2021-06-11, 18:53
Medlem
Jag har märkt att araber (oftast) åker omkring i sina bilar med en flagga från deras hemländer. Vad fan har det med deras student i SVERIGE att göra? En flagga vars land inte gav dem utbildningen. Vad är grejen (förutom att de är svin som skiter i vårat land, givetvis)?
2021-06-11, 18:56
Medlem
Anti-WOGs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pike123
Jag har märkt att araber (oftast) åker omkring i sina bilar med en flagga från deras hemländer. Vad fan har det med deras student i SVERIGE att göra? En flagga vars land inte gav dem utbildningen. Vad är grejen (förutom att de är svin som skiter i vårat land, givetvis)?
För att dom skiter i Sverige, dom är bara här för bidragen.
2021-06-11, 19:12
Medlem
Citat:

Om du verkligen vill veta. Börja med att fråga dom.
2021-06-11, 19:12
Bannlyst
Varför kallar sig desamma för svenskar? Ja inte fan vet jag och det även om de är födda här.
2021-06-11, 19:23
Medlem
note-its avatar
Citat:
Att dom firar överhuvudtaget är en gåta. Man vet ju vilka jobb dom får...
2021-06-11, 19:24
Medlem
glowniggers avatar
Citat:
Det är givetvis det som är grejen.
2021-06-11, 19:28
Medlem
qvarne2s avatar
De firar studenten, varför skulle de dra fram en Svensk flagga? De är ju inte svenskar. De hatar förmodligen sverige och älskar sitt hemland. De är här för bidragen och knulla horor/gratis utbildning.
Svenska flaggan får väl inte ens viftas nu för tiden.
2021-06-11, 19:28
Medlem
Reverend.Camdens avatar
I slutändan än man trogen sina rötter. Många invandrare överidealiserar det forna hemlandet och dess kultur. Ju längre från gamla Svea destå större verkar hemlandskomplexet vara (inte i kilometer utan helt andra faktorer).

Jag skulle kunna förstå om de flaggar både med Svenska fanan och hemlandets men oftast verkar det inte vara så.

Man visar tydligt att man inte är svensk genom denna handling.
2021-06-11, 19:30
Medlem
Dualitys avatar
Därför att blattar inte är svenskar, ej heller européer. De är för etniskt främmande för att ens komma i närheten av att identifiera sig med det svenska folket.

Varför blir folk förvånade att sådana här självklarheter? Man föds in i en etnicitet, det är inget man "blir" bara sådär.
2021-06-11, 19:36
Medlem
Det är faktiskt jävligt provocerande att se. Bryr mig inte så mycket om dom har sina flaggor men vafan?! En enda jävla Svensk flagga hade fan suttit på sin plats...?! Dom gör inte direkt så bra reklam för sig själva om man säger så. Tror det är många svenskar som reagerar på detta, jaa till och med "öppna era hjärtan-packet". Slutsatsen blir att dom inte vill vara svenskar, oroväckande för framtiden helt klart.
2021-06-11, 19:50
Medlem
Trollfeeders avatar
Citat:

För att dom känner anknyning dit såklart.
2021-06-11, 19:58
Medlem
Detta skiljer faktiskt lite "agnarna från vetet". Passerade ortens mest mångkulturella bostadsområde idag (till fots) och där var flera tillställningar med enbart invandrare men de hade långa band med den svenska flaggan på balkonger och partytält.

Så i anständighetens namn måste jag konstaterar att flera av dessa har inga problem med den svenska flaggan. Det är väl mest de blonda vänsteridoterna som spottar på eller avstår från den blågula i sammanhang som dessa.

EDIT - nu åker det förbi "korteger" med nån jävla arabskräl som låter som en moskeeutsändning...
Senast redigerad av MrStreamer 2021-06-11 kl. 20:27.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in