Citat:
Ursprungligen postat av
Jannetreiber93
Man behöver inte krångla till allt så jävligt, om någon mått piss en längre tid och kommer upp i en normal sinnesstämning av en liten dopamin/serotonin ökning så är det bevis nog för en brist. Jag var också helt anti piller fram tills några år sedan, hade en flickvän fast jobb träna egen lägenhet gick hos psykolog, gjorde verkligen allt för att må bättre utan medicin men efter 2 års dagligt lidande och ett självmordsförsök så börja jag med antidepp och kom upp i normal sinnesstämning har inga biverkningar och livet är gott, hade varit död idag annars min motvilja mot medicin höll på att kosta mig livet.. du vet uppenbarligen inte ett piss om vad du snackar om
Det är skillnad på att tro man gör allt och att verkligen göra allt. Jag förstår att du försöker finna tröst i din giftiga behandling men det är fel. Du har ingen permanent skada som gör att du måste ha psykiatriska droger. Däremot så får du hjärnskador och hormonproblen nu och du kommer att inse detta längre fram. Då kan du tänka på mig när allt går åt helvete och du sitter med 5 olika psykofarmaka och vill dö varje sekund. När du sedan vill sätta ut det så tar du steget med snaran.
Psykofarmaka förstör miljontals liv och sanningen kommer inte fram.
Vi gör oss själva sjuka så in i helvete av hormonstörande ämnen i mat, tandfyllningar, matredskap, runkande till porr förstör hjärnan, alkohol, nikotin, koffein, för dålig mat, för lite träning, stress , dåliga tankar och negativt tänk. Vi tänker på det vi inte vill ha (problem) istället för det vi vill ha.
Lever vi stressfritt och naturligt och tänker endast positivt blir vi friska. Vi behöver även få och ge kärlek och uppskatta saker i omgivningen. Problemet är att folk inte lever såhär och då blir man sjuk.
Folk lever pissliv ärligt talat.