba-will-leave-manchester-united-this-summer-after-six-year-stay-1-june-2022

ÄNTLIGEN!

Good riddance.

Det är ändå fantastiskt

2012 går Pogba till Juventus för 0 öre

2016 går Pogba till Manchester united för 1,1 miljarder

2022 går Pogba till Juventus igen gratis

Manchester United är seriöst fotbollsvärldens största skämt
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto