2021-10-27, 16:42
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dialektiker
Hör man bättre om man har sådär utåtstående öron som Jenny har?
Jag tycker det är lite störande utseendemässigt, men tänker att det kanske ändå finns den fördelen.
Men Tom har också utåtstående öron så det kanske matchar.
Fast stora öron är en statussymbol för kvinnor, det indikerar att hon kommer vara en god lyssnare & ta efter sin underbara makes maskulinitet, hon har det patenterade Lilla My utseendet som torde innebära att man innehar en
viss gen-uppsättning kodat för en ansiktes-arketyp som går igen trots brist på släktskap bärarna emellan
Citera
2021-10-27, 16:44
Medlem
dialektikers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crapmagic
Varför är det ingen som ännu reagerat på dom här clown-bryna?
https://www.bildtagg.se/bild/z2501q48j22ze5q4jyreo7z
Vem gör något sånt här vid 47 års ålder ens? raka av sig originalen för ersätta dom med
Libress-invisible vingar

Har tänkt på dem. Men inte orkat nämna.
Obegripligt att folk tror det är snyggt att ta bort sina vanliga ögonbryn för att istället måla streck till ögonbryn med kajalpenna.
Citera
2021-10-27, 16:46
Medlem
dialektikers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crapmagic
Fast stora öron är en statussymbol för kvinnor, det indikerar att hon kommer vara en god lyssnare & ta efter sin underbara makes maskulinitet, hon har det patenterade Lilla My utseendet som torde innebära att man innehar en
viss gen-uppsättning kodat för en ansiktes-arketyp som går igen trots brist på släktskap bärarna emellan

Okeeej, om du säger det så.
Sure.
Senast redigerad av dialektiker 2021-10-27 kl. 16:56.
Citera
2021-10-27, 17:01
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kulturstrateg
Även om stalker-Denise gjorde Backis kåt initialt, så blev spiken i kistan för henne när han insåg att hon ser ut som en kille...
Nice projection, hon har en kraftig unisex glaskäke, det är den du inte vågar testa vad den håller för
Citat:
Backis gör samma misstag som merparten av dom bortkomna bönderna gjort genom åren - väljer dom snyggaste och glömmer bort personlighet och personkemi.
Har du noterat diskrepansen mellan din smak och trådens? fan vi hade fel när vi trodde att Backis valde att ha kvar dom allra fetaste (bästa) brudarna, uppenbarligen har han en homogen-fetisch då han själv är ganska stor tillväxten

Citat:
Egentligen borde Backis tackat nej till att vara med i programmet. För han har enbart haft ögon för Viktoria och Evelina sen han såg deras bifogade bilder i breven. Kan inte komma på nåt annat fall i BSF's historia där det varit en sån total fokusering på två tjejer av en bonde redan från start. Klas 2012 var ju totalinställd på Sandra från början, men hans urval av tjejer var å andra sidan det sämsta i programmets historia - 7 tjejer och Sandra var den enda som var någotsånär normal. Sandra har förövrigt lämnat Klas och skaffat sig en ny och, av hans blick att döma, svinigare pojkvän.
Fast då spelar det ju ingen roll att han bara fick 8 brev, när han trots allt bara har 2 ögon att se med jag tror jag måste ta och titta om på avsnittet där Linda åker runt och förstör skörden för bönderna...brevskörden alltså

Backis hamna på en god tvåa i jumboligan i programmets historia, det är märkligt
då han inte direkt är ful, måste vara nå fel på hans ägor, miss-växten på majorovor skrämde?

Minns du för några år sedan då det var två treäggs-tvillingar i KÅA som bara fick två brev och båda gick till lillebrorsan som var lite mindre vacker, ena brevet var en dålig stämnings-ansökan om ett överträtt kontaktförbud, det var lite snopet

Citat:
Ursprungligen postat av R33GTR
Julia med ögonbrynen är en 10/10 ju
Finns inget som *sticker ut* i hennes ansikte exkluderat just dom påmålade dragen, så uppenbarligen är du attraherad av Donald Trumps (hud)ton samt ett par väldigt svarta plastbryn utan att förstå det själv bara
Senast redigerad av Crapmagic 2021-10-27 kl. 17:08.
Citera
2021-10-27, 17:12
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ja, fy vilken oansenlig tönt. Han är ju bara kvar som utfyllnad.
Men erkänn att du drunknade i hans vackra simmiga ögon, om det nu är den lille schweizer-osten
vi diskuterar?
Senast redigerad av Crapmagic 2021-10-27 kl. 17:25.
Citera
2021-10-27, 17:28
Medlem
sätter mitt anus på att Jenny kommer skicka hem alla killarna för eller senare.
Citera
2021-10-27, 19:55
Medlem
WTF865s avatar
Snart sliter Heidi upp en machete ur ryggsäcken och börjar gå lös på de andra fruntimren.
Citera
2021-10-27, 20:05
Medlem
Crapmagics avatar
Då vet vi att Filip går på utseende, han sa det ju själv...

Ellinår må va vacker, men hon ser ju 13 år äldre än sina 28, är hon D-cupa?
Citera
2021-10-27, 20:14
Medlem
Backis: ”Jag gillar stora saker, så jag tar en large”. Han har ju tagit fyra vackra (typ) large, så det passar ju bra.
Citera
2021-10-27, 20:14
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Usch, vad läskig hon var den där Kina som kom sent till David i Kärlek åt alla.
"Ja, planen är ju att hitta en livskamrat" ... säger han när Kina frågar vad hans planer är för veckan som kommer.

"Gulligt"... säger hon och stirrar ut mot gräset.

Hon försökte vara tuff, pratade snabbt och var creepy ju.
En sådan kevinna växer inte på träd, förstår du inte? matchen i att man som man kan få vare sig själv för en stund (Norrlands guld)
med henne & svara med samma mynt....det avmätta *va gulligt* är ju en allmänmänsklig känsla.
Kan man 'bantza' henne kan hon ju agera substitut till den helt överflödiga manliga vänskapen i livet

Har Peja nått fett...vett i huvudet så väljer han Kina
Senast redigerad av Crapmagic 2021-10-27 kl. 20:18.
Citera
2021-10-27, 20:15
Medlem
Citat:
Tror att Viktoria åker hem självmant i nästa eller nästnästa avsnitt. Att försöka tvinga sig själv, inför TV-kameror, att vara intresserad av någon man inte är attraherad av när man dessutom är sjukligt blyg var nog inte en sån bra idé iallafall. Hon tog sig vatten överhuvudet p.g.a sin tickande biologiska klocka.

Då övertar Evelina förstaplatsen. Erika och Cathrin borde åka hem tillsammans med Viktoria, men blir väl övertalade av produktionen att stanna ifall nån av dom skulle ha värdighet nog att inse att dom bara är utfyllnad.
Backis ser verkligen inga andra kvaliteer än utseende. Jag skruvar på mig varje gång han säger hur vacker Evelina eller Viktoria är. Evelina är ju, precis som Viktoria, inte det minsta intresserad av honom men han är helt blind för de uppenbara signalerna av ointresse. Roligt att hon fick skylla på nervositet när hon inte kunde komma på nåt fint att säga om Backis efter att han för tionde och elfte gången lovordat hennes utsida. Det måste vara närmast äcklande för en tjej när en kille hon inte ens är intresserad av sitter som en hormonstinn tonåring och dreglar över hennes utseende. Riktigt pinsamt.

Daniel dras till Mikaela. Jag kan förstå det, rent attraktionsmässigt. Hon är ståtlig och tilldragande på ett sätt som dom andra inte är. Påminner lite om Sigrid från Sveriges Mästerkock för några år sen. Men hon är ju absolut inget fru-material om man räknar in personligheten. Pervers och psykiskt instabil.
Han borde kanske välja Alice, men jag tror inte det blir nåt långvarigt oavsett vem han väljer. Så i och för sig kan han lika gärna välja Mikaela och ha lite kul.
På vilket sätt är hon pervers
Citera
2021-10-27, 20:20
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WTF865
Snart sliter Heidi upp en machete ur ryggsäcken och börjar gå lös på de andra fruntimren.
Jag tror inte du begriper hur lyckligt lottad han är som hittat en kvinnli stalker till sitt liv
Senast redigerad av Crapmagic 2021-10-27 kl. 20:22.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in