Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2022-05-19, 21:53
  #349
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ellestrandh
En somalier som inte klarade att köra truck, sortera skrotade vitvaror, inte sopa gårdsplanen med ett sopaggregat som tillbehör på gafflarna.
Han klarade inte en enda syssla. Han kunde inte ens borsta längs väggarna med en piassavakvast och få upp gruset på en skyffel för att samla upp gruset i en skottkärra. 😂😂😂
Men tillräckligt smart för att få ett jobb?
Säker på att han inte medvetet gjorde sig till för att bli uppsagd, göra sig icke anställningsbar och därmed slippa jobba?
Citera
2022-05-20, 00:37
  #350
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tompa81
Men tillräckligt smart för att få ett jobb?
Säker på att han inte medvetet gjorde sig till för att bli uppsagd, göra sig icke anställningsbar och därmed slippa jobba?


Jag undrar det samma. Kan man verkligen vara så dum?
Citera
2022-05-20, 01:29
  #351
Medlem
Vildbloms avatar
Ahaha, minns en ung kvinna vi fick in på ett kafé jag var. Jag hade nyss förlorat allt i livet och fått börja om från noll igen med att ordna en ny lägenhet och möbler. Bjöd hem denna en dag, en f.ö. mycket bestämd (bitchig) tjej som spräckte sin förra arbetsgivares äktenskap, blev sambo med honom och därefter dumpade honom när det inte passade längre. På jobbet hos oss klagade hon sedan över hur han jagat henne i bil över en åker och buhuhuu så hemskt! (De andra lyssnade knappt, vi kände väl lika för henne, alla)

Väl hemma hos mig berömde hon min lägenhet, sedan undrade hon varför jag inte la pengar på mina naglar? Tydligen var det viktigare enligt henne med dyra naglar än att ha möbler.
Jag tittade på henne som om "Är du for real?" Minns inte vad jag svarade men det måste ha varit den mest korkade människa jag träffat. Vet hon träffade någon fotbollskille senare hon försökte få att köpa henne plastbröst vilket han vägrade och då var han plötsligt inte lika intressant.

Hon grät också när hennes mamma fick cancer men när jag stod utan allting rördes det inte en min. Empatin fanns bara när det gällde henne själv, inte andra. Ovanpå det var hon bra på att dela ut förolämpningar.

Söt tjej annars men snacket om att "Äefan det e jobbit å träna asså, ska köpa fettsugning iställä!" Medan jag var en gymperson som faktiskt kämpade för min kropp, äcklade mig. Hur lat får man vara?

Hörde sedan att det även tagit slut med fotbollskillen. Cant see why.
Citera
2022-05-20, 19:57
  #352
Medlem
Rebali179s avatar
En kvinnlig arbetsledare / Chef som sade att killar kan inte få migrän utan det är något tjejer säger för att inte ligga på kvällarna. Då har min manliga kollega haft migrän å nästan spytt i 3 dagar.
Så när migrän kollegan kommer tillbaka så får han reda på vad arbetsledare / Chef sagt.
Han gick å skällde ut henne efter noter.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback