2022-02-01, 23:37
Medlem
Slipsluders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Drazziel123
allt jag har skrivit om andra kanske du inte förstår hör i hopp med varandra på ett eller annat sätt, sen att vi går tillbaka till 2010 är för att jag och en person kom in på en pussel bit som fattades för honom, men vi tog de på pm sen.

Det sägs att det var Ze som gjorde det och de därför han har förvunit som du kanske har märkt,
därför är frågan har HH utfört mordet på Einar som alla tror, mycket möjligt efter som nu är de bevisat att Lesi har kopplingar till personer som är med och umgås med HH.
att dumle var den som goa de krävs ju ingen raketforskning.

Jo, det låter logiskt. Undrar varför det hände. Adel var ju bra vän med Leis, så det kan ju teoretiskt vara så att han goat Einar över huggningen. Men om vi utgår från att Einar inte var med i själva attacken så har Leis heller inget mål att ge sig på Einar. Alltså är Dumle den mest logiska goaren och han har även sysslat med sånt förr.

Citat:
Ursprungligen postat av Xfiles
Finns det bild på honom? Syns Amir i länken nedan? Vem är han i militärjacka som skriker och sedan under klippets gång ber alla backa osv.

https://www.youtube.com/watch?v=yte_O4iQO-M

Ja. Nej. Det är H*mid Ab*n. Alla dina svar på frågor finns i FUP:en
Citera
2022-02-01, 23:39
Medlem
Var motivet verkligen att han var ”kaxig”? Verkar dumt att riskera 10+ år och att man ”splittras” internt inom gänget för något sånt.

Blir dessa gossar dömda så har HH förlorat samtliga nuvarande skyttar samt skapat osämja inom den egna gruppering.
Citera
2022-02-01, 23:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Slipsluder
Jo, det låter logiskt. Undrar varför det hände. Adel var ju bra vän med Leis, så det kan ju teoretiskt vara så att han goat Einar över huggningen. Men om vi utgår från att Einar inte var med i själva attacken så har Leis heller inget mål att ge sig på Einar. Alltså är Dumle den mest logiska goaren och han har även sysslat med sånt förr.

Ja. Nej. Det är H*mid Ab*n. Alla dina svar på frågor finns i FUP:en

Adel skulle aldrig goa någon inte ens för en miljon, killen är inte kriminell på det sättet han gillade göra bax förut sen sjunger han som han vorre Rambo i 164 men killen är genuin och fett snäll kille och hatar bråk och sånt, desutom gilla både han och Dree low nisse mycket
enligt rykten så är de Dumle som goa han, och de inte första gången om jag säger så, plus Dumle ljuger att han sprang tillbaka till nisses cyckel rum, hur fan hade du nyckel ditt borde polisen frågat han men de är ju för pantade för tänka så långt, för de han ju gå en bra bit från cyckel rummet innan de började skjutas, och alla vet ju hur snabbt en tung stål dörr stängs
Citera
2022-02-01, 23:44
Medlem
Här är sirwan: https://easyupload.io/tg5qty
Citera
2022-02-01, 23:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bebblisch
Otroligt. Trodde inte man kunde heta något sådant, vara vit svensk och få vara med i ett gäng i Järva.

han är inte med i HH han är nära vän med Amir kurdas store bror Shiki och Adel.
Citera
2022-02-01, 23:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AbooFettYaoo
Här är sirwan: https://easyupload.io/tg5qty

grymt jobbat där har du Sirre tror de första gången jag ser en bild på honom, ser ut att vara från polisen
Citera
2022-02-01, 23:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rlewa
Var motivet verkligen att han var ”kaxig”? Verkar dumt att riskera 10+ år och att man ”splittras” internt inom gänget för något sånt.

Blir dessa gossar dömda så har HH förlorat samtliga nuvarande skyttar samt skapat osämja inom den egna gruppering.

de var ju inte Abz eller Tr han var kaxig mot de kan jag lova
yngre förmogor utför bara morden.
Citera
2022-02-01, 23:51
Medlem
Citat:
grymt jobbat där har du Sirre tror de första gången jag ser en bild på honom, ser ut att vara från polisen
han ser inte kriminell ut, han ser rätt trevlig ut
Citera
2022-02-01, 23:51
Medlem
Slipsluders avatar
Citat:
Adel skulle aldrig goa någon inte ens för en miljon, killen är inte kriminell på det sättet han gillade göra bax förut sen sjunger han som han vorre Rambo i 164 men killen är genuin och fett snäll kille och hatar bråk och sånt, desutom gilla både han och Dree low nisse mycket
enligt rykten så är de Dumle som goa han, och de inte första gången om jag säger så, plus Dumle ljuger att han sprang tillbaka till nisses cyckel rum, hur fan hade du nyckel ditt borde polisen frågat han men de är ju för pantade för tänka så långt, för de han ju gå en bra bit från cyckel rummet innan de började skjutas, och alla vet ju hur snabbt en tung stål dörr stängs

Precis. Jag tror dock att polisen har en bra bild över vad som hänt, men att man har svårt att binda det hela med bevis. Men hur det blir får tiden utvisa.
Citera
2022-02-01, 23:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Slipsluder
Precis. Jag tror dock att polisen har en bra bild över vad som hänt, men att man har svårt att binda det hela med bevis. Men hur det blir får tiden utvisa.

aa precis så är det, det är polisiärt uppklarat men än kan de inte ta de till åtal, men tror faktiskt att de mordet kommer att lösa sig för eller senare. De har ju lagt jävligt stora resurser på det och en ny grup med gammla mord utredare har tagit över falet nu.
Citera
2022-02-01, 23:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DonRonaldinho
han ser inte kriminell ut, han ser rätt trevlig ut

ja du, han styrde Tensta med järnhand i över 10 års tid och bötat många kriminella och har flera mord på på sina händer och jävligt bra fighter för sin storlek.
till och med rånat och bötat sina vänner som vart lojala mot honom i flera års tid
men på senare tid har alla hans gamla vänner tagit avstånd från honom för han är hal som en ål och ingen riktig vän, utnytjar allt och alla.
men man får säga vad man vill om killen, han har varit aktiv kriminell i över 20 år och figurerat i hundra tals utredningar om olika brott, killen är över 40 och kör på som han vore 20.
dock så kommer han nog få life nu så han är game over.
Senast redigerad av Drazziel123 2022-02-02 kl. 00:01.
Citera
2022-02-02, 00:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DonKilluminati
Det där är inte han.

Då är det han här:
https://anonfiles.com/j399j8F8x6/C48D8763-FB32-4524-BBFF-E659CC1907F9_png
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto