2026-10-08, 12:26
Medlem
Äcklas av deras återkommande respektlöshet gentemot taxichaufförer.
Citera
2026-10-08, 12:59
Medlem
SCHMACKOSs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av J.Doesson
Antingen är hon nedstämd, kan inte hantera att hon åldras eller så kanske hennes dotters besatthet av skönhetsingrepp har smittat av sig? 🤔
Hon borde göra något åt sitt jävla hår istället. Ser rent ohygieniskt ut. Flottigt och stripigt. Alltid. Undrar om det luktar också 🤮?Ser bara ok ut timmen efter frisörbesöket. Klipp kortare och sluta för f-n med extensions.
Alla frisörer borde väl ha ett bättre yrkeskunnande där tycker man...och helt enkelt vägra sätta fast skiten.
Citera
2026-10-08, 13:43
Medlem
buddy99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av J.Doesson
Antingen är hon nedstämd, kan inte hantera att hon åldras eller så kanske hennes dotters besatthet av skönhetsingrepp har smittat av sig? 🤔
Pernilla förstår inte vad som sker,att rollspelet är verkligt och att det nu skall karvas,inte bara pudras.
Citera
2026-10-08, 14:09
Medlem
MobbadeJessicas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Noticias2026
Jag kollade på dagens avsnitt nu på morgonen.
Alltså Bauer?
Vadå för j-a möte? Sammankomst? Måndagsmöte?
Vad är det för fel på honom?

Hur svårt är det att fråga Pernilla vid frukosten hur planerna ser ut i veckan, och om det finns någon ledig dag att hitta på något?

Hur står hon ut?

Han framstår verkligen som en torr och trist människa. Han kanske också har någon diagnos?
Citera
2026-10-08, 14:50
Medlem
SCHMACKOSs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MobbadeJessica
Han framstår verkligen som en torr och trist människa. Han kanske också har någon diagnos?
Troligen autism...eller bara korkad...eller a-ö.
Mysko människa.
Citera
2026-10-08, 14:54
Medlem
MobbadeJessicas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SCHMACKOS
Mysko människa.
Tänkte på autism med att han måste ha struktur och schema och en massa möten hela tiden.
Citera
2026-10-08, 15:05
Medlem
Citat:
Mysko människa.

Citat:
Ursprungligen postat av MobbadeJessica
Tänkte på autism med att han måste ha struktur och schema och en massa möten hela tiden.

Jag tror inte autism, jag har själv autism.. Man brukar ofta ha stort behov av ensamtid, återhämtning och känslig för ljud, ljus och dofter. Att resa och packa kan också bli stora utmaningar. Det är ganska centrala egenskaper för autism. Men de lever väl ett himla socialt lattjolajban-liv, alltid på språng, fester eller resande fot?

Att behöva struktur och schema är det väl många människor som gillar? Är det något mer som ni tycker tyder på att han skulle ha autism?
Citera
2026-10-08, 15:10
Medlem
MobbadeJessicas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tenstas-golfkung
Jag tror inte autism, jag har själv autism.. Man brukar ofta ha stort behov av ensamtid, återhämtning och känslig för ljud, ljus och dofter. Att resa och packa kan också bli stora utmaningar. Det är ganska centrala egenskaper för autism. Men de lever väl ett himla socialt lattjolajban-liv, alltid på språng, fester eller resande fot?

Att behöva struktur och schema är det väl många människor som gillar? Är det något mer som ni tycker tyder på att han skulle ha autism?

Nä, det var bara en tanke. Han behöver ju inte ha någon diagnos alls för den delen. Men hur som helst framstår han som tråkig människa, säger dock inte att de med autism skulle vara tråkiga.
Citera
2026-10-08, 16:04
Medlem
SCHMACKOSs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tenstas-golfkung

Egentligen inte när man nu tänker efter. Jag får nog backa helt från autism. Han verkar ju vara precis tvärt emot. Kärleksbetygelser och sällskap mest hela tiden.Tror inte han är så mycket för övrigt umgänge dock. Verkar inte ha några vänner utan framstår mer att leva genom henne och hennes umgänge. Verkar inte resa så mycket och absolut inte före PW men vad vet jag?! Ekonomin kan ju ha påverkat.
Verkar dock ha ett enormt bekräftelsebehov och kontrollbehov. Behöver absolut inte tyda på någon diagnos,bara hans personlighet.
Citera
2026-10-08, 17:20
Medlem
Tror bara att han är en tvättäkta narcissist. Stämmer in på hans icke befintliga umgänge eftersom de är ganska jobbiga att ha och göra med. Är väl därför han tvingar in PW i sin bur, och där sitter hon nu och blir hjärntvättad.
Citat:
Egentligen inte när man nu tänker efter. Jag får nog backa helt från autism. Han verkar ju vara precis tvärt emot. Kärleksbetygelser och sällskap mest hela tiden.Tror inte han är så mycket för övrigt umgänge dock. Verkar inte ha några vänner utan framstår mer att leva genom henne och hennes umgänge. Verkar inte resa så mycket och absolut inte före PW men vad vet jag?! Ekonomin kan ju ha påverkat.
Verkar dock ha ett enormt bekräftelsebehov och kontrollbehov. Behöver absolut inte tyda på någon diagnos,bara hans personlighet.
Citera
2026-10-08, 18:35
Medlem
SCHMACKOSs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alsteralven3338
Tror bara att han är en tvättäkta narcissist. Stämmer in på hans icke befintliga umgänge eftersom de är ganska jobbiga att ha och göra med. Är väl därför han tvingar in PW i sin bur, och där sitter hon nu och blir hjärntvättad.
Narcissist absolut! Säkert nåt mer. Verkar vara oerhört osympatisk.😖
Citera
2026-10-08, 19:36
Medlem
J.Doessons avatar
Citat:
Hon borde göra något åt sitt jävla hår istället. Ser rent ohygieniskt ut. Flottigt och stripigt. Alltid. Undrar om det luktar också 🤮?Ser bara ok ut timmen efter frisörbesöket. Klipp kortare och sluta för f-n med extensions.
Alla frisörer borde väl ha ett bättre yrkeskunnande där tycker man...och helt enkelt vägra sätta fast skiten.
Måste erkänna att jag tänkte inte på hennes hår häromdagen/morgonen när jag zappade. Tänkte mest på att det måste vara ett helvete att putsa alla dessa fönstren i det nya huset som hon visade för Benjamin och Bianca 🫣 Men du har säkert rätt.

Citat:
Ursprungligen postat av buddy99
Pernilla förstår inte vad som sker,att rollspelet är verkligt och att det nu skall karvas,inte bara pudras.
Ja kanske. Antingen får hon smak för det eller så stannar hon med det hon har gjort nu.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in