Citat:
Ursprungligen postat av
GoGubbe81
Tycker det verkar vara ett gött gäng och dem har alltid gott prat i streamen! Hör vad du säger Mittpunkt, men gillar du inte Hyltans och Adams mfl system som du tycker går för hårt är det ju bara att hålla dig till dem du tycker har balans. Fin mix av rutin med Bengan,Dybban och Timman och sen de yngre som går lite sin egna väg i Adam Hyltan Smizze mfl. All cred att man rattar en sånhär communityn och klart det ska ge betalt också, men respekterar dina tankar även om du är ute på djupt vatten gällande dina utläggningar om EV.
Tycker de flesta spelar ganska hårt och när man ibland sitter och tittar hur dom lägger on stream 175 så kan man bli totalt jävla rasande och nästan vända upp och ned på lägenheten i ren ilska.
Titta på Slottet Spel för exempel, två gånger i rad har dom satt tretton rätt på samma system som stugan lägger i stream 7 hel, 2 halv och 4 spik. Jag säger inte att jag ska köpa Slottets andelar i detta system utan jag talar bara om hur olikt man tänker. Stugan spelar extremt hårt mot hur andra bolag spelar.
Så klart att alla är vi oliktänkande. Man behöver inte tycka om varandra för det men man kan respektera varandra åsikter. Jag säger inte att stugan är totalt värdelösa men däremot spelar dom väldigt väldigt hårt för att som jag tidigare sagt - jaga utdelningar på 500k+, allt under det är inte godkänt.