Citat:
Ursprungligen postat av
Snarkomanen
Självklart ska de visa kärlek till deras nationer, absolut! Men vart är kärleken till Sverige? Det är ju trots allt här de bor och har gått i skolan?
Nu är inte jag blatte, men jag vet svaret på din fråga!
Respekten för svenskar försvann när Svensson började insinuera att araben/turken var en andra klassens medborgare redan i grundskolan/gymnasiet. De flesta snappade nog upp hur folk tittade snett på dom, kommenterade deras uttal, att dom är pizzabagare osv. Dom är inte dumma, de både ser och hör och förstår. Och PRECIS ALLA vet vad jag pratar om OCH PRECIS ALLA vet vilka gliringar jag pratar om!!!
Så när man blir behandlad som en politisk åtgärd och inte som en människa och nedlåtandes exkluderas från att vara med i gruppen med tillhörande pekpinnar och höjda ögonbryn så är man totalt jävla dum i huvudet om man ifrågasätter varför någon väljer bort den svenska flaggan senare i livet.
Får man inte vara med i det nya landet så skapar man trivsamheten tillsammans med dom från det gamla hemlandet givetvis. Och nu skriker den här dumma jävla svensken; "MEN NI FÅR JU GÅ I SVENSK SKOLA... VISA TACKSAMHET!!!!!!!!!!!!"
Hur fan hade ni själva gjort om ni blivit behandlade likadant? Inte fan hade ni rest någon flagga i det nya landet utan skött era jobb som vanligt och väntat på helgen för att träffa Johansson och Lundqvist och talat svenska och betett er som svenskar i det nya landet.
Idioter...