Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2022-11-25, 23:04
Medlem
Fattar mig inte på Pernillas val av tomter. Läget är ju värdelös, med utsikt över en hyfsat trafikerad väg. Med hennes ekonomi så är det väl självklart att man köper sjötomt? Spelar ingen roll hur stort huset är. Jag hellre tagit över Brunnbergs Lidingövilla med riktigt A-läge och utsikt över havet.
Det är sanna sak med lägenheten på Marbella som ligger 2 meter oanfär en rejält trafikerad väg.
Citera
2022-11-25, 23:21
Medlem
Hor-Ullas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tryffel
Fattar mig inte på Pernillas val av tomter. Läget är ju värdelös, med utsikt över en hyfsat trafikerad väg. Med hennes ekonomi så är det väl självklart att man köper sjötomt? Spelar ingen roll hur stort huset är. Jag hellre tagit över Brunnbergs Lidingövilla med riktigt A-läge och utsikt över havet.
Det är sanna sak med lägenheten på Marbella som ligger 2 meter oanfär en rejält trafikerad väg.

Är Uffes hus skabbigt eller?
Citera
2022-11-26, 09:26
Medlem
Hotandsecretsantas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Simbalainen2021
Hur går det med ICA? Har PWs produkter fått en VIP-plats på deras hyllor än ?
Snart så… enda anledningen att CB fick jobb där.
Citera
2022-11-26, 13:20
Medlem
Citat:

Som med allt annat, hon har vare sig smak eller stil. En WT-Mamma, hon kan inte laga mat, hennes hus ar ostadat, barn med olika snubbar, hon ar riktigt skabbig helt enkelt!
Citera
2022-11-27, 03:43
Medlem
Har inte människan något vett?
Hon har tydligen hjälpt Bianca så hon kunde titta in i Phillipes fönster, när han var på date.. Hon är ju totalt gränslös.

Det som också är sjukt och högst tänkbart är att OM de skulle bli tillsammans igen, skulle Pernilla lätt kunna sitta vid matbordet och berätta detta för honom och sen slänga sig på golvet och fnittra högt och länge.
Citera
2022-11-27, 08:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hotandsecretsanta

Hon uttrycker att hon är entreprenör och tar fram varumärken. Sitter framför tv-kameran och har ingen som helst susning om vad den egna hudvårdsserien innehåller. Har inte utvärderat, testat, läst på. PINSAMT. Säljer ut sitt namn till höger och vänster. Gör reklam för Lyko när egen dotter säljer kosmetika. Märkligt.
I mina ögon jagar hon cash. Febrilt. Kaaaaaanske finns viss nervositet att skuldkontot börjar bli högt. Inflationen gör att vi många konsumerar mindre. Särskilt P:s fanclub som knappt når upp till medelklass. Kommer vi se en fastighetsförsäljning 2023? Vad drar allsången in? Håller ens hennes röst för det uppdraget? Tycker hennes stämband blir allt raspigare…
Citera
2022-11-27, 08:31
Medlem
Citat:

Impulsaffär. Inget annat. Huset harmonierar inte med tomten. Håller berget? Sprickor kan väl lätt uppstå efter alla påfrestningar såsom sprängningar?
Hade räckt att städa igenom gröna huset kanske… 😵‍💫 Eller renoverat ngt med sjötomt. Det här känns som det märkligaste husbygget ever.
Citera
2022-11-27, 08:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Urtavlan
Har inte människan något vett?
Hon har tydligen hjälpt Bianca så hon kunde titta in i Phillipes fönster, när han var på date.. Hon är ju totalt gränslös.

Det som också är sjukt och högst tänkbart är att OM de skulle bli tillsammans igen, skulle Pernilla lätt kunna sitta vid matbordet och berätta detta för honom och sen slänga sig på golvet och fnittra högt och länge.

Fräna tjäjjer som är gränslösa är melodin.
Och WT-skaran vrider sig av skratt och anser att P är ju så härlig. Vilket hon själv ofta uttrycker. Och populär. Hybris. Javisst.
Citera
2022-11-27, 13:46
Medlem
Citat från PW innan hon träffade gubben: Tycker det är så töntigt med dom som tar med sina respektive på turnéer…Jobb är Jobb.” Har hon sagt….
Ha ha Vilken gång i ordningen är CB med på turnén…
Hon är så snabb att kritisera andra men sedan när hon gör samma så gäller inte det hon har sagt längre tydligen🤔
Citera
2022-11-27, 14:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tone1
Citat från PW innan hon träffade gubben: Tycker det är så töntigt med dom som tar med sina respektive på turnéer…Jobb är Jobb.” Har hon sagt….
Ha ha Vilken gång i ordningen är CB med på turnén…
Hon är så snabb att kritisera andra men sedan när hon gör samma så gäller inte det hon har sagt längre tydligen🤔

Har han en assistentroll kanske?
Citera
2022-11-27, 15:02
Medlem
Fabriksbyggnads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hotandsecretsanta

Jobbar han på ICA nu? Haha…. patetisk människa. Har råkat ut för den typen.
Citera
2022-11-27, 15:04
Medlem
Fabriksbyggnads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vakthundsbolaget
Hon uttrycker att hon är entreprenör och tar fram varumärken. Sitter framför tv-kameran och har ingen som helst susning om vad den egna hudvårdsserien innehåller. Har inte utvärderat, testat, läst på. PINSAMT. Säljer ut sitt namn till höger och vänster. Gör reklam för Lyko när egen dotter säljer kosmetika. Märkligt.
I mina ögon jagar hon cash. Febrilt. Kaaaaaanske finns viss nervositet att skuldkontot börjar bli högt. Inflationen gör att vi många konsumerar mindre. Särskilt P:s fanclub som knappt når upp till medelklass. Kommer vi se en fastighetsförsäljning 2023? Vad drar allsången in? Håller ens hennes röst för det uppdraget? Tycker hennes stämband blir allt raspigare…

Pengar tröstar själen?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in