Citat:
Ursprungligen postat av
Gatten1234
Hela södertälje visste vem BO var redan efter 30 min. För mig är inte den som är först som talar sanning. Mycket av det som har sagt stämmer visst. Men orsaken till skjutningen är ren spekulation från hans sida. Han går ju all in med att försöka smutskasta samt övertyga.
Jag visste att han blev skjuten i benet för att han inte skulle fly. Jag visste att han blev skjuten i halsen och att han inte gymmade utan att han var inne i butiken för att handla.
Vill du veta något mer som ingen vet? Han lämnade sina barn till skolan, åkte hem igen för att sätta på ornina på morgonen hemma hos sig och sedan blev skjuten. Vart tror du mördaren följde efter honom? Från att han lämnade hemmet. Hur tror du mördaren visste om detta? För grannskapet snackar om hans rutiner. Att en kvinna besöker honom och vem kunde det vara? Jo ornina.
Är detta spekulationer? Jag vet väl mycket om detta för det jag får höra hör jag live. Jag har sett och hört.
Polisen vet väl om detta men ingen kan kopplas till mordet och det kommer att vara olöst.
Som de andra mord i tälje. Exempelvis på eli tamer som blev skjuten för några år sedan. Insider jobb. Folk säljer varandra..
Innan du snackar. När ni väl får rätt info så säger ni det är spekulationer.
Jag ogillar folk som tar livet av andra. Men att knulla sina vänners fruar är i mina ögon sjukt.
Godnatt