2021-05-24, 23:52
Han verkar ha varit en schyst typ, åtminstone att döma av hans Spotifylista med svenska favoriter och med bilder och citat på den där webbsidan man postar foton och citat på.
Citera
2021-05-25, 00:00
Medlem
Wuzzuppos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Oksai79
BO visste att kvinnan var off limits. Han visste riskerna att inleda ett sexuell affär med en exfru till någon vars familj han kände. Jag är ytterst tveksam om någon hade dött om mannen hade varit en främmande person ifrån en annan folkgrupp, säg svensk. Södertälje är Södertälje. Åk utanför staden och du har all fitta i världen att knulla. Klantigt av BO. Slampigt av kvinnan.

Hon kanske flörtade med honom och som en man skiter han i om en gift kvinna går efter honom. Ingen tvingade henne att bli otrogen. BO var ju singel och hon var gift. Hon gick frivilligt med honom juh och inte med första mannen heller. En tjej som är otrogen en gång kommer bli det igen. De kunde skrämma honom kanske och misshandla istället för att mörda!!

Oavsett ingen förtjärnar att bli skjuten och mördad över en fjantig incident.

Och dessutom är allt som är skriven här spekulation ingen vet sanningen bakom detta kan vara andra orsaker. Hur kan mördaren sova inatt? Usch!

Hoppas polisen får tag på mördaren. Mördaren borde vara rädd av Gud!!!!
Citera
2021-05-25, 00:29
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Gatten1234
Visst är det märkligt att 31 sidor är skrivna och att ingen har bett han att hålla käften. Det roliga är att han har fått alla att tro på sin historia. Applåd 😂👏👏
Han var den första som kom med namnet på BO när ingen visste. Så han har nog hög credit.
Citera
2021-05-25, 00:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av loal
Han var den första som kom med namnet på BO när ingen visste. Så han har nog hög credit.

Hela södertälje visste vem BO var redan efter 30 min. För mig är inte den som är först som talar sanning. Mycket av det som har sagt stämmer visst. Men orsaken till skjutningen är ren spekulation från hans sida. Han går ju all in med att försöka smutskasta samt övertyga.
Citera
2021-05-25, 00:41
Medlem
Finns det bild på BO som inte är fb?
Citera
2021-05-25, 00:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JohannesBach
Vad fan gaggar du om?
Genetafältet är bostadsområdet med villor som ligger bakom Ica Maxi och resten av handelsplatsen.

Bor du ens i Södertälje?

Jag bor bredvid, därför "gaggar" jag.. Bott här i 46 år, du?
Citera
2021-05-25, 00:47
Medlem
Citat:
Visst är det märkligt att 31 sidor är skrivna och att ingen har bett han att hålla käften. Det roliga är att han har fått alla att tro på sin historia. Applåd 😂👏👏

Tro mig, han är den enda här inne som inte sitter och spekulerar. Värre med många andra. Jag kan bekräfta mycket av det han skrivit. Flera gemensamma vänner med BO. Sluta trolla nu..
Citera
2021-05-25, 00:51
Medlem
Citat:
Hela södertälje visste vem BO var redan efter 30 min. För mig är inte den som är först som talar sanning. Mycket av det som har sagt stämmer visst. Men orsaken till skjutningen är ren spekulation från hans sida. Han går ju all in med att försöka smutskasta samt övertyga.

Jag är inte den som är aktiv så mycket i flashback.

Men du ska få se att allt jag sagt stämmer. Kan säga även att BO bröder vet om detta. De vill inte ha något med henne att göra.

Du är full av skitsnack. Jag själv är från samma folk och vet exakt hur allt är. Vet exakt allt om tidigare brott. Om jag smutskastar ornina då gör jag det för ninos blod ligger på hennes händer.
Citera
2021-05-25, 00:58
Medlem
Citat:

Jag visste att han blev skjuten i benet för att han inte skulle fly. Jag visste att han blev skjuten i halsen och att han inte gymmade utan att han var inne i butiken för att handla.

Vill du veta något mer som ingen vet? Han lämnade sina barn till skolan, åkte hem igen för att sätta på ornina på morgonen hemma hos sig och sedan blev skjuten. Vart tror du mördaren följde efter honom? Från att han lämnade hemmet. Hur tror du mördaren visste om detta? För grannskapet snackar om hans rutiner. Att en kvinna besöker honom och vem kunde det vara? Jo ornina.

Är detta spekulationer? Jag vet väl mycket om detta för det jag får höra hör jag live. Jag har sett och hört.

Polisen vet väl om detta men ingen kan kopplas till mordet och det kommer att vara olöst.

Som de andra mord i tälje. Exempelvis på eli tamer som blev skjuten för några år sedan. Insider jobb. Folk säljer varandra..

Innan du snackar. När ni väl får rätt info så säger ni det är spekulationer.

Jag ogillar folk som tar livet av andra. Men att knulla sina vänners fruar är i mina ögon sjukt.

Godnatt
Citera
2021-05-25, 01:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dmaniok11
Jag är inte den som är aktiv så mycket i flashback.

Men du ska få se att allt jag sagt stämmer. Kan säga även att BO bröder vet om detta. De vill inte ha något med henne att göra.

Du är full av skitsnack. Jag själv är från samma folk och vet exakt hur allt är. Vet exakt allt om tidigare brott. Om jag smutskastar ornina då gör jag det för ninos blod ligger på hennes händer.

Du verkar veta allt, ber om ursäkt då. Ta bara reda på vem som var hos hemma hos familjen idag för att sörja och återkom till mig 😉😂
Citera
2021-05-25, 01:05
Medlem
Citat:

En sista sak.

Om jag fick höra att min vän knullar min fru så hade jag klippt både han och henne.

Allt handlar om heder. Vad tog BO med sig? Ingeting. Hans pengar? Hans status om att han jappa en tjej som var gift med en kille som han kände?

Jag ska citera dano acar som sa såhär "den som knullar en annan gängmedlems flickvän/fru kommer att avrättas"

Den mentaliteten fanns sedan 100 år tillbaka i hembyarna.

Peace
Citera
2021-05-25, 01:06
Medlem
Citat:
Du verkar veta allt, ber om ursäkt då. Ta bara reda på vem som var hos hemma hos familjen idag för att sörja och återkom till mig 😉😂

Jag vet allt vet du vad som hände med den personen?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in