Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2023-04-25, 07:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Shieldhero
Ställde inte Stordalen, Skavlan och några till plötsligt in sina besök till hennes föreställning "pga jobb, uteblivna barnvakter etc" efter att hon och gänget skrattat så gott om vilka hon legat med i Lets Dance vid matbordet där? Säger väl lite om vad de tyckte om situationen i fråga.
En narr kan man skratta åt men man vill inte umgås med den. Märkligt att hon har så mycket vänner. Vem orkar med en så pass ointelligent person i längden? Vad pratar de om förutom vilka hon har legat med? Och hur står de ut med att hon aldrig passar tiden?
Citera
2023-04-25, 15:05
Medlem
Gold94s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Shieldhero
Ställde inte Stordalen, Skavlan och några till plötsligt in sina besök till hennes föreställning "pga jobb, uteblivna barnvakter etc" efter att hon och gänget skrattat så gott om vilka hon legat med i Lets Dance vid matbordet där? Säger väl lite om vad de tyckte om situationen i fråga.

Är det sant? 😂😂😂
Ja det förvånar mig verkligen inte, dom kan ju liksom inte sociala koder.

Berättar hej vilt om andra människor.
Tobias såg fruktansvärt besvärad ut och nästan arg, om Pernilla svarade han
- jaha, det där har jag glömt bort för längesen, undrar varför hon drar upp det.

Och jag håller med Tobias, han framstår ju som oseriös och ligger med alla i jobbet..😖
Citera
2023-04-26, 19:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gold94
Är det sant? 😂😂😂
Ja det förvånar mig verkligen inte, dom kan ju liksom inte sociala koder.

Berättar hej vilt om andra människor.
Tobias såg fruktansvärt besvärad ut och nästan arg, om Pernilla svarade han
- jaha, det där har jag glömt bort för längesen, undrar varför hon drar upp det.

Och jag håller med Tobias, han framstår ju som oseriös och ligger med alla i jobbet..😖

Ja hon sade senare i den delen att Skavlan inte kunde hitta barnvakt, Stordalen var tvungen att jobba med nåt akut och några andra hade ställt in. Men kan lika gärna vara produktionen som redigerat det så att det skulle se ut som anledningen inte vet jag.
Citera
2023-04-26, 22:07
Medlem
Hva har hendt med Pernilla og Emilia? (Yoga Emilia). Dom syns aldri tilsammens lengre....
Citera
2023-04-26, 22:43
Medlem
SodaFointains avatar
Kanske de ska ha tv hela veckan så ett program på lördagar med och måndagar och tisdagar. Linus show på måndagar, biancas show på tisdagar, niklas show på lördagar sen är det wahlgrens hela veckan!
Citera
2023-04-28, 20:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av canima
Hva har hendt med Pernilla og Emilia? (Yoga Emilia). Dom syns aldri tilsammens lengre....

Du har helt rätt. De syns ju aldrig tillsammans. Kanske Emilia genomskådat Christian?!
Citera
2023-04-28, 20:45
Medlem
exoticspices avatar
Många i tråden förstår inte hur Pernilla kan ha så många vänner.

Jag aldrig sett Pernilla sur eller grinig eller sagt något elakt mot någon inte ens till sina egna barn. Hon är alltid pigg och glad så det är inte konstigt att människor vill umgås med henne.

Att hon sedan kan vara flamsig och filterfri kan säkert vara besvärande för många, men det är sån hon är. Ingen är perfekt.
Citera
2023-04-30, 01:14
Medlem
StudebakerHog666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av exoticspice

Jag aldrig sett Pernilla sur eller grinig eller sagt något elakt mot någon inte ens till sina egna barn. Hon är alltid pigg och glad så det är inte konstigt att människor vill umgås med henne.

Att hon sedan kan vara flamsig och filterfri kan säkert vara besvärande för många, men det är sån hon är. Ingen är perfekt.

Ibland är det inte fråga om vad man säger utan hur man säger det.
Både PW och även CS kan vara nog så spydiga, till exempel om/mot Bianca.
Jag har ofta tyckt att P uttrycker sej ”mindre översvallande” om Emilia, gett små nålstick. Det kan vara subtilt men finns ändå där.
I alla fall har jag uppfattat det så.
Kanhända har ”hel-tylle-tjejen” Emilia också till slut känt av det?
Citera
2023-05-01, 09:42
Citat:
Ursprungligen postat av exoticspice

Antar att du är en nära vän då till Pernilla eftersom du kan uttala dig att du aldrig sett henne sur och grinig. Eller att hon sagt något elakt om någon. Och "inte" ens till sina barn.(konstigt uttalade)
Och eftersom du vet att hon alltid är pigg och glad. Eller utgår du ifrån det du ser på tv och sociala medier?
Citera
2023-05-01, 12:44
Medlem
Undra om hon har städerska eller om det är CB som håller hotellhemmet rent..
Citera
2023-05-01, 18:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av canima

Emilia verkar åkt lite räkmacka i WV. Hennes man är producent för PW show/föreställningar enligt uppgift tidigare i tråden. E och PW söner är fotbollskompisar. Dessutom verkar de bo grannar nu när PW flyttat till nya huset.
E var nog bra utfyllnad i vissa avsnitt med sitt yoga/meditation/flum när PW var singel. Men att hänga med grannen stup i kvarten när PW är hemma… näe nu klängs det nog hellre på CB!
Citera
2023-05-04, 23:37
Medlem
Dom har jo båda hus i Marbella, och va ofta tilsammans der. Men inte nå lengre....
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in