Citat:
Ursprungligen postat av
Lala.
Usch vad hemskt att läsa. Jag har inte följt Alex eller Alva men jag såg ett klipp på dem på youtube en gång och förfärades över hur synd det var som Alva som hade ordnat en stor överraskning åt Alex som skulle hämtas ur fängelset men när Alex kom hem var han helt självupptagen och visade ingen respekt mot Alva.
Jag tänkte då att det inte skulle förvåna mig ifall han slår Alva eller kommer göra det. Trots att jag bara sett ETT klipp. Då att höra ett min instinkt stämde var hemskt. Jag förstår inte varför Victor vill sitta och lyssna på honom? Han har ju haft Alva på besök och då borde han ha så pass mycket empati för Alva att han inte bjuder in Alex som slagit henne. 😠
Det har varit Alex som har varit inbjuden, Alva har endast varit med för att hon var Alex flickvän. Förutom när Alva deltagit själv (då hade hon själv skrivit till Victor och bett om att få delta och förklara allting kring Alex och hennes förhållande samt allt kaos kring dom).
Alex pappa och Victor var nära vänner när han levde. Han ömmar förmodligen för Alex pga det.
Victor har ingen relation till Alva mer än att hon är Alex ex.