2024-03-12, 01:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 8978wxu642
För att jag har träffat honom och jag har hört honom i andra poddar. Han är inte alls lik den karaktär han använder i sina intervjuer. Han är otrevlig, dryg, hånar ofta folk för att låta ball, har kvar gamla kriminella värderingar osv.

Vet en som sålt till Victor par gånger och han sa samma sak men jag dömer ingen utifrån hur dom är när dom dom är dåliga på heroinet.

Men det är lite skumt att han verkar stödja den svenska idiotiska narkotikapolitiken där poliser jagar missbrukare och brukare, hur kan man vara en fd heroinist från Sverige och tycka vi har bra lagar? Kanske har missuppfattat han men är rätt säker på att han är emot en avkriminalisering/ legalisering...kanske har han blivit hjärntvättad av NA?
Citera
2024-03-12, 02:26
Medlem
bellesbluess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 8978wxu642
För att jag har träffat honom och jag har hört honom i andra poddar. Han är inte alls lik den karaktär han använder i sina intervjuer. Han är otrevlig, dryg, hånar ofta folk för att låta ball, har kvar gamla kriminella värderingar osv.

Jag känner honom och håller inte alls med om att han skulle vara otrevlig eller dryg. Ja han skämtar väldigt mycket, han är en glad prick men han hånar ingen. Ser heller inte att han skulle ha kvar sina gamla kriminella värderingar. Jag har känt honom i rätt många år nu och har träffat honom många gånger i olika slags sammanhang.
Citera
2024-03-12, 04:02
Medlem
Podd av pundare, med pundare, för pundare.
Citera
2024-03-21, 06:26
Medlem
Gesaffelsteins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bellesblues
Jag känner honom och håller inte alls med om att han skulle vara otrevlig eller dryg. Ja han skämtar väldigt mycket, han är en glad prick men han hånar ingen. Ser heller inte att han skulle ha kvar sina gamla kriminella värderingar. Jag har känt honom i rätt många år nu och har träffat honom många gånger i olika slags sammanhang.
Den där raden ser lustig ut.

Känner du honom eller "känner" du honom?
Citera
2024-03-21, 11:22
Medlem
bellesbluess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gesaffelstein
Den där raden ser lustig ut.

Känner du honom eller "känner" du honom?

Vill inte outa mig själv men ja jag känner honom.
Citera
2024-03-22, 06:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av E.R.
Har du träffat honom privat? Hur är han i andra sammanhang?
Jag deltog i en av hans intervjuer och kan säga att han privat, när kameran inte va igång, uppförde sig mycket professionellt och respektfullt. Jag kände mig verkligen som hemma i studion och vi hade ett längre samtal både innan och efter kameran sattes på. Mycket trevlig man.
Citera
2024-03-23, 01:13
Medlem
Jag tycker han verkar vara en trevlig och sympatisk man. Oerhört starkt att lämna ett så grovt drogmissbruk för att istället hjälpa andra människor att tillfriskna.

Han har en unik plattform där gästen verkligen får komma till tals, Kom igen han har haft Jimmie Åkesson och Yasin Byn på samma kanal bara det är fan stort
Citera
2024-04-15, 23:33
Victor bjuder in Ceesay som har två kvinnomisshandelsdomar på sig sen innan och låter han få skryta öppet om den tredje där han blev friad eftersom det var svårt att bevisa vem som hade gjort vad den gången och ljuga oemotsagt att "wallah jag är ingen kvinnomisshandlare" och nu har han använt Alva som slagpåse också. Samt massa rykten om andra kvinnor han har slagit på som hans tidigare vänner bekräftar.

Han kan lika gärna bjuda in Abbe Blattelito om han inte har någon hygien bland sina gäster.
Citera
2024-04-17, 02:48
Medlem
Lala.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Congelado
Victor bjuder in Ceesay som har två kvinnomisshandelsdomar på sig sen innan och låter han få skryta öppet om den tredje där han blev friad eftersom det var svårt att bevisa vem som hade gjort vad den gången och ljuga oemotsagt att "wallah jag är ingen kvinnomisshandlare" och nu har han använt Alva som slagpåse också. Samt massa rykten om andra kvinnor han har slagit på som hans tidigare vänner bekräftar.

Han kan lika gärna bjuda in Abbe Blattelito om han inte har någon hygien bland sina gäster.

Usch vad hemskt att läsa. Jag har inte följt Alex eller Alva men jag såg ett klipp på dem på youtube en gång och förfärades över hur synd det var som Alva som hade ordnat en stor överraskning åt Alex som skulle hämtas ur fängelset men när Alex kom hem var han helt självupptagen och visade ingen respekt mot Alva.

Jag tänkte då att det inte skulle förvåna mig ifall han slår Alva eller kommer göra det. Trots att jag bara sett ETT klipp. Då att höra ett min instinkt stämde var hemskt. Jag förstår inte varför Victor vill sitta och lyssna på honom? Han har ju haft Alva på besök och då borde han ha så pass mycket empati för Alva att han inte bjuder in Alex som slagit henne. 😠
Citera
2024-04-17, 12:48
Medlem
bellesbluess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lala.
Usch vad hemskt att läsa. Jag har inte följt Alex eller Alva men jag såg ett klipp på dem på youtube en gång och förfärades över hur synd det var som Alva som hade ordnat en stor överraskning åt Alex som skulle hämtas ur fängelset men när Alex kom hem var han helt självupptagen och visade ingen respekt mot Alva.

Jag tänkte då att det inte skulle förvåna mig ifall han slår Alva eller kommer göra det. Trots att jag bara sett ETT klipp. Då att höra ett min instinkt stämde var hemskt. Jag förstår inte varför Victor vill sitta och lyssna på honom? Han har ju haft Alva på besök och då borde han ha så pass mycket empati för Alva att han inte bjuder in Alex som slagit henne. 😠

Det har varit Alex som har varit inbjuden, Alva har endast varit med för att hon var Alex flickvän. Förutom när Alva deltagit själv (då hade hon själv skrivit till Victor och bett om att få delta och förklara allting kring Alex och hennes förhållande samt allt kaos kring dom).
Alex pappa och Victor var nära vänner när han levde. Han ömmar förmodligen för Alex pga det.
Victor har ingen relation till Alva mer än att hon är Alex ex.
Citera
2024-04-17, 17:15
Avstängd
PeterJihadis avatar
Citat:
Det har varit Alex som har varit inbjuden, Alva har endast varit med för att hon var Alex flickvän. Förutom när Alva deltagit själv (då hade hon själv skrivit till Victor och bett om att få delta och förklara allting kring Alex och hennes förhållande samt allt kaos kring dom).
Alex pappa och Victor var nära vänner när han levde. Han ömmar förmodligen för Alex pga det.
Victor har ingen relation till Alva mer än att hon är Alex ex.

Alva är en stor idiot och totalt värdelös hon också.
Citera
2024-05-06, 11:08
Medlem
Citat:
Är det någon som vet vem Lini är i senaste avsnittet ”identitet okänd”?
Det känns som att något inte riktigt stämmer i den historien.
Skulle vara intressant att veta vem hon är och lite mer om hennes bakgrund.
Jag tyckte det framgick att hon också har missbrukarbakgrund, att hon hamnade snett tidigt pga hemförhållanden och sen sexuella övergrepp när hon var barn. Intervjun handlar om hennes absurda situation hon befann sig i, kanske mer som ett exempel på hur en partner kan vara någon helt annan, och jag tycker hon lämnar ut sig oerhört mycket och står för hur lurad hon blev av någon hon tom skaffade barn med. Starkt.

MEN jag är också SJUKT nyfiken på vem mannen är!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in