Citat:
Ursprungligen postat av
Dmaniok11
Om jag visste att BO avrättades på grund av affärer etcetera så hade fokuset vara på det.
Södertälje visste om affären mellan BO och ornina. Men ingen visste att någon samtidigt planerade en avrättning på BO. På grund av sin högmodighet senaste tiden. Där han skröt och hånade temiz om att han knullade henne.
Jag är 100% säker på att BO hade fått en hint om att någon vill klippa honom om det var någon utanför södertälje, det vill säga om det inte var nätverket som låg bakom det.
Polisen går igenom alla tänkbara motiv. De kommer inte finna något där.
Så om jag har förstått det här rätt, Ninos knullar en kvinna som är ingift i Temiz släkten. Detta medför att även Melkemichel/Aslanoglu släkten bilr sneda på Ninos. På det går Nino nu och skryter om detta och hånar Orninas exman? Då tar det FYRA veckor innan den bedragna mannen tillsammans med nätverket lejer en torped för att hämnas? Kan alla se hur osannolikt detta låter? Jag är inte syrian men jag har bott i Södertälje i snart 50 år och känner de flesta inblandade. Det här stämmer inte.
Dmaniok11, du har en agenda med dina poster. Du vet att polisen dammsuger FB på information och du försöker vilseleda alla i den här tråden. Det är min åsikt...