Citat:
Ursprungligen postat av
VoktorDodka
Det är tydligt att TS inte klarar att bli avstängd så däför skapar han en hattråd här för att få någon att hålla med. Patetiskt.
Jag gillar inte kanalen men inte beter jag mig som att jag blivit utsatt för övergrepp av en av modsen för det.
Avstängd? Vem har sagt nått om avstängd. Jag har ej blivit avstängd eller från deras twitch kanal. Har faktiskt aldrig lagt energi på att skriva i deras chatt, så har inte haft nån möjlighet att bli avstängd. Däremot har jag sett huvuden rulla, och det är ständigt denna Syre som timeoutar och bannar folk till höger och vänster. Giganten sa en gång till honom att inte ta allt så seriöst.
Du får kalla det hat tråd eller vad du vill. Något hat hyser jag ej mot honom då jag ej känner honom personligen. Däremot tycker jag att han beter sig väldigt barnsligt och olämpligt och även visar noll respekt mot både hans kollegor samt alla medlemmar som tittar och följer kanalen.
Han tar energi från de andra, han missbrukar sitt moderatorskap och han avbryter sina kollegor allt som oftast. Han sitter och visslar och nynnar när andra försöker prata.
Han är också väldigt otrevlig i chatten mot medlemmarna. Han är extremt petig och påpekar varenda liten sak. Men gör han nått fel själv så skojar han bort det lika snabbt. Han är en falsk jävel helt enkelt och borde inte få vara kvar. Förmodligen tycker de väl synd om honom då han sitter ensam i sin lilla enrums lägenhet i Täby. Troligen har han aldrig haft ett jobb och han går tydligen aldrig utanför dörren. Han köper hem sin mat via nätet.
Kanske mår han dåligt på grund av att han är fattig, ensam och inte har några riktiga vänner. Nån flickvän har han aldrig haft heller. Så visst, vem vet, han kanske tar ut sina aggressioner och sitt miserabla liv över alla medlemmar i kanalen. I så fall borde han söka professionell hjälp.
Snart måste de göra nått då fler och fler börjat störa sig på honom och vill att han ska sluta.