2021-10-27, 21:05
Medlem
kulturstrategs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ClasZtefanYngwezon
Känns som varning på henne.

Helt klart. Men Daniel är förhäxad av henne...
Citera
2021-10-27, 21:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Crapmagic
Nej hon har väl bara allmängiltiga anletes-drag, eller påminner om någon i din vardag, din mamma?...

Ja just de farmor är hon lik

Nä får jag grunna på det så.. Har de presenterat hela namnet eller bara förnamn? Har ett dubbelnamn på hjärnan som efternamn vem hon kan vara.

Uppdatering. Japp jobbar inom media E.E.G.
Senast redigerad av Psykbryt76 2021-10-27 kl. 21:40.
Citera
2021-10-27, 21:10
Medlem
Flor-Idas avatar
Jag får kraftiga psykvibbar av Anita i KÅA. Är hon från Ryssland, tro? Jag tycker hon ser rysk ut och bryter med rysk accent.
Citera
2021-10-27, 21:10
Medlem
Heidi säger att hon har klor, om det behövs. Att hon föredrar fyrbenta kossor framför tvåbenta.
Ingen av de andra tjejerna ville skåla med henne…Peja ser åskmoln vid horisonten.
Undrar om producenterna har sett hennes potential till outsider/konfliktsökande, edgy och bra 😎
Daniel säger till Mikaela att han förstår att hon vet hur det är att ha dåligt självförtroende. Men grävskopan var inte dumt alls.
Taket till Filips herrgård behöver läggas om.
Instämmer i att det var ett segt avsnitt.
Senast redigerad av rosalenin 2021-10-27 kl. 21:56.
Citera
2021-10-27, 21:13
Medlem
Conams avatar
Pejja pippar! Nytt uppslag för tv-såpor, Heidi var härsken tror jag
Citera
2021-10-27, 21:16
Medlem
kulturstrategs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flor-Ida
Jag får kraftiga psykvibbar av Anita i KÅA. Är hon från Ryssland, tro? Jag tycker hon ser rysk ut och bryter med rysk accent.

Maffig polska

Psykvibbar kanske är att ta i, men hon är inget fru-material nej. Nu kommer han inte välja henne ändå för han vill inte konkurrera med en son om kvinnans uppmärksamhet.

Ni märkte väl hur avtänd han blev när hon sa att hennes son "alltid går först"
Senast redigerad av kulturstrateg 2021-10-27 kl. 21:59.
Citera
2021-10-27, 21:18
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Conam
Pejja pippar! Nytt uppslag för tv-såpor, Heidi var härsken tror jag
Tv4 ville inte samarbeta & skriva ut var vi kunde finna receptet på Heidis fräscha sommarsallad? belladonna, brännässlor, spikklubba?

Jenny blev plötsligt snygg efter att hon börja exponera elefant-öronen bakom det jobbiga håret
Senast redigerad av Crapmagic 2021-10-27 kl. 21:45.
Citera
2021-10-27, 21:24
Medlem
WTF865s avatar
Nu har jag fyra pangbrudar här hemma, sa Backis, medan man kunde se en av skönheternas elefantben i bild.
Citera
2021-10-27, 21:39
Medlem
Xanyos avatar
Mikaela är en riktig jordnära & härlig söt vacker tjej alltså gillar henne starkt. Sån tjej man själv skulle vilja ha haft lätt 😁
Citera
2021-10-27, 21:46
Medlem
Crapmagics avatar
Ska vi spela sällskapsspelet 'Svälta son'

Citat:
Ursprungligen postat av kulturstrateg
Maffig polska

Psykvibbar kanske är att ta i, men hon är inget fru-material nej. Nu kommer han inte välja henne ändå för han vill inte konkurrera med en son om kvinnans uppmärksamhet.
Det förklarar ju inte Kinas..alltså landet Kinas!...forna barnafödarpolitik

Kan inte en lösning för Calle vara att gå ner på sonens mentala nivå? fast lite bättre/sämre bara för att vinna uppmärksamhets-tävlingen på kortare sikt. Livslängden på en son brukar normalt vara 18 människoår exakt innan han blir utflugen, därefter kan Calle växa upp och bli en man inför Polskan, gammal blir äldst
Senast redigerad av Crapmagic 2021-10-27 kl. 22:06.
Citera
2021-10-27, 21:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WTF865
Nu har jag fyra pangbrudar här hemma, sa Backis, medan man kunde se en av skönheternas elefantben i bild.

Tuffing
Citera
2021-10-27, 22:04
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rosalenin
Heidi säger att hon har klor, om det behövs.
Du tror inte? att Peja själv kan få sitt badrum skinande rent https://upload.wikimedia.org/wikiped.../f9/Klorin.jpg
han har nog starkare bekämpningsmedel han kommer ta till ifall brudarna inte kan rengöra sin smutsiga relation
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in