2022-02-08, 15:38
Medlem
Drickbacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av maxitaxiiii
Mannen han kommer inte länka källor, han gör de aldrig. Men han vet och de är det viktigaste enligt han xD De är bara en googling bort enligt han på svar på alla hans tidigare påstående.
En gång hänvisade han till en studio och då höll jag på ramla av stolen av chock, tänk en hänvisning utan behöva googla! Woooow
Citera
2022-02-08, 15:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Drickback
En gång hänvisade han till en studio och då höll jag på ramla av stolen av chock, tänk en hänvisning utan behöva googla! Woooow

Haha, han måste väl ha varit full då? Enligt han så ska man ju hitta allting han säger själv för han har ju gett källor tidigare men fått skit av de så nu ger han aldrig de mer. Skrattretande
Citera
2022-02-08, 15:47
Moderator
zanteras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Drickback

Men det var väl då det motbevisades att de 2 experterna aldrig hade befunnit sig i samma studio?
Citera
2022-02-08, 15:54
Medlem
Drickbacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zantera
Men det var väl då det motbevisades att de 2 experterna aldrig hade befunnit sig i samma studio?
Exakt men trots allt en hänvisning 😬
Citera
2022-02-08, 16:10
Medlem
EnLitenFryss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alannon
Jag skulle kunnat skrivit ett PM istället men du förtjänar cred officiellt för ett vansinnigt bra skrivet inlägg med sunda värderingar och tankar. Tack!

Tyvärr har du nog mer rätt i dina antagande än man faktiskt vill skall vara sanningen, Jag liksom du vill vänta med domen på Greenwood även om där precis som Zantera påpekar är många indicier på hur klubb, sponsorer och lagkamrater agerar som mer tyder på en skuld i fallet men om det är på det sättet så hoppas jag han får strängaste straffet som finns för brottet han begått så får han vara hur mycket största talangen någonsin.

Zouma är lättare att döma - det är bara att hoppas att West Ham vågar göra det rätta i detta fallet.

Tack själv för positiv feedback!

Det verkar inte bli mer än intern utredning på Zouma, om man ska tro de tidiga rapporterna. Polisen gör inte mer med det i varje fall.

https://www.skysports.com/football/news/11685/12535891/kurt-zouma-west-ham-defender-will-not-be-investigated-by-met-police-over-video-of-him-kicking-his-ca t

Citat:
"I also want to say how deeply sorry I am to anyone who was upset by the video," he said. "I would like to assure everyone that our two cats are perfectly fine and healthy.

"They are loved and cherished by our entire family, and this behaviour was an isolated incident that will not happen again."

"Isolated incident", wtf. Som Zouma gjorde mot sin katt gör man bara inte. Hoppas det blir mer och mer tryck kring detta och att de sparkar ut honom. Det ska kosta att bete sig som han gjorde. Jag hade inte velat ha den killen i min klubb, ut med packet.

Lite glädjande ändå att den respons jag sett från Hammers-fans är enbart fördömande: de flesta vill inte ha kvar honom i sin klubb. Jag förstår helt och håller med. Trodde det skulle komma en hel del relativiseranden "vadå, en kattjävel, orka bry" men de som skriver vill kasta karln dit pepparn växer.
Senast redigerad av EnLitenFrys 2022-02-08 kl. 16:17.
Citera
2022-02-08, 16:33
Medlem
B-Dawks avatar
Jag tror fler fans nuförtiden kommer fördöma spelare i sina lag som gör dumheter likt Zouma eller Greenwood.
Fansen betalar dyrt för att kunna gå på matcher eller ens kunna komma åt att se dem på tv och i ett ekonomiskt klimat som just nu är lite hårdare så är det klart man betalar man dyrt för en produkt vill man inte att personer från den produkten beter sig som idioter utanför planen.

Spelarna är bortskämda snorungar utan större verklighetsuppfattning i många fall och avståndet mellan en toppspelare och fansen har aldrig någonsin varit större. Därför tror jag också fansen har ett mindre tålamod med spelare som beter sig som idioter.
Citera
2022-02-08, 19:25
Medlem
Kan intyga att många (de flesta) spelare på den nivån (PL, Serie A, La Liga etc) är som dagisbarn.

Det enda de inte gör själva är väl att torka sig efter att ha bajsat. Eller?

Minns en hockeyspelare i Elitserien som sa att (hans jobb) var som dagis för vuxna...
Citera
2022-02-08, 20:02
Medlem
Vanstertrollets avatar
Inte för att va den som är den, men Mendy, Greenwood och Zouma va har alla dom gemensamt? En debatt som media såklart varken vill eller vågar lyfta.
Citera
2022-02-08, 20:20
Medlem
justinsane420s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vanstertrollet
Inte för att va den som är den, men Mendy, Greenwood och Zouma va har alla dom gemensamt? En debatt som media såklart varken vill eller vågar lyfta.
När man inleder en mening med dessa ord så är man ju exakt den som är den
Stå för att du är den som är den istället.
Citera
2022-02-08, 20:31
Medlem
Citat:
Du är ju likadan som zouma
(FB) Jag uppfyller samtliga kriterier för en typisk seriemördare (rubr ändr)mod
Din egen tråd om.att du gillade att plåga katter.
Citera
2022-02-08, 20:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av justinsane420
När man inleder en mening med dessa ord så är man ju exakt den som är den
Stå för att du är den som är den istället.
(FB) Jag uppfyller samtliga kriterier för en typisk seriemördare (rubr ändr)mod
Citera
2022-02-08, 20:35
Medlem
Imbazs avatar
Citat:
Förstår vad du antyder, så giggs?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in