2022-04-27, 13:16
Medlem
MartinDahlinsMammas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alex P. Keaton
Inget om Manchester Citys insats igår? Behöver man alltså in i matchtråden för att få se era tankar. Såg inte matchen. Ja, ja.

Be om en källa/länk.

Det får du googla fram själv allt han säger är 130 procent sant.
Citera
2022-04-27, 13:20
Medlem
Citat:
Inget om Manchester Citys insats igår? Behöver man alltså in i matchtråden för att få se era tankar. Såg inte matchen. Ja, ja.

Be om en källa/länk.

(FB) Champions League 21/22
Citera
2022-04-27, 14:23
Medlem
Generalanderssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aron
det har han inte alls sagt
Jo, det har han visst.

Under försäsongssnacket på Sky så uttalade experten Rio att Man Utd var bland favoriterna till att ta hem titeln denna säsong, Rio tog även och hyllade Ole i samma sändning. Lol.
Citera
2022-04-27, 14:31
Medlem
Generalanderssons avatar
Citat:

Be om en källa/länk.
1. Real och City.. De två största fotbollsklubbarna i deras respektive städer Var en underhållande match, Man City var helt klart det bättre laget, även om de brände en hel del chanser.

2. Lägger som känt inte ut några länkar öht här inne numera. Men om du vill se klippet med experten Rio Ferdinand, så ligger det väl säkert på Skysports Youtube kanal.
Citera
2022-04-27, 14:48
Medlem
Drickbacks avatar
Liverpool’s uppskjutna match mot Southampton blir den 17/5, lite konstigt att det inte blev 18/5 då FA-cup finalen går 14/5 och sista seriematchen 22/5.
Klar fördel för Southampton att Liverpool får en dag mindre vila än förväntat.
Citera
2022-04-27, 14:51
Medlem
Alex P. Keatons avatar
Personligen tycker jag inte att vara favoriten (1 val ) och en av favoriterna (1 av absolut minimum 2. Troligtvis fler.) inte är samma sak. De flesta så kallade experter hade väl United i topp 3 eller 4. Men det är ju jag det. Nu vet jag ju inte exakt vad Rio sa, så jag utgår från vad folk sagt här.
Citera
2022-04-27, 14:57
Medlem
Alex P. Keatons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MartinDahlinsMamma
(FB) Champions League 21/22
Ha. Folk brukar ofta nämna de engelska lagens insatser här så tänkte inte så långt. Tack.
Citera
2022-04-27, 15:44
Medlem
Citat:
Ha. Folk brukar ofta nämna de engelska lagens insatser här så tänkte inte så långt. Tack.

Ville inte rätta dig eller leka autist bara visa dig ett bra inlägg som du kanske missat om du inte besökt tråden.
Citera
2022-04-27, 16:22
Medlem
Citat:
Personligen tycker jag inte att vara favoriten (1 val ) och en av favoriterna (1 av absolut minimum 2. Troligtvis fler.) inte är samma sak. De flesta så kallade experter hade väl United i topp 3 eller 4. Men det är ju jag det. Nu vet jag ju inte exakt vad Rio sa, så jag utgår från vad folk sagt här.
Och i ärlighetens namn var det väl inte många som förväntade sig en såpass kollaps som man ändå får anse att säsongen har varit. Man förbättrade sina resultat, tog sig till final i EL och slutade tvåa i PL så att man precis som du säger är en av flera favoriter av tjugo ser inte jag som ett korkat uttalande.

Som hänvisning kan ju även sägas att Rio gick ut med innan säsongen började att Chelsea var favoriter till att ta titlen och att han ändrade sitt tips från innan säsongen till att vara City i oktober. Rio känns lite som Merson i sina uttalande så kanske inte är den pundit man enkom skall sätta sin tillit till (vilket jag dessutom vet att majoriteten här inte gör).

Däremot ser jag inte kopplingen att racka ner på samtliga pga två lite halvdankade personer.
Citera
2022-04-27, 16:31
Medlem
På tal då om den miserabla säsong som det ändå varit så gjorde SkySports en poll med Axe & Keep på Uniteds squad. 1.6 miljoner votes har inkommit på en vecka

Nu lär det inte enbart ha vart United-fans som röstade men att nämna av de som röstades som Axed:
94% Matic, 91% Pogba, 90% Jones, 90% Mata, 87% Periera, 86% Martial, 86% Cavani, 82% Lingard, 75% Maguire, 73% Bailly, 65% AWB, 52% VNL, 51% Dalot

Glazers fick för övrigt 85% i axed

Det är lite den utrensningen som man hoppas på så det blir intressant att se vad som händer de kommande månaderna.

https://www.skysports.com/football/news/11095/12598736/manchester-united-vote-results-who-do-fans-want-out-of-the-club
Citera
2022-04-27, 16:40
Medlem
Generalanderssons avatar
Vem får anses som den bästa värvningen i EPL den här säsongen? Efter mitt tycke, så har Martin Ødegaard utan tvekan visat sig att vara den bästa. Den grabben är som Özil men med ledarkunskaper, hans passningsspel är ren njutning för ögat. Ødegaard har spelat 33 matcher så långt denna säsong, skapat 62 chanser, och varit våran kapten i de 3 sista matcherna.

Finns det ngn som öht kan utmana Ødegaard i titeln som årets värvning i PL?
Senast redigerad av Generalandersson 2022-04-27 kl. 16:42.
Citera
2022-04-27, 16:48
Medlem
Schmooves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Generalandersson
Vem får anses som den bästa värvningen i EPL den här säsongen? Efter mitt tycke, så har Martin Ødegaard utan tvekan visat sig att vara den bästa. Den grabben är som Özil men med ledarkunskaper, hans passningsspel är ren njutning för ögat. Ødegaard har spelat 33 matcher så långt denna säsong, skapat 62 chanser, och varit våran kapten i de 3 sista matcherna.

Finns det ngn som öht kan utmana Ødegaard i titeln som årets värvning i PL?

Helt enig med dig här. Tänk att Arsenal dessutom sålde Joe Willock till Newcastle i mitten av augusti 2021 för £30 miljoner och några veckor senare så blir Martin Ødegaard klar för klubben och kostar £35 miljoner.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in