2022-02-02, 02:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Valentinorossi163
Ehh va blev inte ens dömd bara misstänkt räckte för o bli daktad. Så krävs inga 2 år för o bli det Elle vad du försöker komma med.. tro mig räcker att du åker dit för ringa brott för o bli det..

om du inte blev dömd föt brottet måste de kasta proverna och de får aldrig användas mot dig i framtidabrott.

och nej de räker inte med ringa brott straffet måste ha 2 år i straff skala
Citera
2022-02-02, 02:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 031Hisingen
Tro mig polisen har tänkt den tanken men dumle är informatör de har jag sagt hela tiden. Han har sluppit undan vääldigt mycket kan jag säga, och det är även mycket märkligt hur han tillåts att åka till marbella eller vart fan han nu är, när det kommer ut på nyheterna dagen efter mordet att flera personer kommer bli extra bevakade, däribland dumle. Hur får han då åka utomlands? Eller i fallet med rozh att hans DNA finns på en halvrökt cigg mitt på mordplatsen men han förhörs inte angående det. Eller att han inte förhörts överhuvudtaget vilket e jävligt skumt. Något måste ha skett när han bytte över från shottaz till dp

skulle inte förvåna mig om han är informatör han har vart smuts sen barnsben hans bror likaså
Citera
2022-02-02, 02:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Refraktor
De två första bilderna föreställer en kille som är/var skriven i Nynäshamn men numera har faktisk postadress Kumla.

okej vet ej vem det är men det var fan inte i Sirwan som han påstod iallfall
Citera
2022-02-02, 02:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rs3anTT163
Jag kan med allt säga att det här faktiskt stämmer.

ja om det är från hans fup så är det han, men han la ut 2 bilder på fel person och den bilden ni la upp nu är helt suddig å han har mösa omöjligt att säga, vi la ut en clean bild på honom och det är så han ser ut gemför den med den suddiga de dag å natt
Citera
2022-02-02, 02:37
Medlem
när tror ni vi får resten av fup på kardo någon som vet?
Citera
2022-02-02, 02:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Drazziel123
ja om det är från hans fup så är det han, men han la ut 2 bilder på fel person och den bilden ni la upp nu är helt suddig å han har mösa omöjligt att säga, vi la ut en clean bild på honom och det är så han ser ut gemför den med den suddiga de dag å natt
Ja har läst fupen den finns i den andra tråden tror de fanns fler bilder på honom o me hans tjej fast denna va klippt på endast hnm
Citera
2022-02-02, 02:53
Medlem
Citat:
Tror den är uppe inom kort
Citera
2022-02-02, 05:42
Medlem
kaktjuvens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bouncingwiththat44
Finns i tråden om du bemödar dig bläddra några sidor bak..

FUP blir offentlig när åtal väcks, endast polis och åklagare har tillgång till den före det.

Snurrig eller?

Absolut inte.
Sökte och hittade inget.
Citera
2022-02-02, 06:41
Medlem
Citat:
Man ser ju klart i tydligt i fupen hur båda skyttarna under dagen och timmen innan skotten byter till dom större elsparkcyklarna, fått vapen i fickan och maskerat sig. Då tänker jag på bilderna vid bron, där skyttarna är i sällskap av bla Flush från HH. Detta mord kommer högt uppifrån i HH, skulle chansa på Slice Flush Zimma osv. Jag är också väldigt säker på att Kapten från byn blev skjuten av dessa 2, iallafall Abrah4m så verkar vara en ren shooter för HH.
Citera
2022-02-02, 07:03
Medlem
massuppfittarens avatar
Citat:
(FB) 28-åring ihjälskjuten, Oslogatan Husby 2021-05-31
Senast redigerad av massuppfittaren 2022-02-02 kl. 07:16.
Citera
2022-02-02, 07:42
Medlem
Citat:
oj tror de går tillbaka ända till 2010 eller 2011.

Abdi Nista även kallad långben från tensta knocka Foudi så han sov vid grillen i Rinkeby centrum
Foudi skjuter mot lången någon dag efter
Sirwan Abdi och Moe marokannen sprayar Foudi när han sitter i sin bil i hussby, inga skott träffa foundi som låg ner i fosterställning vid gas pedalen, men över 10 skott träffa bilen iallafall
sen åkte Foudi in och Sirwan har haft andra krig under tiden och de har till största del vart katt och råtta lek sen dess.

Du tog tråden på en Västerort memory lane. Långben, Fodi, Firat, Mohammed marockan etc. Det var inte igår.
Citera
2022-02-02, 07:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Xfiles
Finns det bild på honom? Syns Amir i länken nedan? Vem är han i militärjacka som skriker och sedan under klippets gång ber alla backa osv.

https://www.youtube.com/watch?v=yte_O4iQO-M

Det finns flera bilder på Amir i FUP.

Personen med kamouflagejacka är Hamid Aban (tidigare Taki). Han är intressant nog misstänkt (satt häktad en period) i samma mål som där Ermiyas Adhanom är häktad i sin utevaro:
(FB) Husby hyenors ledare begärs häktad i sin frånvaro
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in