Citat:
Ursprungligen postat av
RolexDatejust
Frstr inte varfr s mnga kvinnor tycker blonda killar r "no-no", det mste vl verkligen vara en oviktig sak i jmfrelse med andra saker, det r ju bara en hrfrg. Inte fr att nmna alla skdespelare som anses som s attraktiva som exempelvis Skarsgrd (heter han Alexander?), Dolph Lundgren och sna. Mycket nyfiken d var ogillandet kring blonda mn kommer ifrn. Nu kanske inte just denna trd gtt in allt fr hrt p det, men har mrkt trenden generellt.
Betydligt viktigare saker fr att vara universellt attraktiv r vl d att vara:
* Lng
* Bredaxlad
* Ha kklinje
* Muskuls/vltrnad (eller tminstone smal om han inte trnar, inte chipstuttar och vervikt)
* Vlkldd och ha lite stil
* Och s vidare...
Wat? Det r som att sga "varfr tror folk att de blir mer bildade av att lsa och utbilda sig? Vad tntigt".
Jag har aldrig frsttt tjusningen med lnga mn, inte heller att vara bredaxlad eller ha kklinje. Jag har nog lgre nskeml om det n kvinnor verlag, d jag sllan tnker specifikt p dessa saker.
Ser heller inget egenvrde i vltrnad eller muskuls, jag njer mig gott och vl med en man med normalvikt.
Vlkldd, han fr grna ha en sn kldstil s att inte jag behver knna mig som en hippie bredvid honom, men vlkldd fast vardagligt fr min del passar bst. Inte ngon kostymnisse, det skulle inte passa med mig tror jag?
Inte fr att en kostymnisse mste vara p ett visst stt, men jag har aldrig gillat kostymer eller uppkldda mn, vardagssnygg r bttre enligt mig.
Ett par jeans som sitter snyggt p just hans rumpa, och en trja som matchar och framhver den kropp han har.
Har heller aldrig tjusats av mn som har stora muskler, men dom fr grna anas, men han br inte f mig att tnka p broiler, d har han byggt fr mycket muskler fr min smak...