2021-08-30, 09:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Illa2222
Hur kan en trädgård vara äcklig?

Bara kolla på programmet! Mögel och överväxt på möbler, bubbelbadkar, kuddar och sittunderlag mm som får ligga ute året om. Not joking. I min värld är det ofräscht och tyder på att här bor det individer som är relativt lata när det kommer till praktiska saker samt att man saknar en viss typ av vett.
Hon hade ju inte klippt gräset på många, många år kom det fram i ett program också....så var inget gräs utan mer som vass...
Och hon gör det inte en gång utan jag har sett det vid tre olika tillfällen på TV, då kan man ju tänka sig hur det är in real life.

Men tur för Pernilla, nu har CB äntrat villan och tog hand om trädgård och utemöbler i våras.
Citera
2021-08-30, 09:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bettybobs
Men hur länge ska de spela in denna skit? Det är säsong 10 nu! Så populär är de inte

Håller med! Jag har tittat på ganska många avsnitt men kan konstatera att allt anspelar på samma sak:
1. Pernilla framställs som charmig, rolig och gulligt flamsig 2. Bianca sitter i sync och säger roliga punsch-lines 3. Hans och Christina blev populära direkt och detta snappades upp så de har fått ganska mycket plats. Höjden på dumhet från Christina var väl när hon åkte runt på "turné" och föreläste om "hemligheten". Det roliga var att allt var bara svammel blandat med gamla klyschor och någon "hemlighet" avslöjades aldrig. Vilket Bianca mycket riktigt kommenterade.

Finns så många "kändisar" som femman skulle kunna följa som skulle ge lite mer.
Citera
2021-08-30, 09:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Realdoll00
Ja, så blir det garanterat. På något sätt känns det som att gemene man ska vara jävligt tacksam att ens få vara i närheten av henne och hennes hov/harem.

Får mer och mer respekt för Laila Bagge (och Joakim?) som inte vill hänga med klanen Wahlgren i tid och otid, vilket jag läst att C Schollin tycker är tråkigt. Det får man väl ta med en skopa salt men på något sätt, så kan man ana att de vill ha kvar exen i "familjen" som en försäkran om att de inte snackar. Kanske.

Joachim har mer vett än att beblanda sig för mycket med PW. Han fick nog erfara hur självisk och ointelligent PW är. Inte minst när han valde att lämna henne. Då hon utan hejd låg och skrek hysteriskt otäckt på sovrumsgolvet i två år. Utan att tänka på hur barnen reagerade.
Citera
2021-08-30, 09:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bettybobs
Men hur länge ska de spela in denna skit? Det är säsong 10 nu! Så populär är de inte

Ja banna hela skiten nu. Speciellt när Chrille nu ska vara med! Som ger mindre attraktiva egenskaper ett ansikte gällande hur man behandlar sin kvinna (på lång sikt, i början går det bra).
Han älskar sig själv och att se sig själv så jag och hustrun skrattade rejält när PW uttalat sig om att han inte ville vara i det offentliga ljuset. Alltså inget kan vara mer fel. Mannen som är +55 och som anser sig se ut som 40 och fullkomligt älskar sig själv.
Citera
2021-08-30, 12:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Martinmartinus
Ja banna hela skiten nu. Speciellt när Chrille nu ska vara med! Som ger mindre attraktiva egenskaper ett ansikte gällande hur man behandlar sin kvinna (på lång sikt, i början går det bra).
Han älskar sig själv och att se sig själv så jag och hustrun skrattade rejält när PW uttalat sig om att han inte ville vara i det offentliga ljuset. Alltså inget kan vara mer fel. Mannen som är +55 och som anser sig se ut som 40 och fullkomligt älskar sig själv.

Så klockrent sagt! Här i huset kommer även vi att bojkotta VW när CB är med. Aldrig i livet att jag ser på ett program med en man som har sån skev kvinnosyn.
Citera
2021-08-30, 18:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Someone1
Så klockrent sagt! Här i huset kommer även vi att bojkotta VW när CB är med. Aldrig i livet att jag ser på ett program med en man som har sån skev kvinnosyn.

Jag hoppas att flera tillsammans kliver fram och berättar om Bauer! Då skulle det bli me-too-jakt!
Man kan ju vara anonym när man pratar med pressen. Helt sjukt att DPlay ger plats åt denne man!

Gick in på superintelligenta PWs IG nu. Smartskaftet har sålt sig till sköljmedelet Comfort. Kritiken lät inte vänta på sig😂
Senast redigerad av minnie.e.nord 2021-08-30 kl. 18:11.
Citera
2021-08-30, 18:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av minnie.e.nord
Jag hoppas att flera tillsammans kliver fram och berättar om Bauer! Då skulle det bli me-too-jakt!
Man kan ju vara anonym när man pratar med pressen. Helt sjukt att DPlay ger plats åt denne man!

Gick in på superintelligenta PWs IG nu. Smartskaftet har sålt sig till sköljmedelet Comfort. Kritiken lät inte vänta på sig😂

Yep, att det skulle! Kan ju alltid hoppas att fler vågar träda fram.
Nu får hon väl ändå ge sig. Hur många olika sponsringar kan en människa hålla igång samtidigt för att det ens ska kännas trovärdigt?!
Senast redigerad av Someone1 2021-08-30 kl. 18:55.
Citera
2021-08-30, 19:05
Medlem
Citat:
Nu får hon väl ändå ge sig. Hur många olika sponsringar kan en människa hålla igång samtidigt för att det ens ska kännas trovärdigt?!

@Hotandsecretsanta: du skrev tidigare att han både brukar fysiskt och psykiskt misshandel.
Vad gäller den fysiska delen??
Citera
2021-08-30, 22:01
Medlem
Citat:

Löjligt och desperat! Förstår inte hur företagen kan "sälja" sig på det sättet. Hon känns 100% oseriös.

Hoppas också att fler träder fram.
Citera
2021-08-30, 22:54
Medlem
Hotandsecretsantas avatar
Citat:
Jag tror ju att fler har redan kontaktat tidningar ang CB.
Men troligen kan de inte skriva något sådant utan kolla upp det tänker jag. Ringer någon anonymt så är det ju svårt. Och de kan ju inte ringa CB för att få det bekräftat.
Citera
2021-08-30, 22:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av minnie.e.nord

I vårt hem är WV bojkottat nu när C är med. Finns inte en chans att vi skulle gynna ett program som har en man med som betett sig illa mot kvinnor & barn.
Citera
2021-08-30, 23:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Martinmartinus
Det märks verkligen att flera av oss här inne har erfarenhet på ett eller annat sätt av C.
Det du har skrivit, det är precis så med ett tillägg, att yngsta dottern har han struntat i fram till nu sedan PW kom in i bilden. Svår sits för henne tänker jag.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in