2022-02-02, 00:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rlewa
Var motivet verkligen att han var ”kaxig”? Verkar dumt att riskera 10+ år och att man ”splittras” internt inom gänget för något sånt.

Blir dessa gossar dömda så har HH förlorat samtliga nuvarande skyttar samt skapat osämja inom den egna gruppering.

Kan dra kort en gång för alla så det inte blir fel här, vilket jag se er många av er göra. HH är ansvarig för allt när det gäller det här. När jag menar allt, så mena jag bokstavligen allt skyttarna, goarna och anstiftarna. Anledningen i detta fall var att Kardo inte kunde acceptera visa personer vistas i Husby som han påstod gjorde fulingar mot han. Det ledde till att han skatta folk från äldre i HH flera dagar streck denna vecka han dog, men så vanligt så tror kardo att Husby är det gamla vanliga i hans tid när han härjade där. Där han kan göra precis vad han vill utan att få konsekvenser. Det slutade iallafall att HH tog in sina ungar för en lite slant pengar och raderade ut han. Allt handlade från HH att rädda sin egen skin och rykte på spel i detta fall.
Citera
2022-02-02, 00:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hanesbrur
Men du bildexperten som säger att det ej är han. Det är samma person som den andra användaren la upp. Kolla en gång till

S*rvan, D*ldar heter han vi pratar om och de inte samma kille som han du lägger ut bilder på kan jag säga dig.
Citera
2022-02-02, 00:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Drazziel123
skicka fup om du har den?

jag vet saker som kanske inte står i fup måste läsa vad han är misstänkt för till slut, för kan ju säga att han har mer med mordet att göra för enbart kunna få 4år

(FB) Hörde precis skott i närheten av Råcksta 2020-11-02 (man ihjälskjuten)
Citera
2022-02-02, 00:17
Medlem
Citat:
Han här e d.
https://anonfiles.com/j399j8F8x6/C48...59CC1907F9_png
Jag kan med allt säga att det här faktiskt stämmer.
Citera
2022-02-02, 00:18
Medlem
Citat:
S*rvan, D*ldar heter han vi pratar om och de inte samma kille som han du lägger ut bilder på kan jag säga dig.

Du har fel
Citera
2022-02-02, 00:21
Medlem
Citat:
skicka fup om du har den?

jag vet saker som kanske inte står i fup måste läsa vad han är misstänkt för till slut, för kan ju säga att han har mer med mordet att göra för enbart kunna få 4år
Killen är åtalad för vapenbrott och skyddande av brottsling inte mord så mycket vet jag du har fått fel info i allafall
Citera
2022-02-02, 00:22
Medlem
Xfiless avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stefan S
Med hela mordet på film blir det nog inte svårt för åklagaren att få fällande domar för Abraham Sandy och Thomas Bah.

Ermiyas Adhanom som tycks haft ett möte med Kardo precis innan mordet försöker låtsas efteråt som han inte visste vad som skulle hända. Väldigt transparent. Det är ganska uppenbart att fler hyenor än de åtalade var involverade i mordet, så det är nästan lite märkligt att inte fler av dem har plockats in i ärendet. Tror de flesta domstolar åtminstone gått med på att häkta ytterligare en handfull av dem under utredningens gång med tanke på videomaterialet från platsen.

Hela HUSBY är övervakat vilket de borde ha vetat om. Här har vi en FUP där vi kan se hur olika personer möts på torget, hur de går in och ur restaurangen som omnämns mycket och hur samma personer hejar och pratar med GM minuter innan mordet.

Det är nästan så att GM ville åka fast.
Citera
2022-02-02, 00:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av skriventen
Killen är åtalad för vapenbrott och skyddande av brottsling inte mord så mycket vet jag du har fått fel info i allafall

fattar inte hur den killen klarar sig varje gång, nej han är anstiftaren har absolut inte fått fel info, de är väll så att polisen inte kan binda honom vilket inte är första gången om jag säger så
Citera
2022-02-02, 00:26
Medlem
Citat:
Du har fel

aa skulle kopiera ut namnet men kopiera fel

hur som helst här e Sirwan som styrde Tensta en bra bild på honom
den du vissa sist är helt suddig och ser mer ut som de 2 bilder du la ut först

https://easyupload.io/tg5qty
Citera
2022-02-02, 00:48
Medlem
Citat:
aa skulle kopiera ut namnet men kopiera fel

hur som helst här e Sirwan som styrde Tensta en bra bild på honom
den du vissa sist är helt suddig och ser mer ut som de 2 bilder du la ut först

https://easyupload.io/tg5qty

De två första bilderna föreställer en kille som är/var skriven i Nynäshamn men numera har faktisk postadress Kumla.
Citera
2022-02-02, 01:15
Medlem
Citat:
ja och misshandel har straff skala från till max 2 år fängelse?, du säger ju i mot dig själv, ser ut som du behöver läsa på lite innan du svarar också

Misshandel: Här är straffet fängelse i maximalt två år och en ”vanlig”misshandel är ofta där den drabbade fått någon typ av skada. Exempelvis slagit ut en tand, brutit en arm eller ett ben.

En man som vid upprepade tillfällen har slagit sin fru döms till maximala 2 år i fängelse
En föreståndare för en avdelning för psykisk sjuka brukar våld mot de intagna och döms för detta till två månaders fängelse för misshandel.
Grov misshandel – ett hårdare straff
Grov misshandel medför också störst konsekvenser – av naturliga skäl. Straffet är som lägst fängelse i ett år och som högst så riskerar man ett fängelsestraff i sex år. Vad bedöms då som grov misshandel? Vi ger några parametrar som spelar roll:

och vad får dig å tro det? finns folk som begått mord och allt utan att ha suttit en enda gång finns folk som styrt hela orter utan att ha suttit så prata inte om saker du gissar dig fram.

24k H -aldrig suttit inne
Adi styrde Rinkeby- aldrig suttit inne
Dree Low ldrig suttit inne
finns många mer

Ehh va blev inte ens dömd bara misstänkt räckte för o bli daktad. Så krävs inga 2 år för o bli det Elle vad du försöker komma med.. tro mig räcker att du åker dit för ringa brott för o bli det..
Citera
2022-02-02, 02:07
Medlem
Citat:
Adel skulle aldrig goa någon inte ens för en miljon, killen är inte kriminell på det sättet han gillade göra bax förut sen sjunger han som han vorre Rambo i 164 men killen är genuin och fett snäll kille och hatar bråk och sånt, desutom gilla både han och Dree low nisse mycket
enligt rykten så är de Dumle som goa han, och de inte första gången om jag säger så, plus Dumle ljuger att han sprang tillbaka till nisses cyckel rum, hur fan hade du nyckel ditt borde polisen frågat han men de är ju för pantade för tänka så långt, för de han ju gå en bra bit från cyckel rummet innan de började skjutas, och alla vet ju hur snabbt en tung stål dörr stängs

Tro mig polisen har tänkt den tanken men dumle är informatör de har jag sagt hela tiden. Han har sluppit undan vääldigt mycket kan jag säga, och det är även mycket märkligt hur han tillåts att åka till marbella eller vart fan han nu är, när det kommer ut på nyheterna dagen efter mordet att flera personer kommer bli extra bevakade, däribland dumle. Hur får han då åka utomlands? Eller i fallet med rozh att hans DNA finns på en halvrökt cigg mitt på mordplatsen men han förhörs inte angående det. Eller att han inte förhörts överhuvudtaget vilket e jävligt skumt. Något måste ha skett när han bytte över från shottaz till dp
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in