2021-12-02, 00:01
Medlem
Huuuh, kikade in på senaste avsnittet. Va fan är det här?
Citera
2021-12-02, 00:08
Medlem
AdMortems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rosalenin
Heidi och Peja kommer att hålla kontakten 😎
”Ödesval” - så jädra märkvärdigt är det inte. Allt glömt inom ett par år.
Jag tror att han innerst inne inte känner något för dessa fruar och att den enda som väckte något drog. Han såg knäckt ut men lät positiv. Tyckte verkligen inte att det var avslappnat i hans ansikte. Ögonen såg lätt blanka ut när han kom ut från ladugården.

Att spela Wicked Love också
Om han saknar henne tar han nog upp kontakten. Gissningsvis kommer vinnaren inte vara med honom länge. Hittar han inte någon ny så kanske. Men det är inte säkert.

Känslor går över.
Citera
2021-12-02, 00:43
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kulturstrateg
Hennes blick och dominanta framtoning. Man ser i hennes ögon att hon har problem med humöret.
Jag tror att du har fel om blicken http://www.3demonic.com/witchking_before.htm läckra cockerspaniel ögon
Citera
2021-12-02, 01:27
Medlem
baron-brazils avatar
Det är egentligen så enkelt det här.

Peja - Väljer Benita.
(Hade inte Heidi lämnat självmant hade hon fått vara med till slutet tillsammans med Benita)

Daniel - Väljer Alice.

Backis - Väljer Evelina.

Filip - Väljer Lina. Men Lina har inget intresse av varken Filip eller gårdslivet, hon lämnar och därefter kontaktar han Ellinor som gladeligen kommer till gården.
Men det kommer inte vara en evighet när Ellinor märker hur psykiskt klen & bräcklig Filip är.
Samt hans milt uttryckt sjuka förhållande med sin syster.

Så, nu slipper ni titta mer.
Citera
2021-12-02, 06:32
Medlem
Ridnes avatar
Tycker verkligen att det var jättesynd att Backis skickade hem Cathrin. De skulle passat så himla bra ihop.. Såg dem typ tillsammans med barn och hela faderuttan.. Hon verkade genuint go och snäll också
vilket jag inte tycker vare sig Erika eller Evelina verkar vara. De verkar vara kalla och hårda dominanta
tjejer som Backis kommer bli piskad av och kuvad. Det hade inte Cathrin gjort. Jäkla Backis.
Citera
2021-12-02, 07:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hursomhelsting

Helt osökt så går jag över till Backis där mannen i honom besegrade bonden, jag drog en lättnadens suck där när avelshonan vart bortsållad.
Dessvärre minskar vikten hennes chanser att få barn.
Backis tyckte genuint om henne som person.
Banta Catrin, och kom igen!
(Undanber mig en skopa ovett för att jag missunnar folk deras ”trivselvikt”. Det är f-n ingen trivselvikt)
Citera
2021-12-02, 08:39
Medlem
Carl Serungs avatar
Heide lämnade gården efter fem dagar:

Heidi säger att borde ha åkt hem ännu tidigare och inte väntat till den femte dagen på Pejas gård.

– Jag ångrar att jag inte åkte hem direkt efter första natten på gården. Redan när vi kom dit kändes det som att han hade tappat intresset lite för mig och att han inte var likadan som på Sundbyholms slott.

Snacka om att hon vänder och ljuger om allting. En riktig fullblodspsykopat:

– Jag sökte faktiskt inte till programmet. Jag skrev inget brev. Jag hade skrivit till Peja på Messenger, men sa att jag inte ville vara med i tv. Men så frågade han om jag inte skulle komma till Sundbyholm ändå och så ringde TV4 upp mig och övertalade mig, säger Heidi.

https://www.aftonbladet.se/nojesblad...di-lamnar-peja
Citera
2021-12-02, 09:32
Medlem
Re4listeNs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av baron-brazil
Det är egentligen så enkelt det här.

Peja - Väljer Benita.
(Hade inte Heidi lämnat självmant hade hon fått vara med till slutet tillsammans med Benita)

Daniel - Väljer Alice.

Backis - Väljer Evelina.

Filip - Väljer Lina. Men Lina har inget intresse av varken Filip eller gårdslivet, hon lämnar och därefter kontaktar han Ellinor som gladeligen kommer till gården.
Men det kommer inte vara en evighet när Ellinor märker hur psykiskt klen & bräcklig Filip är.
Samt hans milt uttryckt sjuka förhållande med sin syster.

Så, nu slipper ni titta mer.

Hahaha, håller med om allt förutom att Daniel kommer välja Klara.
Citera
2021-12-02, 09:34
Medlem
Re4listeNs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Tycker verkligen att det var jättesynd att Backis skickade hem Cathrin. De skulle passat så himla bra ihop.. Såg dem typ tillsammans med barn och hela faderuttan.. Hon verkade genuint go och snäll också
vilket jag inte tycker vare sig Erika eller Evelina verkar vara. De verkar vara kalla och hårda dominanta
tjejer som Backis kommer bli piskad av och kuvad. Det hade inte Cathrin gjort. Jäkla Backis.

Tyvärr några kilo för mycket för att vara attraktiv för Backis tror jag. Annars en fantastisk tjej!
Citera
2021-12-02, 11:56
Medlem
NiccoJs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kulturstrateg
Finns andra bilder där man kan se att hon varit betydligt smalare om man söker hennes namn på facebook och väljer foton i menyn till vänster.

Jo men rom byggdes inte på en dag och hon är kraftigt fet. Vad får dig att tro att hon skulle lätta med åren? Troligare att Backis hade fått lyfta runt henne med hjullastare efter några år.
Citera
2021-12-02, 12:52
Medlem
NiccoJs avatar
Den här Backis, vad jobbar karln med, de maskiner han har är ju museiföremål.
Citera
2021-12-02, 13:02
Medlem
Hursomhelstings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne

Backis ser ut behöva guidning igenom livet, typ kamma håret och räta på dig!
Med Cathrin så vore det nog nära till hands att landa bekvämt på verandan med öl och bag in box med flugor surrandes i kring.
Det är rejäla kvinnor dom två, passar bra på gård som ska drivas.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in