2021-05-25, 19:00
Medlem
I.am.ADHDs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rullgardajna
Men sluta kalla kvinnan LUDER! Hon har för fan bara haft sex. Hur många är inte otrogna? Har ni sjäva aldrig varit otrogna eller är det så att ni aldrig hagt en tjej? Vad kallar ni en otrogen man?

Eller hur!! Och hon sökte sig nog till andra män för att hennes egen uppenbarligen inte var man nog att ta hand om henne.
Citera
2021-05-25, 19:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dmaniok11
Om jag visste att BO avrättades på grund av affärer etcetera så hade fokuset vara på det.

Södertälje visste om affären mellan BO och ornina. Men ingen visste att någon samtidigt planerade en avrättning på BO. På grund av sin högmodighet senaste tiden. Där han skröt och hånade temiz om att han knullade henne.

Jag är 100% säker på att BO hade fått en hint om att någon vill klippa honom om det var någon utanför södertälje, det vill säga om det inte var nätverket som låg bakom det.

Polisen går igenom alla tänkbara motiv. De kommer inte finna något där.
Så om jag har förstått det här rätt, Ninos knullar en kvinna som är ingift i Temiz släkten. Detta medför att även Melkemichel/Aslanoglu släkten bilr sneda på Ninos. På det går Nino nu och skryter om detta och hånar Orninas exman? Då tar det FYRA veckor innan den bedragna mannen tillsammans med nätverket lejer en torped för att hämnas? Kan alla se hur osannolikt detta låter? Jag är inte syrian men jag har bott i Södertälje i snart 50 år och känner de flesta inblandade. Det här stämmer inte.
Dmaniok11, du har en agenda med dina poster. Du vet att polisen dammsuger FB på information och du försöker vilseleda alla i den här tråden. Det är min åsikt...
Citera
2021-05-25, 19:15
Medlem
PalaceRoyales avatar
Vem äger fastigheten Folkungagatan 55, där BO relativt nyligen har haft två hyreslägenheter, 1101 & 1301?

I samma fastighet, lgh 1102 "bor" även advokaten G*br**l B*rs**m som i mars brottades ned på marken av polisen.

Min fråga: Vem äger fastigheten?
Citera
2021-05-25, 19:42
Medlem
Mindbusinesss avatar
Allt handlar om pengar. Granskar man de här bolagen hittar man nog svaret.

MIMLITA AB ingår i en koncern med totalt 6 bolag.

https://www.proff.se/befattning/nino...on/-/12015632/
Senast redigerad av Mindbusiness 2021-05-25 kl. 19:46.
Citera
2021-05-25, 19:44
Medlem
efedrinkungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PalaceRoyale
Vem äger fastigheten Folkungagatan 55, där BO relativt nyligen har haft två hyreslägenheter, 1101 & 1301?

I samma fastighet, lgh 1102 "bor" även advokaten G*br**l B*rs**m som i mars brottades ned på marken av polisen.

Du får ringa Lantmäteriet imorgon,
så meddelar du oss andra här
vem som är ägare...
Men jag lovar att killarna inte fått
lägenheterna genom
Bostadsförmedlingen...
Citera
2021-05-25, 19:45
Medlem
Citat:

LOTTEN VON KRAEMERS STIFT (orgnr: 802426-7075)
VILLAGATAN 14
11432 STOCKHOLM
Citera
2021-05-25, 19:48
Medlem
Besökte brottsplatsen för en stund sedan. Träffade gemensamma vänner som även dem talade om otrohet. Ingen är värd att dö för en sådan sak, sa en av dem.
Han hade handlat på Willys och överraskades påväg till sin bil. Hade inget med gymet att göra.
Dem visade vart hans matkasse tappats och där låg krossade ägg. En bit längre mot gymet sköts han. Hans bil stod rätt ut från entrén till affären.
Har även fått uppgifter att polishelikopter varit i Nykvarn, hovrat och landat på en äng.
Citera
2021-05-25, 19:57
Medlem
dLn_sthlms avatar
Citat:

Det är även där Charles Dickens (aka Kalle Kuk) ligger. I fastigheten bredvid ligger Södra Sidan och i nästa The Central Bar som också ingår i "krogimperiumet".

Kan tilläggas att alla tre är kända Bajen-krogar.
Citera
2021-05-25, 20:11
Medlem
Citat:

Om de inte sålt den ägs fastigheten av Samfundet De Nio.

https://sv.m.wikipedia.org/wiki/Samfundet_De_Nio
Citera
2021-05-25, 20:45
Medlem
Alla säger att jag försöker vilseleda polisen etcetera. Ni går in i företag och pratar om affärer.

Varför har man inte klippt honom innan? BO har gjort affärer länge.

Bara för att det som hände med fastighetshärvan så ska man klippa honom?

BO skulle aldrig gola ner dem. Om det var något BO inte skulle göra, så är det att inte gola! Särskilt mot sina vänner. Som är Stefan, Daniel bland annat.

En ursäkt detta med fastighetshärvan och klart tidningarna skriver om det. Då BO var miljonär och hade pengar.

Om vi spolar tillbaka tiden och läser om exempelvis fadime mordet. Fadime talade ut om heder och förtryck. Alla visste vad det handlade om!

Men här talas det inte om sånt, särskilt bland syrianer/assyrier. Man går inte ut öppet och säger vi ska mörda den personen.

Tjejen vet jag väl med det är. Hon har jävligt nice rumpa och kropp. Men inget mer.

Sett henne mycket under min tid i tälje när jag levde där. Det stämmer att hon knullade i gymmet med en annan person. Folk såg det och hennes man förlät henne för det. Men sedan gick hon vidare till nästa kille. Som var ninos.
Citera
2021-05-25, 20:48
Medlem
PalaceRoyales avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Refraktor
Om de inte sålt den ägs fastigheten av Samfundet De Nio.

https://sv.m.wikipedia.org/wiki/Samfundet_De_Nio

Inte konstigt att det föregår så mycket skumt i fastigheten, De Nio verkar ha noll koll på all svarthandel, droghandel och prostitution som sker på Folkungagatan 55.
Citera
2021-05-25, 20:50
Medlem
70-talistens avatar
Citat:
Inte konstigt att det föregår så mycket skumt i fastigheten, De Nio verkar ha noll koll på all svarthandel, droghandel och prostitution som sker på Folkungagatan 55.

Eller så har de full koll... 🙄
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in