2026-05-18, 17:22
Medlem
Katten1227s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Illa2222
Pjäsen heter så, ”Pjäsen som gick åt helvete”. Den var populär, gick för utsålda hus…
Sorry, jag har inte följt henne så noga på senare år
Citera
2026-05-18, 17:28
Medlem
Katten1227s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flyzz
SVT visade i lördags filmen där Chtistina Scholin får smaka på negerkuk.

https://www.svtplay.se/video/KnDAD9L/vill-sa-garna-tro

Pressen sågade filmen men hyllade Nicklas Wahlgren som spelade hennes son.

https://www.svenskfilmdatabas.se/sv/item/?type=film&itemid=4877#comments
Jag antar att hela filmen känns pinsam i dag, så här 55 år senare...och Niclas har ju själv haft svårt med...ja, att hålla den i byxorna.
Citera
2026-05-18, 18:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av flyzz
SVT visade i lördags filmen där Chtistina Scholin får smaka på negerkuk.

https://www.svtplay.se/video/KnDAD9L/vill-sa-garna-tro

Pressen sågade filmen men hyllade Nicklas Wahlgren som spelade hennes son.

https://www.svenskfilmdatabas.se/sv/item/?type=film&itemid=4877#comments
Det är ju bara film. Då har de inte sex på riktigt. Trodde du det? Så någon kuk smakade hon inte på, tyvärr för dig.
Citera
2026-05-18, 22:16
Medlem
Kravallstakets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Adventuros
Fränt ändå att tjäna så många miljoner utan att jobba! Det vill jag också göra.
Ja men då ska du ju börja fjanta runt med sånt som idioter gillar. (mer än du gör nu...)
Citera
2026-05-18, 22:44
Medlem
Kravallstakets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alsteralven3338
"Sysselsättning" är ett paraplybegrepp, dvs det är innehållet som du fyller din dag med. Där ingår bl a "arbete/ jobb" som kort och gott går ut på att du ska tjäna pengar som finansierar ditt liv. Så för PWs del får man väl ändå säga att hon arbetar, om man tänker på den inkomst hon inbringar. Hon glider ju inte direkt omkring och lever på sin man.
inkomst och arbete har ingen korrelation . Jag vet många som aldrig aldrig arbetat och tjänar multum (bl.a PW) däremot har hon hittat ett sätt att lura idioter på pengar och det ska hon ha kredd för... men att kalla det arbete är liiiiite väl magstarkt. Jag vet många på OF som lever bra på att visa fiffin för idioter ( arbete nej) PW låtsas att hon är lika dum om idioterna om tittar (arbete nej)
Citera
2026-05-18, 22:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Alsteralven3338
Rätt sagt! Och tror inte hennes familj är speciellt glada i honom, förutom B då som t o m nämnde att han var snygg eller sexig, oavsett kommentar så är den verkligen inte ok. Det är hennes mors medelålders nuvarande man! För att inte nämna avsnitten i växthuset och hos B. Verkligen en ögonöppnare om Cs egotrippade personlighet men även om B, hur hon behandlar P. Fy fan alltså!

Ja, det är så otroligt extremt och konstigt att prata om hur bra hon tycker han ser ut samtidigt som Pernilla och han har problem. Vulgärt och nästan filmiskt vidrigt på något vis… Hur sjutton ska en mamma förväntas reagera och hantera det..
Citera
2026-05-18, 23:19
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Illa2222
Pjäsen heter så, ”Pjäsen som gick åt helvete”. Den var populär, gick för utsålda hus…

Det var 66 föreställningar, kan ju tyckas vara märkligt om Christian inte fick se något av det inte vara på plats?

Eller höll Pernilla sig borta från Christian alla 66 spelningarna?

Christian får välj nöja sig få nån minut i varje avsnitt på WV i stället
Citera
2026-05-18, 23:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tenstas-golfkung
Ja, det är så otroligt extremt och konstigt att prata om hur bra hon tycker han ser ut samtidigt som Pernilla och han har problem. Vulgärt och nästan filmiskt vidrigt på något vis… Hur sjutton ska en mamma förväntas reagera och hantera det..
Pernilla dricker bara tre glas vin och fnittrar åt det. Enda gången under de senaste avsnitten som jag har sett henne allvarlig var när hon försökte väcka Theo på morgonen när han skulle till skolan. Han sov till 11.
Citera
2026-05-18, 23:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ilaroug
Pernilla lagt upp bilder på sista föreställningen på pjäsen som gick åt helvete

Undrar om Christian fick gå på premiären eller avslutningen eller något alls?

Pernilla lever som hon vore singel, inte gift!

Jag såg Christian på nån bild,tror det var efter showen.
Citera
2026-05-19, 05:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nammnet
Det är ju bara film. Då har de inte sex på riktigt. Trodde du det? Så någon kuk smakade hon inte på, tyvärr för dig.
Det var bildligt talat från min sids. Menade att hennes rollfigur får det.
Citera
2026-05-19, 07:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kravallstaket
Ja men då ska du ju börja fjanta runt med sånt som idioter gillar. (mer än du gör nu...)
Men exakt 🤣🥴‼️
Citera
2026-05-19, 09:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nammnet
Pernilla dricker bara tre glas vin och fnittrar åt det. Enda gången under de senaste avsnitten som jag har sett henne allvarlig var när hon försökte väcka Theo på morgonen när han skulle till skolan. Han sov till 11.

Det ska väl extremt mycket till för att hon ska bli allvarlig, det är mest flams och trams.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in