Citat:
Ursprungligen postat av
RandomWanderer
Tvärt om är fanbois ett problem som hyllar ren skit från ett företag som skall ha högre nivå.
Håller helt med. Tur då att det är ett bra spel och inte ren skit. Sen skriver jag under gånger hundra på att Bethesda kör på säkra kort. Man tar grejer från sina populära spelserier och lägger det i en för ovanlighetens rätt icke-dystopisk rymd-framtid-setting och kör en väldigt "safe" story. Anledningen är ju uppenbar, de vet hur älskade deras spel är och väljer av den anledningen att inte frångå det som utmärker dem.
Jag tycker för övrigt att det är toppenbra med all sorts kritik, både positiv och negativ. Däremot är det svårt att ta klagomål på allvar när de görs med signaturen "äkta gamer". Elitistiskt och töntigt.
Du vill ta bort fria åsikter, för att du när någon bisarr dröm om att Bethesda ska rädda spelvärlden? Jag trodde att
Larian Studios nyss gjorde det med Baldur's Gate 3.
Fast vänta, jag spelade det i 30 minuter och avinstallerade sen, det var så jävla tråkigt. Ren dynga, vilket skräp. Årets flopp. Vad enkelt det var att härma såna som dig!
Om du vill göra något åt spelvärldens framtid får du väl göra just det. Kommentarer på Flashback åstadkommer exakt ingenting. Vad härnäst, går du in i Sims-tråden och gnäller för att du inte gillar att leka dockhus?