...som inte inser att Evelina är falsk, jag håller med.
Noll känsla bakom orden och noll åtrå i Evelina's ögon när hon, med precist kalkylerade mellanrum, tittar på Backis.
Nånstans inser han det själv, men han är som en tonåring när det gäller tjejer/kvinnor. Helt förblindad av utseende. Erica är attraherad av honom på riktigt, och det märker Backis(han sa att hon kändes genuin). Evelina är han osäker på av en anledning, men hans förnuft är mindre än hans omogna önsketänkande så han låter sig luras av hennes usla skådespeleri.
Ingen annan ser vad du tycker dig se, så du får tjata lite mer! innan vi kapitulerat :P
...som inte inser att Evelina är falsk, jag håller med.
Noll känsla bakom orden och noll åtrå i Evelina's ögon när hon, med precist kalkylerade mellanrum, tittar på Backis.
Nånstans inser han det själv, men han är som en tonåring när det gäller tjejer/kvinnor. Helt förblindad av utseende. Erica är attraherad av honom på riktigt, och det märker Backis(han sa att hon kändes genuin). Evelina är han osäker på av en anledning, men hans förnuft är mindre än hans omogna önsketänkande så han låter sig luras av hennes usla skådespeleri.
Edit: Hon torkade återigen sina torra ögon i dagens avsnitt, när Backis och Erica var på dejt och i trailern för nästa veckas avsnitt.
Undras vad reptilhjärnan tänkte där efter när hon sagt orden, Backis fick en totalt tom blick men hon bekräftade senare att hon är en häxa. Häxor har en förmåga att förtrolla människor, det är precis vad vi fått bevittna i årets bonde söker.. 😨😱
Därför att ni bryr er om ett opium för folket så ni inte skall notera vad regimen gör mot er.
Just nu spelas soundtracket till Braveheart (allt Backis inte är) betyder det att Evelina ska dödas av ett hugg mot halsen av regimens knektar? jag tycker musikvalet var väldigt olyckligt att göra henne till Murron...då Murron åtm sa att hon älskade sin gubbe, mens Evelina är i fasen att hon på allvar börjat tycka om honom, det blir nog ingen hemligt skogs-giftemål för den här skogsbonden
Senast redigerad av Crapmagic 2021-12-08 kl. 21:04.
Just nu spelas soundtracket till Braveheart (allt Backis inte är) betyder det att Evelina ska dödas av ett hugg mot halsen av regimens knäktar? jag tycker musikvalet var väldigt olyckligt att göra henne till Murron
Jaha relevans, det är en film. sen stavas det knektar. Varför tror du att en film och ett tvprogram är verklighet?
Undras vad reptilhjärnan tänkte där efter när hon sagt orden, Backis fick en totalt tom blick men hon bekräftade senare att hon är en häxa. Häxor har en förmåga att förtrolla människor, det är precis vad vi fått bevittna i årets bonde söker.. 😨😱
Likt en 🕷 har hon fångat sitt byte i 🕸
Hehe, reagerade också på när hon sa "jag har förhäxat dig" med sitt lömska leende. Ett typexempel på när någon gömmer sanningen i ett skämt - och går igång på att den andre tror att det är ett skämt(därav det lömska leendet)
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!