2026-07-15, 12:13
Medlem
I hennes och Wistams podd från 3 juli pratar dom om någon som tagit självmord efter ett drev på sociala medel(allt enligt frugan).
Vet man vem det är?
Citera
2026-07-15, 12:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Xtrude
I hennes och Wistams podd från 3 juli pratar dom om någon som tagit självmord efter ett drev på sociala medel(allt enligt frugan).
Vet man vem det är?
Ingen har lyckats luska ut vem det är så mycket möjligt bara påhitt för att försöka dämpa sociala medier litet gällande Bauer för jag tror det är honom dom menar indirekt. Han har ju faktiskt fått extrema mängder skit ända sedan dom träffades. Hur kommer det sig?
Verkar ha haft ett riktigt dåligt rykte redan då.
Jag vet varför jag ogillar honom men märkligt att han verkar få så mycket hat och ändå bara duckar för det.
Han verkar inte ändra sig ett dugg utan blir snarare bara värre med bekräftelsebehov, instagram, titta på mig mm.
Funderat på en sak:
Han säger sig ju träna som en tok och vill utmåla sig som en sportkille.
Varför finns det inte 1 sekunds filminspelning på honom nät han leder spinning, går på gym, joggar osv. Alla har ju telefoner med sig över allt så det borde finnas tycker man. Någon måste ju ha sett något.Ser inte spec. vältränad ut mest som en som äter nyttigt.
Tror mycket är fejk ... som med allt annat med honom.....säger sig träna men gör det inte.
Citera
2026-07-15, 12:59
Medlem
Lawnmoverman2011s avatar
Tittarsiffrorna dalar för Allsång på Skansen, det är nog dags att byta ut den nuvarande programledaren nu och göra en uppryckning av hela programmet.
Citera
2026-07-15, 13:03
Medlem
MobbadeJessicas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lawnmoverman2011
Tittarsiffrorna dalar för Allsång på Skansen, det är nog dags att byta ut den nuvarande programledaren nu och göra en uppryckning av hela programmet.
Ja, det är den sämsta säsongen av Allsång på Skansen. Ändå är Pernilla den bästa sedan Lasse Berghagen enligt mig.
Citera
2026-07-15, 13:03
Medlem
Citat:
👍👍👍‼️
Citera
2026-07-15, 13:34
Medlem
Citat:

Byte av programledare till att börja med sedan behöver programmet gå tillbaka till sina rötter, alltså ALLSÅNG. Ta dit folkkära artister som sjunger hitsen som publiken kan sjunga med i. Sluta med tramsinslagen. Det har varit sketcher tidigare också men då i något enstaka program, oftast det sista.
Citera
2026-07-15, 13:55
Medlem
Vilka är de folkkära artisterna?
Citera
2026-07-15, 14:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Adventuros
Ingen har lyckats luska ut vem det är så mycket möjligt bara påhitt för att försöka dämpa sociala medier litet gällande Bauer för jag tror det är honom dom menar indirekt. Han har ju faktiskt fått extrema mängder skit ända sedan dom träffades. Hur kommer det sig?
Verkar ha haft ett riktigt dåligt rykte redan då.
Jag vet varför jag ogillar honom men märkligt att han verkar få så mycket hat och ändå bara duckar för det.
Han verkar inte ändra sig ett dugg utan blir snarare bara värre med bekräftelsebehov, instagram, titta på mig mm.
Funderat på en sak:
Han säger sig ju träna som en tok och vill utmåla sig som en sportkille.
Varför finns det inte 1 sekunds filminspelning på honom nät han leder spinning, går på gym, joggar osv. Alla har ju telefoner med sig över allt så det borde finnas tycker man. Någon måste ju ha sett något.Ser inte spec. vältränad ut mest som en som äter nyttigt.
Tror mycket är fejk ... som med allt annat med honom.....säger sig träna men gör det inte.

Nej, jag vet mycket väl vem det var som avled. Det är dock ingen speciellt offentlig person så det finns ingen anledning att namnge.
Citera
2026-07-15, 19:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dressingdress
Samtidigt firades Victoria på Öland med helt fantastiska Keyyo som programledare, vilken klass jämfört med Skansen som blivit en flopp som Pernilla flamsat sönder & så pinsamma intervjuer el samtal med artisterna. Byt allsångsledare nästa år om programmet skall få leva vidare!!!

Håller med! Gillade verkligen henne som allsångsledare första året. Andra året var ok. Men förra året och i år har jag inte kollat, främst pga artisterna men också för att hon spårade ur och det blev barnprogram av det hela.
Citera
2026-07-15, 22:38
Medlem
Håller med 👍
Citat:
Citera
Igår, 06:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 4inarow
Håller med! Gillade verkligen henne som allsångsledare första året. Andra året var ok. Men förra året och i år har jag inte kollat, främst pga artisterna men också för att hon spårade ur och det blev barnprogram av det hela.
Håller med! Känns ofokuserad och sliten/trött. Stakar sig och missar skämt mm. Förr hade hon aldrig gjort det. Känns väldigt dåligt förberedd på nåt vis. Hon kan bättre än detta!
Hon känns inte så taggad för uppdraget längre , mest som inkomstkälla.
Nu verkar hela programmet mest locka tittare som vill kolla om äcklet Bauer sitter i publiken .
Citera
Igår, 08:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Adventuros
Håller med! Känns ofokuserad och sliten/trött. Stakar sig och missar skämt mm. Förr hade hon aldrig gjort det. Känns väldigt dåligt förberedd på nåt vis. Hon kan bättre än detta!
Hon känns inte så taggad för uppdraget längre , mest som inkomstkälla.
Nu verkar hela programmet mest locka tittare som vill kolla om äcklet Bauer sitter i publiken .

Ja det är så dåligt i år ! Hon känns bara tillgjord och så dåliga artister !
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in