• 9
  • 10
2024-02-25, 01:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mickenyqvist123
Vi alla är olika. Blir jag ekonomiskt oberoende så kommer jag inte köra Joakim von Anka parollen, dvs skruva ned elementen för att spara 50 öre per månad eller att käka kallt grus till frukost, ge kalla handen till mina nära etc. Jag kommer vara generös, och är fullt medveten om att det bidrar till problem (folk som utnyttjar ens snällhet etc) men jag har personligen växt upp med så många Joakim von Anka-typer omkring mig att det skapat en rebound i min hjärna att jag vägrar vara en sån.

Vann en rätt stor tipsvinst för ett par år sen. Bjöd mina vänner och nära som in i helvete, pengarna tog slut snabbt. Korkat? Ja. Mådde jag bra under den tiden? Som in i helvete. Aldrig mått så bra som när jag spenderade pengar och folk runt omkring mig levde loppan.
Haha och sen var det bara att jobba på 9-5 som vanligt och leva på minnen😂
Idiotiskt att slösa bort en fribiljett på att bjuda andra.
Citera
2024-02-25, 08:04
Medlem
DiggerNicksons avatar
Taget - lycka till!

Vill se en artikel i någon av dagstidningarna då.

Citat:
Vi får se! Återkommer om 10 år, fortsättning följer.
Citera
2024-02-25, 10:03
Medlem
mickenyqvist123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MannenP
Haha och sen var det bara att jobba på 9-5 som vanligt och leva på minnen😂
Idiotiskt att slösa bort en fribiljett på att bjuda andra.

Okej tugga på du och käka enbart Eldorado, Euroshopper och ICA Basic. Sen kan du skryta på dödsbädden över att du lyckades spara några fler enkronor än postern "mickenyqvist123" på flashback för 60 år sedan.
Citera
2024-02-25, 13:10
Medlem
Citat:
Okej tugga på du och käka enbart Eldorado, Euroshopper och ICA Basic. Sen kan du skryta på dödsbädden över att du lyckades spara några fler enkronor än postern "mickenyqvist123" på flashback för 60 år sedan.
Haha, så lever jag som tur är inte och det beror på att jag inte ger bort mina pengar😉
Citera
  • 9
  • 10

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in