2023-06-06, 11:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cooltrayne
Det är svårt att övertala folk som inte förstår att man faktiskt spelar för att gå plus i längden.

Jag spelade system på V75 under flera år och valde bort raderna med låga utdelningar, vilket de som inte spelade regelbundet aldrig fattade.

Så när det var 2000kr på 7rätt och vi missade pga att för många favoriter gick in, så var vi "sämre" än deras kompisar som spelade för 92kr och träffade 7an...

Såna kan man förklara för 100ggr men de kommer ändå inte att fatta skillnaden.

Nej det är väl så. Jag gav det ett försök iaf. Coolt nick för övrigt!
Citera
2023-06-08, 21:28
Medlem
Varför lämna Sagge Tgc? Har faktiskt inte tittat något sedan han lämna. Han var ju nästan stugan by himself. Har fan aldrig sett någon med den energin b4. Hoppas allt är med Sagge och att inte blivit blåst av Bengan bara.
Citera
2023-06-09, 08:46
Medlem
Någon som vet om Matte lagt ut andelar för helgen?
Citera
2023-06-09, 08:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DonRonaldinho
Varför lämna Sagge Tgc? Har faktiskt inte tittat något sedan han lämna. Han var ju nästan stugan by himself. Har fan aldrig sett någon med den energin b4. Hoppas allt är med Sagge och att inte blivit blåst av Bengan bara.

Vad jag har hört är att Sargon lånade en stor summa pengar av Bengan, som han inte kunde betala tillbaka. Så pga detta så fick Sargon lämna
Citera
2023-06-09, 09:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av asfalt89
Vad jag har hört är att Sargon lånade en stor summa pengar av Bengan, som han inte kunde betala tillbaka. Så pga detta så fick Sargon lämna

Definera stor summa.
Citera
2023-06-09, 10:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tjeeeeeeeeeeeen
Definera stor summa.

6 siffrigt
Citera
2023-06-09, 11:22
Medlem
Citat:
6 siffrigt
Hur var det med antalet siffror? Och i så fall vem som blåst vem?
Senast redigerad av Enlighted2022 2023-06-09 kl. 11:24.
Citera
2023-06-09, 12:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Enlighted2022
Hur var det med antalet siffror? Och i så fall vem som blåst vem?

Bengan ska ha lånat ut ett högt belopp till Sargon. Sargon hade sedan inte kunnat betala tillbaka, det uppstod en tvist som inte kunde lösas och då blev Bengt arg och besviken så han kickade Sargon.
Citera
2023-06-09, 13:13
Medlem
Citat:
Bengan ska ha lånat ut ett högt belopp till Sargon. Sargon hade sedan inte kunnat betala tillbaka, det uppstod en tvist som inte kunde lösas och då blev Bengt arg och besviken så han kickade Sargon.
Tvist (?) Osäkra fordringar var säkert inte tillräckligt för att det skulle spricka om jag känner dom inblandade rätt.
Citera
2023-06-09, 13:21
Medlem
Citat:
Tvist (?) Osäkra fordringar var säkert inte tillräckligt för att det skulle spricka om jag känner dom inblandade rätt.

Scrolla bak i tråden om du vill ha fler teorier då det har snackats om hur Sargon lämnade TGC, det jag lade fram är bara vad jag hört.
Citera
2023-06-09, 16:23
Medlem
Citat:
Scrolla bak i tråden om du vill ha fler teorier då det har snackats om hur Sargon lämnade TGC, det jag lade fram är bara vad jag hört.

Tack Asfalt, har följt diskussionerna kring sprickan från början. Teorierna med G som den som drabbats är rena fantasierna (mer än 99% säkert....). Att klippa banden där sparar väldigt mycket bekymmer för de/den som åkt på smällarna.
Citera
2023-06-09, 19:55
Medlem
Citat:
Tack Asfalt, har följt diskussionerna kring sprickan från början. Teorierna med G som den som drabbats är rena fantasierna (mer än 99% säkert....). Att klippa banden där sparar väldigt mycket bekymmer för de/den som åkt på smällarna.

Teorierna med G? Vad menas med G?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in