Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2022-04-24, 13:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gJg.Bania
Varken han eller Pernilla verkar ha någon integritet över huvud taget. Man kan säga -"Tack, men nej tack" någon gång också.
I övrigt gillar jag inte den förtalskampanj som drivs mot Christian Bauer här på fb. Många fega "krösamajor" och "ynkryggar" här som likt får följer skocken. Patetiska och ynkliga är ni. Det kommer bara fram en massa "halvsanningar" och overifierade påståenden om Christians karaktär och vandel, inga konkreta bevis.

Japp man hoppas för Pernillas skull att det är fel på honom. Men det är konstigt för att det är ju alltid så att några är negativa i trådarna, men här i den här tråden så är det väldigt många som har hårda ord att säga om honom.
Citera
2022-04-27, 17:58
Medlem
Vid 2-3 tillfällen pekar C på sina ögon ”titta, titta här”. Och visar upp de frampressade tårarna.

Har väl aldrig sett ngt liknande, någonsin.
Vilket spel!
Citera
2022-04-27, 18:24
Medlem
jugbandbluess avatar
är det någon som INTE tror att medlemmar ur den här familjen kommer vara kändisar år 2075?

även om ryssland blåser på med kärnvapen, jämnar stockholm med marken, kommer vi se: https://youtu.be/1ORmmb9gqfU
Citera
2022-04-27, 19:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jugbandblues
är det någon som INTE tror att medlemmar ur den här familjen kommer vara kändisar år 2075?

även om ryssland blåser på med kärnvapen, jämnar stockholm med marken, kommer vi se: https://youtu.be/1ORmmb9gqfU

Folket får vad folket vill ha
Citera
2022-04-27, 20:31
Medlem
Nu ska hon börja kränga skönhetsprodukter.
Liknande koncept som Caia men ffa hudvård inledningsvis. Pengakåt minsann.
Citera
2022-04-27, 21:51
Medlem
Hur många miljoner får hon f ör att lansera dessa skönhetsprodukter....
Citera
2022-04-27, 22:14
Medlem
jugbandbluess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Illa2222
Folket får vad folket vill ha

visserligen, men det är inte alla kändisar som söker kändisskap för sina barn i generation efter generation
Citera
2022-04-29, 06:36
Medlem
De som kommer köpa hennes hudvård är i princip hennes Ullaredsfans. Inga produkter är mer utvecklade än någon annan. Dessutom innehåller både rengöring, toner och mask exfolierande. En okunnig person som bestämmer sig för att använda hela serien kan inom en snar framtid ha överexfolierat sitt ansikte.

Intressant även att skapa en handkräm som heter ’anti pigmentation’ men som inte innehåller det som till största delen skyddar mot just pigmenteringar, nämligen solskydd.
Citera
2022-04-29, 10:55
Medlem
Fantastiskt roligt med dessa skvallertrådar. OM det nu är så att ni som svartmålar Christian menar allvar med att ni bryr er om PW, då kör ni helt fel taktik... Förutsatt att hon läser här förstås...

Min dotter blev ihop med en djävla slusk för ett par år sedan, jag höll på att fara i taket. En rockwannabe-fjant med tatueringar på varenda hudfläck och misstänkta drogproblem, var så djävla inte nöjd med den situationen. Var på väg att hålla mitt faderstal till henne, men min kvinna stoppade mig klokt nog. Hon sade att om vi vill bli av med snubben är det sista vi ska göra att "säga sanningen" - för tydligen fungerar det ofta så att kommer det "hot" mot relationen så håller tjejen desto hårdare i mannen.

Min kvinna upplevde samma som ung, när hon blev ihop med sin karatetränare (5 år äldre) som 15-åring och hennes farsa blev helt galen. Då blev det "vi mot världen" och trots, fast hon i efterhand insåg att hon inte var så kär egentligen.

Så vi höll käften angående slusken - och vår dotter dumpade honom efter ett år. Hon insåg att det inte var så sexigt med rocklivet när man inte kan betala räkningar...

Så OM nu PW läser här kommer hon bara uppleva att hon ska hålla hårdare i denna man, oavsett vad magkänslan säger. För då kommer hon ha som fokus att "ha rätt" och skulle hellre ha en dålig relation än att erkänna att den är det och göra slut. Prestige vet ni.
Citera
2022-04-30, 11:10
Medlem
Tittade på avsnittet av WV där de firade Alla hjärtansdag. Hur mycket plats tar parian Bauer i serien? Allt jag hörde var jag, jag, jag med en uttråkad P.W bakom sig. Skämskudde!
Citera
2022-04-30, 21:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fugtgivende
Tittade på avsnittet av WV där de firade Alla hjärtansdag. Hur mycket plats tar parian Bauer i serien? Allt jag hörde var jag, jag, jag med en uttråkad P.W bakom sig. Skämskudde!
Tvivlar på att det blir en nästa säsong för wahlgrens värld.
Citera
2022-04-30, 21:27
Medlem
Avsnittet var fruktansvärt trist. Så fort denne Bauer visar sig dör avsnitten. Om Pernilla var uttråkad av en bilresa i ösregn till ett gammalt ruckel med en som bara pratar om sig själv, vad tron hon tittarna blir? Denna CB saknar helt självdistans, humor eller likeability. Så totalt platt personlighet. Inget för tv.

Att händelser filmade samma halvår visas tyder på att serien är på väg att avslutas. Tidigare visades bara innehåll från föregående halvår.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in