Citat:
Ursprungligen postat av
Brodrude
Det är bara sorgligt alltihopa. när man ser nedskräpningen tänker jag mest jahopp babbe firar studenten med det blev kaos här också.
Ingen av dom kan lyckas med något, vatän dom dyker upp så är det bara fullständigt kaos. Är det någon klass på dom? kan dom något eller är detta en fejkad student. ingen har lyckats man har dåliga betyg och det enda som händer är att man slutar den skola man gått vilket betyder att man gick på stan och kastade skräp på marken och skrek lite och i morgon vaknar man upp och ska gå till socialkontoret.
Det var när babbar tog studenten det.
Det är mycket sorgligt. Det ser väl ut såhär i de flesta storstäder numera. Inte minns i Malmö där jag bor. Var påväg hem från jobbet, möttes av ett jävla kaos. En stor raketbomb avlossades mitt i en 4 vägs korsning på en starkt trafikerad väg. Han som tände på "bomben" såg en polare på andra sida vägen, sprang rätt över och ropa "WALLA ALII".. "SVERIIGEEEE!". Hade dom stått fredligt och hejjat "Sverige..Sverige..Sverige" hade jag blivit förvånad, men också glad. Att skapa kaos och avlossa en bomb mitt på öppen väg där bilar rullar tolkar jag som inget annat än att de skrattade åt det Svenska samhället. "Dumma svenskar" ungefär. Brist på respekt i allt för många och nedskräpning är ju vardagsmat för dessa "gäng/grupper".