Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2022-11-22, 21:52
Medlem
donnamanloves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trez77
Finns det nån bild på hennes nya hus på Lidingö? Färdigbyggt alltså.
Reagerade på hur dåligt planerad det var gjort med väg/trappa upp till huset. Ponera hon varit och handlat en massa,då måste hon gå upp för trappan med en massa matpåsar flera vändor. Eller hennes gamla föräldrar kanske inte tar sig upp till huset.
Dom måste ju bygga tillbaka berget och göra en väg så det går köra bil till ingången.
Var arkitekten onykter när han gjorde planritningen?

Huset är inte klart än, men kolla villa_wahlgren på instagram.

När man bygger hus på hög höjd nu för tiden måste man varken man vill eller inte bygga en handikapphiss för att få godkänt vid besiktning. Ganska bra att köra upp matkassar och gamla föräldrar på…
Citera
2022-11-22, 22:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hotandsecretsanta
Sugen på att anmäla honom, det borde ju kunna gå anonymt.
Attefallshuset är PW & CB i knappt 1 dag per månad. Då för att hämta saker.

Fattar inte att Ica tillåter honom arbeta så mycket på distans och m pw.
Ica har ganska tuffa distans arbets sätt.
Men det är klart det gäller ju PWs narcissistiska pojkvän, så han får säkert att frihet mot att Ica för in PW produkter.

Såg ett avsnitt av WV då P trodde att C tänkte fria. Det är ett märkbart löjligt skådespel mellan dem. Hon verkar irritera sig och rätt less på honom. Han apar sig och skrattar tillgjort. Hans skratt är inte det sexigaste direkt. 🙈 Har svårt lyssna till hans röst… Tror han inte är sitt rätta jag så därav onaturligt beteende.

Tror P skulle hålla ut med särboskap ett tag till. För sin egen skull men framförallt sonens skull. En ”pass-upp” kan hon köpa.
Citera
2022-11-23, 20:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vakthundsbolaget
Såg ett avsnitt av WV då P trodde att C tänkte fria. Det är ett märkbart löjligt skådespel mellan dem. Hon verkar irritera sig och rätt less på honom. Han apar sig och skrattar tillgjort. Hans skratt är inte det sexigaste direkt. 🙈 Har svårt lyssna till hans röst… Tror han inte är sitt rätta jag så därav onaturligt beteende.

Tror P skulle hålla ut med särboskap ett tag till. För sin egen skull men framförallt sonens skull. En ”pass-upp” kan hon köpa.
Smart analys. Har du funderat på att jobba inom säpo?
Citera
2022-11-23, 21:20
Medlem
exoticspices avatar
Citat:

Det syns tydligt på hennes kroppsspråk att hon inte är helt nöjd och bli lätt irriterad på honom. När dom pratar med varandra t ex, har hon eller vänder hon ofta ryggen mot honom, himlar med ögonen och blir lite röd om kinderna. Ett tecken på en kylig relation till honom.
Citera
2022-11-24, 14:31
Medlem
Bakarettans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av exoticspice
Det syns tydligt på hennes kroppsspråk att hon inte är helt nöjd och bli lätt irriterad på honom. När dom pratar med varandra t ex, har hon eller vänder hon ofta ryggen mot honom, himlar med ögonen och blir lite röd om kinderna. Ett tecken på en kylig relation till honom.
Exakt!
Citera
2022-11-24, 14:41
Medlem
Bakarettans avatar
PW är avundsjuk på sin dotter. Eftersom hon har nått en avsevärt hög ålder där diverse ålderssymptom sätter in har hon jävligt svårt att acceptera att dottern får så mycket uppmärksamhet i media.
Vi har ett stort problem i svensk television.
Den enormt medie- och pengakåta Familjen Wahlgren.
Ska vi snacka svenska familjer så föredrar jag familjen Skarsgård. Där kan vi prata om kvalitet!
Citera
2022-11-24, 16:15
Medlem
FindAways avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bakarettan
PW är avundsjuk på sin dotter. Eftersom hon har nått en avsevärt hög ålder där diverse ålderssymptom sätter in har hon jävligt svårt att acceptera att dottern får så mycket uppmärksamhet i media.
Vi har ett stort problem i svensk television.
Den enormt medie- och pengakåta Familjen Wahlgren.
Ska vi snacka svenska familjer så föredrar jag familjen Skarsgård. Där kan vi prata om kvalitet!

Ja särskillt då Stellan ställer upp i en sådan skitrulle som
NYMFOMANIA
Citera
2022-11-24, 18:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BetongBuketten
Smart analys. Har du funderat på att jobba inom säpo?

Får du betalt för att skydda Bianca & Co på Flashback eller är du bara ett besatt fan som ser alla som potentiella hot mot dina idoler?
Citera
2022-11-25, 13:21
Medlem
Bakarettans avatar
Citat:
Får du betalt för att skydda Bianca & Co på Flashback eller är du bara ett besatt fan som ser alla som potentiella hot mot dina idoler?
Jag skulle sätta 250 spänn på att det lutar åt ett besatt fan som gladeligen jobbar helt gratis.😜
Citera
2022-11-25, 16:27
Medlem
Bakarettans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FindAway
Ja särskillt då Stellan ställer upp i en sådan skitrulle som
NYMFOMANIA
Hur man tolkar den filmen är upp till var & en. Du gillar uppenbarligen dokusåpor. Förmodligen säger du ja tack & amen till varje program som Wahlgrens är med i.
Särskilt stavas med ett l.
Typ.
Citera
2022-11-25, 18:52
Medlem
Hur går det med ICA? Har PWs produkter fått en VIP-plats på deras hyllor än ?
Citera
2022-11-25, 19:24
Medlem
FindAways avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bakarettan
Hur man tolkar den filmen är upp till var & en. Du gillar uppenbarligen dokusåpor. Förmodligen säger du ja tack & amen till varje program som Wahlgrens är med i.
Särskilt stavas med ett l.
Typ.
Tack för undervisningen i stavning, och jag kan tom konstatera att just DU klarade av att fatta vad som menades, även om jag misstänker att det är ovanligt
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in