2021-11-24, 21:07
Medlem
Ut med Hedi hon sitter ju som ett jon när dom andra donar inför träffen,tror han tar stockholmsbruden hon verkar jordnära..
Citera
2021-11-24, 21:31
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wickedpedia
Calle i kåa verkar vara mest kär i alkoholen.
Nej, han sa att han älskar midsommar, dagen alla går & väntar på att solen tittar fram....
Citera
2021-11-24, 21:36
Medlem
dialektikers avatar
Är inte Carl lite slirig? Och lever för stunden?
Om jag var Anita skulle jag inte lita på honom.
"Oj, vad vacker Anita är när hon är full. Henne drar jag iväg och kysser på."

Vin, kvinnor och sång. Det är Calles melodi.

Jag tror nog släktingarna såg hur aggressiv Heidi är? De vart nog lite rädda för henne.

Stor komik när Peja drog omkring på gräsmattan med sin åkgräsklippare, för han behövde tänka. Fram och tillbaka, fram och tillbaka
Till slut gick kvinnorna ut till bullret och försökte med ett "Hej" då de plockade fläder.
Peja gav dem inte en blick.
Citera
2021-11-24, 21:41
Medlem
kulturstrategs avatar
Jag undrar om inte Filip och lillasystern har myst lite med varandra under tonåren? Känner lite semi-incestuösa vibbar där som jag känner igen.

Citera
2021-11-24, 21:52
Medlem
dialektikers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kulturstrateg
Jag undrar om inte Filip och lillasystern har myst lite med varandra under tonåren? Känner lite semi-incestuösa vibbar där som jag känner igen.

Vad säger man.
Väldigt märkligt drag att sjunga en såndär kärlekssång riktad till sin bror.

Men tror hon bara är korkad.

Usch, skulle inte vilja ha den ihärdiga systern krypande inpå kroppen , för att jag skulle vara tillsammans med hennes bror.

Typ värre än att få en hemsk svärmor, som man ju faktiskt alltid får på köpet, om hon inte är död, vid relationer med partners.

Varför är alla "så familjära" och bara ääälskar den eventuellt nya släkten, i de här programmen?

Vet folk ingenting om relationer? Har de inte läst de milslånga artiklarna, reportagen och insändarna om hur ruggigt alla parters har med sina svärmödrar, släktingar och familjer.
Folk lider ju verkligen t ex i juletid att behöva umgås med sina partners släkter.
Citera
2021-11-24, 21:52
Medlem
Citat:

Man tänker onekligen på ett ex som inte släppt taget, under täckmantel av vänskap ”Nu vill jag veta ALLT!”
Obehaglig fest.
Citera
2021-11-24, 22:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dialektiker
Vad säger man.
Väldigt märkligt drag att sjunga en såndär kärlekssång riktad till sin bror.

Men tror hon bara är korkad.

Usch, skulle inte vilja ha den ihärdiga systern krypande inpå kroppen , för att jag skulle vara tillsammans med hennes bror.

Typ värre än att få en hemsk svärmor, som man ju faktiskt alltid får på köpet, om hon inte är död, vid relationer med partners.

Varför är alla "så familjära" och bara ääälskar den eventuellt nya släkten, i de här programmen?

Vet folk ingenting om relationer? Har de inte läst de milslånga artiklarna, reportagen och insändarna om hur ruggigt alla parters har med sina svärmödrar, släktingar och familjer.
Folk lider ju verkligen t ex i juletid att behöva umgås med sina partners släkter.

Hon kunde sjunga men det blir så pinsamt att hon måste visa upp det i tv. Sök till idol istället för att crascha bonde söker fru och åka snålskjuts på brushan liksom...

Herregud, brevskrivarna vill bäl hellre gifta sig med en byråkrat i betongdjungeln än ha en bonde med en syrra som ska sjunga på framtid bröllop och dop.
Citera
2021-11-24, 22:08
Medlem
kulturstrategs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Collectcall
Man tänker onekligen på ett ex som inte släppt taget, under täckmantel av vänskap ”Nu vill jag veta ALLT!”
Obehaglig fest.

De pussade väl varandra på munnen också? I en del familjer gör man så. Men jag tycker att det är ett incest-tecken oavsett.
Citera
2021-11-24, 22:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dialektiker
Är inte Carl lite slirig? Och lever för stunden?
Om jag var Anita skulle jag inte lita på honom.
"Oj, vad vacker Anita är när hon är full. Henne drar jag iväg och kysser på."

Vin, kvinnor och sång. Det är Calles melodi.

Jag tror nog släktingarna såg hur aggressiv Heidi är? De vart nog lite rädda för henne.

Citat:
Stor komik när Peja drog omkring på gräsmattan med sin åkgräsklippare, för han behövde tänka. Fram och tillbaka, fram och tillbaka
Till slut gick kvinnorna ut till bullret och försökte med ett "Hej" då de plockade fläder.
Peja gav dem inte en blick.

Underhållning på hög nivå nästan lite Stig-helmer scen över det med gräsklipparen.
Citera
2021-11-24, 22:43
Medlem
NiccoJs avatar
Citat:

Man kan ju se framför sig när systern tar den utvalda bruden åt sidan o förklarar
”-Filip tycker inte om att man använder tänderna när man suger honom”
Citera
2021-11-24, 22:49
Medlem
Vem blev kvar till slut för någon vet om nån bor hos Daniel och de andra? Spoila för de som orkar vänta!
Citera
2021-11-24, 22:55
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crapmagic
Nej, han sa att han älskar midsommar, dagen alla går & väntar på att solen tittar fram....
Sedan friade Calle till David men gömde det bakom en oskyldig bromans

Nu förstår jag varför eran gaydar har ringt tidigare, han sätt att röra sig är väldigt feminint
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in