Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2023-06-27, 01:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Urtavlan
Pernilla skriver ett långt inlägg på Instagram om hur hemskt det är när separerade föräldrar inte kan samsas under ex barnens avslutningar. Eller att den ena inte inkluderar den andra i tillställningar.

Var Emilio inkluderad under åren, innan Benjamin önskade att de skulle fira honom tillsammans? Men det kanske är en helt annan sak..

Emilio fick sina möjligheter att ta hand om- och vara en närvarande pappa till sina barn, men han ville inte det av någon anledning. Emilio var inte närvarande när Benjamin föddes t.ex.
Efter misshandelsdomen flydde Emilio Sverige och bosatte sig på Maliorca, vilket innebar att han skärmade sig från sina barn ännu mer.
Hans intresse för barnen kom när de började låta tala om sig i media.....och började tjäna pengar.
Var det något mer du ville veta?
Citera
2023-06-27, 02:21
Medlem
Är det någon mer som är spänd på Allsångspremiären i kväll?
Kan se det framför mig hur det kommer att se ut hela sommaren: På första bänkraderna sitter naturlugtvis mamsen och pappsen, Schollin och Wahlgren samt barnen. På raden bakom sitter de tre bröderna med respektive (neee just det, ingen av dem har någon kärleks relation), men sina barn har de säkert med sig. Raden brevid sitter säkert alla vänninorna med Jessica Wahlgren i spetsen ("namn-snylltare", hoppas hon inte släpper väder hela tiden bara, som Pernilla sagt att hon brukar göra).
Givet vis kommer Pernilla sjunga "alla" sina hits........redan i första programmet, så är det slut....
Sedan kommer hon efter tio minuter skrika i mikrofonen:- "så slår vi upp allsångshäftet på sidan tre och sjunger min stora hit från min succe-föreställnig, 'Kort glad och tacksam', nämligen
'Jag vill ha en stor k*k'.......sedan bryter hon i hop i en fniss-attack och ligger på scengolvet och rullar runt i tio minuter innan låten börjar.....
Lite så tänker jag mig det. Vem vill sätta emot att det inte blir mer än en sesång av 'Allsång på Skansen' för PW?
........och Bauer undrar ni? Han kommer givetvis vara med i kören......OCH i orkestern....OCH som dansare.
I kommande avsnitt av sesången är det inte omöjligt att han kommer att gå fram och rätta Pernilla och kommendera henne:-"Nej, nej älskling så kan man inte göra, SÅ HÄR skall man göra, nu skall jag lära dig".....
Citera
2023-06-27, 07:53
Medlem
Ollonets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gJg.Bania
Kan se det framför mig hur det kommer att se ut hela sommaren: På första bänkraderna sitter naturlugtvis mamsen och pappsen, Schollin och Wahlgren samt barnen. På raden bakom sitter de tre bröderna med respektive (neee just det, ingen av dem har någon kärleks relation), men sina barn har de säkert med sig. Raden brevid sitter säkert alla vänninorna med Jessica Wahlgren i spetsen ("namn-snylltare", hoppas hon inte släpper väder hela tiden bara, som Pernilla sagt att hon brukar göra).
Givet vis kommer Pernilla sjunga "alla" sina hits........redan i första programmet, så är det slut....
Sedan kommer hon efter tio minuter skrika i mikrofonen:- "så slår vi upp allsångshäftet på sidan tre och sjunger min stora hit från min succe-föreställnig, 'Kort glad och tacksam', nämligen
'Jag vill ha en stor k*k'.......sedan bryter hon i hop i en fniss-attack och ligger på scengolvet och rullar runt i tio minuter innan låten börjar.....
Lite så tänker jag mig det. Vem vill sätta emot att det inte blir mer än en sesång av 'Allsång på Skansen' för PW?
........och Bauer undrar ni? Han kommer givetvis vara med i kören......OCH i orkestern....OCH som dansare.
I kommande avsnitt av sesången är det inte omöjligt att han kommer att gå fram och rätta Pernilla och kommendera henne:-"Nej, nej älskling så kan man inte göra, SÅ HÄR skall man göra, nu skall jag lära dig".....

Man kan bara hoppas att ryssarna skickar en Iskandermissil och spränger linslusarna i direktsändning.
Citera
2023-06-27, 17:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tezz-l
Hur menar du nu ?
Tycker det går rätt så bra för alla tre .
Ja, på vissa fronter - absolut.

Personligen tycker jag att psykiskt välmående och viss intellektuell förmåga är ganska viktigt.

Hade de hetat Andersson eller Lundberg i efternamn och kommit från Laxå, är jag rätt säker på att investerare, agenter och andra som "lever på kändisar" lyst med sin frånvaro.

En kändis eller två till föräldrar brukar ju grumla omdömet på de flesta...
Citera
2023-06-27, 17:20
Medlem
Citat:
Hur fan skall ni ha det?
Först påstår ni att Christian inte bryr sig om sin dotter, och inte tar med henne på semestrar o.s.v.
Nu när han ordnar ett fint studentfirande för henne - då är det också FEL. Som sagt: Hur skall ni ha det?
😂

Tja, vad sägs om stabilitet och trygghet? De där tvära kasten är knappast optimala.
Citera
2023-06-27, 17:20
Medlem
Hotandsecretsantas avatar
Citat:

C Bauer, Bauers mamma, som vi sett sista tiden på IG kommer säkert sitta lååångt fram.
Yngsta dottern har också troligen blivit medbjuden…så Bauer kan visa upp att han är en braaaa pappa.
Älsta dottern är kändiskåt men kanske är hemma m barnen.
CB kommer säkert vara på scen någon gång i sommar. Amen på det.
Citera
2023-06-27, 19:24
Medlem
P sa i en intervju med Expresen att hon inte vill att CB är där varje tisdag. Och sa också att hon inte vill bjuda svenska folket på hans dans ( som han uppenbarligen kommer att göra när han är där)

Ja det ska bli intressant att se om han kan hålla sig undan. (Jag tror inte det):Han är ju så jävla kändis k.. t …. . Och nu vill han ju inte missa detta!!!
Sen vill han ju synas oxå. För är han där kommer säkert tv kameran riktas ibland på honom. Och det vet han.

P sa också att hon håller på att övertala Bianca att komma dit och sjunga. Och hoppas på att hon ska ändra sig och komma.
Det förstod man ju. Att alltid vill dom ta med någon familjemedlem när dom ska uppträda eller göra nåt på tv…
Citera
2023-06-27, 21:00
Medlem
Citat:
Emilio fick sina möjligheter att ta hand om- och vara en närvarande pappa till sina barn, men han ville inte det av någon anledning. Emilio var inte närvarande när Benjamin föddes t.ex.
Efter misshandelsdomen flydde Emilio Sverige och bosatte sig på Maliorca, vilket innebar att han skärmade sig från sina barn ännu mer.
Hans intresse för barnen kom när de började låta tala om sig i media.....och började tjäna pengar.
Var det något mer du ville veta?

Behöver inte veta något mer, men hon kan hålla sig till sitt och inte låtsas vara ”mamma duktig” gentemot andra och då allrahelst Charlotte. Pernilla är ingenting gentemot henne.
Citera
2023-06-27, 21:21
Medlem
Citat:
Hur fan skall ni ha det?
Först påstår ni att Christian inte bryr sig om sin dotter, och inte tar med henne på semestrar o.s.v.
Nu när han ordnar ett fint studentfirande för henne - då är det också FEL. Som sagt: Hur skall ni ha det?
Han ordade ingenting. Allt var sponsorer.
Han styrde inte upp det alls utan det var en annan vän som gjorde det, bjöd in.
Citera
2023-06-28, 02:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hotandsecretsanta
Han ordade ingenting. Allt var sponsorer.
Han styrde inte upp det alls utan det var en annan vän som gjorde det, bjöd in.

Ja men se där! Vilken lycka att ha en sådan vän som kan hjälpa en med det. Det låter ju lite otroligt att någon skulle sponsra Bauers dotters student-mottagning, men var det så så är det ju jätte toppen!
Flickans mamma och pappa slapp ju stå och baka pajer och göra pastasallad i flera dagar innan. Hurra för Bauer.
Flickans mamma var nog glad att slippa.
Citera
2023-06-28, 04:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Urtavlan
Behöver inte veta något mer, men hon kan hålla sig till sitt och inte låtsas vara ”mamma duktig” gentemot andra och då allrahelst Charlotte. Pernilla är ingenting gentemot henne.
Vad menar du med det fetstilta? 🤔
Citera
2023-06-28, 06:29
Medlem
Citat:
Ja men se där! Vilken lycka att ha en sådan vän som kan hjälpa en med det. Det låter ju lite otroligt att någon skulle sponsra Bauers dotters student-mottagning, men var det så så är det ju jätte toppen!
Flickans mamma och pappa slapp ju stå och baka pajer och göra pastasallad i flera dagar innan. Hurra för Bauer.
Flickans mamma var nog glad att slippa.
Mamman hade ordnat stor studentmottagning på studentdagen.
Bauer med sponsorer på lördagen efter.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in