2021-06-11, 20:06
De vill markera hur mycket de hatar etniska svenskar.
2021-06-11, 20:07
Medlem
BaraBiffens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snarkomanen
Det är faktiskt jävligt provocerande att se. Bryr mig inte så mycket om dom har sina flaggor men vafan?! En enda jävla Svensk flagga hade fan suttit på sin plats...?! Dom gör inte direkt så bra reklam för sig själva om man säger så. Tror det är många svenskar som reagerar på detta, jaa till och med "öppna era hjärtan-packet". Slutsatsen blir att dom inte vill vara svenskar, oroväckande för framtiden helt klart.
Svensksrna är dumma och naiva att tro att man får respekt från andra genom att vara cuckold.varför förväntar vi oss tacksamhet? De tar bara vad som erbjuds och skiter i om vi är snälla. Djungelns lag, de vet inte vad tacksamhet är från icke klanmedlemmar.
2021-06-11, 20:09
Medlem
Qusimotos avatar
Hade dom viftat med en Svensk flagga hade ni väl suttit och grina över det "varför viftat dom med en svensk flagga? dom är ju inte ens svensk"
2021-06-11, 20:13
Medlem
KreugerGulds avatar
Åkte längs Ringvägen Södermalm, har ej ännu sett någon svensk flagga idag, utan bara en massa utländska flaggor.
2021-06-11, 20:17
Medlem
wizzmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pike123
Jag har märkt att araber (oftast) åker omkring i sina bilar med en flagga från deras hemländer. Vad fan har det med deras student i SVERIGE att göra? En flagga vars land inte gav dem utbildningen. Vad är grejen (förutom att de är svin som skiter i vårat land, givetvis)?
För att dom ser Sverige som sin privata lekstuga här är det fritt fram att bete sig hur fan som helst enligt dom.
2021-06-11, 20:23
Medlem
jag stod och kollade åt ett ställe med en massa folk häromdan och trodde fört det var någon demonstration för något utomlands som det ju bukar vara här i staden.

Det var bara utländskt folk men väldigt många och jag fattade inte vad det var frågan om tills jag såg massa mörka i studentkläder. man ropar på utländska språk och det mesta går ut på att kasta skräp på marken, Allså det var inte lite skräp undan det blev en matta så att man knappt såg marken.

En bil åker förbi och man spelar nån bagdadmusik högt och en gubbe viftar med en flagga och det ser mer ut som att man firar nationaldan i IRAN.

Jag tänker mest att det är väl kul för dom men för oss är fan det här tragiskt, står som enda svens där och väntar på bussen där jag hoppar på och är enda svensk på bussen och bevittnar ett torg där dom ensa svenskarna sköter om ett PA.

Det är bara sorgligt alltihopa. när man ser nedskräpningen tänker jag mest jahopp babbe firar studenten med det blev kaos här också.

Ingen av dom kan lyckas med något, vatän dom dyker upp så är det bara fullständigt kaos. Är det någon klass på dom? kan dom något eller är detta en fejkad student. ingen har lyckats man har dåliga betyg och det enda som händer är att man slutar den skola man gått vilket betyder att man gick på stan och kastade skräp på marken och skrek lite och i morgon vaknar man upp och ska gå till socialkontoret.

Det var när babbar tog studenten det.
2021-06-11, 20:25
Medlem
Instämmer det är katastrof men typiskt att Sverige tillåter att de får bidrag som skickas till hemländerna...Sverige upplever dekadens utan dess like just nu...
2021-06-11, 20:25
Medlem
AdMortems avatar
Det är väl en del av deras identitet och att de vill visa upp den när de är stolta? Jag är stolt svensk. Däremot skulle jag väl inte hänga upp svenska flaggan på balkongen. Folk ser vad jag har för ursprung.

Däremot är det tramsigt när de hävdar att Sverige aldrig tagit emot dem och behandlat dem väl eftersom det är Sveriges skattebetalare som gett dem en utbildning och det i välmening.
2021-06-11, 20:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trollfeeder
För att dom känner anknyning dit såklart.

Så då har den svenska skolan misslyckats med andra ord.
2021-06-11, 20:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Qusimoto
Hade dom viftat med en Svensk flagga hade ni väl suttit och grina över det "varför viftat dom med en svensk flagga? dom är ju inte ens svensk"

Om du frågar mig så är inte problemet hudfärg. Problemet är de som inte vill integreras med det svenska samhället och som inte lyfter ett finger för att anpassa sig. Jag säger inte att en invandrare måste gilla snaps och sill och dansa runt midsommarstången men att fira examen i Sverige utan en Svensk flagga är bara så jävla skevt. De har för fan utbildat sig till Sverige, många har kommit hit vissa är födda här med utländska föräldrar. Dom får ta del av samhället, samhället har stöttat och stöttat och så kan du inte ens visa upp den Svenska flaggan för att hylla Sverige och vad de har fått ta del av här. Det är riktigt illa och respektlöst. Jag respekterar invandrare eller folk som är födda i Sverige med utländsk bakgrund om dom i alla fall försöker lyfta ett finger för att integreras. Respekt till dom som försöker och en stor klapp på axeln till dom som lyckas. Tyvärr finns det alltför många som inte gör detta och det verkar som att dom inte vill förknippa sig alls med Svensken, jag tolkar det som att dom vill skapa sitt egna land och regler och tysta Svensken. En helt klart turbulent utveckling som inte verkar gå att lösa.
2021-06-11, 20:38
Medlem
När ungdomar tar studenten så lever de ut alla känslor i orgier av oväsen, fylla och total avsaknad av respekt mot sina medmänniskor. De flesta kommer ju idag från främmande länder och kulturer. De vill visa att Sverige inte är deras land. Det spelar ingen roll hur mycket pengar och hjälp de har fått av Svenskarna. Deras hjärta är någon helt annan stans.
De få svenska undomar.som fortfarande finns kvar vågar inte vifta med några flaggor då det anses rasistiskt.
2021-06-11, 20:45
Medlem
ManOrAnimals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anti-WOG
För att dom skiter i Sverige, dom är bara här för bidragen.

På samma sätt som de inte bidrar till sina egna länder alltså.

Tror det är en viss typ invandrare som gör sådant. Känner ingen som har gjort eller skulle göra det.

Tänk om ni skulle vara medborgare i Argentina och gå ut grundskolan där. Det skulle se konstigt ut om man viftade med en svensk flagga.

Vid såna tillfällen gör man det.
https://i.pinimg.com/236x/14/bf/75/1...sh-fighter.jpg
Senast redigerad av ManOrAnimal 2021-06-11 kl. 20:50.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in