Tycker dom gör sällan saker bara dom 2 .Måste nästan alltid ha med ett extra par .
Kan man psykologi så.säger det så mkt.
Har haft mina män genom åren & vi var ex ensamma i en stuga 1 vecka bara vi 2 .Promenera fiska & bara slappa.
Fast då måste man ju trivas i varanns sällskap för att det ska fungera.
Jag har oxå ex där det aldrig hade fungerat att vara i en stuga 1 vecka ensamma.
Så.det faktum att dom så sällan är ensam bara en weekend ännu mindre 1 vecka bara de två.säger enligt mig massor om deras förhållande .
Om jag nu bedömer det hela rätt ?
Senast redigerad av MrsEjPK 2026-07-08 kl. 20:13.
Tycker dom gör sällan saker bara dom 2 .Måste nästan alltid ha med ett extra par .
Har haft mina män genom åren & vi var ex ensamma i en stuga 1 vecka bara vi 2 .Promenera fiska & bara slappa.
Jag hsr oxå ex där det aldrig hade fungerat att vara i en stuga 1 vecka ensamma.
Så.det faktum att dom så sällan är ensam bara en weekend ännu mindre 1 vecka bara de två.säger enligt mig massor om deras förhållande .
Vi är många som som anser att du bedömer det rätt!
Jag har oxå ex där det aldrig hade fungerat att vara i en stuga 1 vecka ensamma.
Det tror jag absolut att du gör. Vi är många som reagerat på samma sak, att dom aldrig gör saker på tu man hand mer än någon dag...
Barnsligt glad att få joina, med äldsta dottern som vanligt, inte den yngsta, PWs hus och hänga med några kändisar. Egot slår kullerbyttor 🤡
Yngsta dottern är nedre 20-årsåldern. Då kanske man antingen jobbar sommartid eller hellre vill resa med vänner och eventuell partner istället för en stor bonusfamilj. Det är ett ganska normalt val för någon i hennes ålder.