2021-10-27, 22:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Crapmagic
Du tror inte? att Peja själv kan få sitt badrum skinande rent https://upload.wikimedia.org/wikiped.../f9/Klorin.jpg
han har nog starkare bekämpningsmedel han kommer ta till ifall brudarna inte kan rengöra sin smutsiga relation
Konflikträdd påstod han.
Laxoberaldroppar i salladsdressingen.
Citera
2021-10-27, 22:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dialektiker
Har tänkt på dem. Men inte orkat nämna.
Obegripligt att folk tror det är snyggt att ta bort sina vanliga ögonbryn för att istället måla streck till ögonbryn med kajalpenna.
Det kan oxå vara så att när tanterna blir gamla så ramlar originalögonbryna bort eller iaf blir väldigt tunna, så då blir det till o rita med tuschpenna Men inte var det snyggt och en helt annan färg än hennes naturliga färger! Ser ut som svart tuschpenna
Citera
2021-10-27, 22:31
Medlem
dialektikers avatar
Citat:
Jenny blev plötsligt snygg efter att hon börja exponera elefant-öronen bakom det jobbiga håret

Jag tänkte också på det.

Tänk att hon satt ringar på elefantöronen för att markera dem än mer.

Hon är säkert stolt över sina elefantöron?
Citera
2021-10-27, 22:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Psykbryt76
Ja just de farmor är hon lik

Nä får jag grunna på det så.. Har de presenterat hela namnet eller bara förnamn? Har ett dubbelnamn på hjärnan som efternamn vem hon kan vara.

Uppdatering. Japp jobbar inom media E.E.G.

Hmm går man in på E.E.G's Facebook så fick hon ett nytt jobb 1sep som ligger i Strömsholm, och Filip är ju därifrån
Citera
2021-10-27, 23:00
Medlem
NiccoJs avatar
Han västgöten som inte öppnar ögonen verkar mest glad för kvinnornas motsvarighet till Quasimodo.
Är han bror till Johar Bendjelull tro?
Citera
2021-10-27, 23:03
Medlem
NiccoJs avatar
Citat:
Men erkänn att du drunknade i hans vackra simmiga ögon, om det nu är den lille schweizer-osten
vi diskuterar?
Nä, inte holländaren. Den unge killen som hoppas förlora sin svendom till svinapigan.
Citera
2021-10-27, 23:07
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NiccoJ
Nä, inte holländaren. Den unge killen som hoppas förlora sin svendom till svinapigan.
Tom? eller Vesslan som fick åka hem, måste du åsyfta
Citera
2021-10-27, 23:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av estan87
Hmm går man in på E.E.G's Facebook så fick hon ett nytt jobb 1sep som ligger i Strömsholm, och Filip är ju därifrån

Kan man anta att dom fått ihop det eller bara att hon råkade hitta ett jobb där.
Citera
2021-10-27, 23:30
Medlem
kulturstrategs avatar
Nog för att bönder oftast är simpla människor med nätt och jämt tvåsiffriga IQ'n, men är det ändå inte anmärkningsvärt att ingen av dom nånsin verkar kolla upp vad det är för människor de bjuder in till Sundbyholm - och framförallt gården senare? Sociala medier har ju funnits ganska länge nu och dem brukar säga ganska mycket om en person.

Jag frågar rent allmänt, men framförallt för att jag upptäckte Mikaela's TikTok nyss. Den bekräftade, milt sagt, alla fördomar jag hade om henne.
Senast redigerad av kulturstrateg 2021-10-27 kl. 23:35.
Citera
2021-10-28, 01:02
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kulturstrateg
Jag frågar rent allmänt, men framförallt för att jag upptäckte Mikaela's TikTok nyss. Den bekräftade, milt sagt, alla fördomar jag hade om henne.
Ge oss den länken då om det inte är för mycket begärt också får vi ju samtidigt reda på vad TuckTuck är för nått påfund, ...vad man än hittar på henne på detta Darknet för icke byxmyndiga (kjoltyg?) barn så kanske produktionen inte tyckte att beteendet var lika moraliskt förkastligt som en del andra...
Senast redigerad av Crapmagic 2021-10-28 kl. 01:14.
Citera
2021-10-28, 04:29
Medlem
WTF865s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av estan87

Ellinor? Vad heter hon i efternamn?
Citera
2021-10-28, 07:51
Medlem
Ridnes avatar
Jag tycker kaninkokerskan Heidi är så otroligt skräckinjagande. Jag hade fan i mig inte vågat sova i samma hus som henne om jag var en av de andra tanterna.

Såg ni "Nästa avsnitt"-sekvensen när hon blir svartsjuk för att nån av tanterna varit uppe på natten vid 1-tiden och anklagar Peja för saker? Kan ju faktiskt ha varit så att tanten behövde pissa och därför var uppe och sprang men i Heidis huvud får hon det till att Peja har haft en het kärleksnatt med henne.

Man undrar ju lite var de har rekryterat den där ifrån... Någon psykiatrisk klinik?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in