2021-06-14, 19:59
Medlem
STORVITHAJs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Realisten73
Kvällens tips:

EM fotboll: Sverige - Spanien ikväll. TGC sänder live.
Bengan och Giganten som håller i spakarna.

För övrigt verkar det som "Syre" fått foten. Hans moderatorskap är borta från t.ex Discord.
Börjar även tro på ryktet om att han är smygnazist. Speciellt efter att ha sett detta klippet nedanför.

En medlem skriver och hetsar lite oskyldigt i chatten med orden "Ni sugger på poker eller" Förmodligen skulle han skriva "Ni suger på poker". Syre svarar blixtsnabbt i direktsändning med följande mening: "Du suger på Svenska" Där kom hans mörka sida fram.

4 minuter och 5 sekunder in i klippet https://www.twitch.tv/videos/661451978
Var väl inte mycket att grina om? Han ger en kommentar tillbaka på ett efterblivet meddelande
Citera
2021-06-14, 20:16
Medlem
Realisten73s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av STORVITHAJ
Var väl inte mycket att grina om? Han ger en kommentar tillbaka på ett efterblivet meddelande

Hänt alldeles för många ggr och som moderator så ska man förgå med gott exempel och inte bete sig lika barnsligt tillbaka.
Citera
2021-06-14, 20:39
Medlem
STORVITHAJs avatar
Citat:
Hänt alldeles för många ggr och som moderator så ska man förgå med gott exempel och inte bete sig lika barnsligt tillbaka.
Sluta bete dig som en barnunge så slipper modsen vara på dig.
Citera
2021-06-15, 13:34
Medlem
Citat:
En medlem skriver och hetsar lite oskyldigt i chatten med orden "Ni sugger på poker eller" Förmodligen skulle han skriva "Ni suger på poker". Syre svarar blixtsnabbt i direktsändning med följande mening: "Du suger på Svenska" Där kom hans mörka sida fram.

4 minuter och 5 sekunder in i klippet https://www.twitch.tv/videos/661451978
"Lite oskyldigt" att komma in på en stream (som är gratis att kolla på) och skriva en oneliner att streamersen suger i det de spelar? Det är ju bara efterblivet beteende som ska ge dig minst timeout på alla streams.
Citera
2021-06-15, 15:01
Medlem
Citat:
Hans moderatorskap är borta från t.ex Discord.
Detta stämmer inte. Kollar nu på discorden och han har mod där.
Citera
2021-06-16, 17:18
Medlem
Realisten73s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av .pimm.
Detta stämmer inte. Kollar nu på discorden och han har mod där.

Såg detta nu med. Dock var hans namn bortplockat under natten, men kan ju vart så att han var offline.
Hur som helst så drar han ner kvaliteten och helheten. Han avbryter de andra, ska synas och höras mest. En otroligt jobbig människa. Dessutom är han sjukt ful.
Frågade min flickvän vad hon tyckte om honom, hon svarade: Han ser ut som en slemmig pedofil med ovårdade skägg och feta kinder. Visst, nu kanske inte hans utseende hör till ämnet, och inget han kan rå för att han ser ut som en pedofil, men hans sätt att bete sig är oförsvarbart.
Han spider en dålig aura omkring sig och gör dålig reklam för resten av gänget.
Citera
2021-06-16, 17:35
Medlem
Citat:
Såg detta nu med. Dock var hans namn bortplockat under natten, men kan ju vart så att han var offline.
Hur som helst så drar han ner kvaliteten och helheten. Han avbryter de andra, ska synas och höras mest. En otroligt jobbig människa. Dessutom är han sjukt ful.
Frågade min flickvän vad hon tyckte om honom, hon svarade: Han ser ut som en slemmig pedofil med ovårdade skägg och feta kinder. Visst, nu kanske inte hans utseende hör till ämnet, och inget han kan rå för att han ser ut som en pedofil, men hans sätt att bete sig är oförsvarbart.
Han spider en dålig aura omkring sig och gör dålig reklam för resten av gänget.

Ja för du själv verkar ju vara en skön grabb.

Sämsta pokerkanalen på Twitch. Kollade in någon gång förut när jag hängde på Twitch men man orkade sällan kolla mer än 5min.

Ditt hat och dramaskapande mot den killen är dock jävligt patetiskt. "Kolla han är värsta nassen, skriver att någon är dålig på svenska )
Citera
2021-06-16, 17:41
Medlem
VoktorDodkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hokar87
Ja för du själv verkar ju vara en skön grabb.

Sämsta pokerkanalen på Twitch. Kollade in någon gång förut när jag hängde på Twitch men man orkade sällan kolla mer än 5min.

Ditt hat och dramaskapande mot den killen är dock jävligt patetiskt. "Kolla han är värsta nassen, skriver att någon är dålig på svenska )
Det är tydligt att TS inte klarar att bli avstängd så däför skapar han en hattråd här för att få någon att hålla med. Patetiskt.

Jag gillar inte kanalen men inte beter jag mig som att jag blivit utsatt för övergrepp av en av modsen för det.
Citera
2021-06-16, 20:01
Medlem
Det handlar inte om att de vill samla folk för att de tycker det är kul.
De vill samla folk för att ni ska gå in via deras länkar, spela bort stora summor så de får sin provision.
Citera
2021-06-16, 20:10
Medlem
Citat:
Angående att Sargon också var pokerproffs förr så stämmer det.

Det gör det absolut. Kolla bara denna fantastiska dokumentär där han gör en fin feature. https://www.youtube.com/watch?v=vXn2v0kaCVg

E: Börjar vid 7:30-ish
Senast redigerad av KamratKanin 2021-06-16 kl. 20:12.
Citera
2021-06-17, 01:31
Medlem
Realisten73s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VoktorDodka
Det är tydligt att TS inte klarar att bli avstängd så däför skapar han en hattråd här för att få någon att hålla med. Patetiskt.

Jag gillar inte kanalen men inte beter jag mig som att jag blivit utsatt för övergrepp av en av modsen för det.

Avstängd? Vem har sagt nått om avstängd. Jag har ej blivit avstängd eller från deras twitch kanal. Har faktiskt aldrig lagt energi på att skriva i deras chatt, så har inte haft nån möjlighet att bli avstängd. Däremot har jag sett huvuden rulla, och det är ständigt denna Syre som timeoutar och bannar folk till höger och vänster. Giganten sa en gång till honom att inte ta allt så seriöst.

Du får kalla det hat tråd eller vad du vill. Något hat hyser jag ej mot honom då jag ej känner honom personligen. Däremot tycker jag att han beter sig väldigt barnsligt och olämpligt och även visar noll respekt mot både hans kollegor samt alla medlemmar som tittar och följer kanalen.
Han tar energi från de andra, han missbrukar sitt moderatorskap och han avbryter sina kollegor allt som oftast. Han sitter och visslar och nynnar när andra försöker prata.

Han är också väldigt otrevlig i chatten mot medlemmarna. Han är extremt petig och påpekar varenda liten sak. Men gör han nått fel själv så skojar han bort det lika snabbt. Han är en falsk jävel helt enkelt och borde inte få vara kvar. Förmodligen tycker de väl synd om honom då han sitter ensam i sin lilla enrums lägenhet i Täby. Troligen har han aldrig haft ett jobb och han går tydligen aldrig utanför dörren. Han köper hem sin mat via nätet.

Kanske mår han dåligt på grund av att han är fattig, ensam och inte har några riktiga vänner. Nån flickvän har han aldrig haft heller. Så visst, vem vet, han kanske tar ut sina aggressioner och sitt miserabla liv över alla medlemmar i kanalen. I så fall borde han söka professionell hjälp.
Snart måste de göra nått då fler och fler börjat störa sig på honom och vill att han ska sluta.
Citera
2021-06-17, 01:32
Medlem
Realisten73s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av living4free
Det handlar inte om att de vill samla folk för att de tycker det är kul.
De vill samla folk för att ni ska gå in via deras länkar, spela bort stora summor så de får sin provision.

Ja, det skulle inte förvåna mig ett dugg. Pengar är deras drivkraft och de verkar göra allt för pengar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in