• 1
  • 2
2021-06-16, 10:48
Medlem
K-Glitchens avatar
Detta är ju inte möjligt i verkligheten såklart, men vi fantiserar lite här.

Låt säga att en tysk klinik i Hamburg utvecklat ett sätt att på ett säkert sätt förstora din penis. Processen är testad i 10 år och godkänd som säker till 100%.

Du kan förstora både längd och omkrets med 30% utan några som helst komplikationer what so ever!
Problemet är bara att när du gör en förstoring så kan du bara göra det en gång. Du kan alltså inte förstora 1 cm på längden i år och åka dit nästa år och förstora lite till.
Du kan inte heller ta det på avbetalning utan måste betala allt i förskott för operationen.

kostnad per cm:
längd 10 000 euro
omkrets 15 000 euro
ollon 20 000 euro
En vanlig svensk obetydlig penis som är 15 cm lång och 11,5 i omkrets skulle alltså gå att förstora till nästan en FB dase med 19,5 i längd och 15 cm i omkrets och ett ollon som påminner om ett äpple. Allt till en kostnad av 1,4 milj kr eller så.

Min fråga är: Hur mycket skulle ni betala?
Skulle ni sälja allt ni äger eller skuldsätta er för en lång tid framöver för att göra denna operation och hur mycket skulle ni betala? Kom ihåg att ni bara har en chans!
Kanske även din kvinna skulle betala åt dig för att du skulle få en större penis?

Om jag gick all in skulle jag kunna joina FB klubben och få en balle på över 22 cm i längd och omkrets på över 18 men skulle vara nöjd med betydligt mindre.
Jag skulle lätt maxa lånet på kåken och sälja en del saker jag har.
2 cm på längd, 1 cm på omkrets och 1 cm på ollon. Då fick en 19/15 balle med ett stort ollon.
Allt till en kostnad för blygsamma 550 000 kr. Jag skulle gjort detta utan att tänka efter 2 gånger.
Hur skulle ni gjort?
Citera
2021-06-16, 11:07
Bannlyst
Är det inte möjligt att betala för att få en mindre penis? För det skulle jag gärna ge en miljon.
Citera
2021-06-16, 11:09
Medlem
Hivmannnens avatar
Nä. Många fittor är trånga som det är så det drar i huden även fast den är plaskblöt, ska kuken bli större så kommer kuken gå åt helvete så det blir inget av.

EDIT: Fan va många som verkar ha komplex för sina kukar fast dom är vuxna. Det är en kuk, måste finnas annat att bekymra sig över.

Samma sak med kvinnor som har komplex över om deras Fitta är snygg eller inte. Det är väl för fan ingen som precis ska styra in sin hårda kuk i en blöt fittjävel som precis innan.... NÄÄÄÄ den här fittan är alldeles för ful!? ... Jävla trams
Senast redigerad av Hivmannnen 2021-06-16 kl. 11:12.
Citera
2021-06-16, 11:17
Medlem
JustZlatans avatar
Max 10.000 kr skulle jag betala.
Citera
2021-06-16, 11:24
Medlem
Ingenting då den är alldeles perfekt som den är.

Men kan tänka mig att har man komplex så kan man säkert betala väldigt mycket.

Men känns så sjukt komplicerat ingrepp att greja med.
Citera
2021-06-16, 11:28
Medlem
xposures avatar
Få lär nappa på ditt "erbjudande" med såna hutlösa priser.
Citera
2021-06-16, 11:35
Medlem
kan detta vara årets trådstart på Flashback?
Citera
2021-06-16, 11:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xposure
Man får väl lov att pruta.
Citera
2021-06-16, 11:48
Medlem
seriouslyfuckedups avatar
19x14. Stort ollon. Så hade ökat 3 cm på ollon o omkrets. Och 2 cm på längd.

1.2 mille ungefär. Känns lite ovärt just idag, men når jag en förmögenhet på 30 miljoner och en inkomst på ett par miljoner årligen så känns det rimligt.

Hade dock prioriterat andra operationer först.
Citera
2021-06-16, 11:49
Har tillräckligt stor så inte en krona
Citera
2021-06-16, 12:13
Medlem
Xanyos avatar
Inte ett öre är nöjd med min åderpåle.
Citera
2021-06-16, 12:13
Medlem
K-Glitchens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xposure

Det är det som jag skulle vilja veta.
Många som har längder på 10-13 cm skulle nog sälja allt av värde. Tror jag iallafall.
Det här är ju männens fåfänga. Det finns ingenting som kan sänka dig så mycket som en man än om en kvinna avfärdar dig för att din kuk inte räcker till.

Jag skulle hellre leva som jag gör nu med min ekonomiska standard ( typ medelklass) med en stor kuk än att vinna 10 miljoner på lotto. Om jag fick välja alltså.

Men det är ju bara jag det.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in