Citat:
Ursprungligen postat av
mendokse
Man ska inte ta det kvinnor säger speciellt seriöst när det kommer till vad för män de tycker är attraktivast. Svaret handlar ofta mer om vad kvinnan vill projicera för bild av sig själv utåt än om vad hon innerst inne egentligen tycker är idealt. Allt en kvinna säger är en kontaktannons.
Din dröm-man Carl-Einar har jävligt bra haka, kanske inte något du tänkt på.
Hakan är inget jag lagt märke till, mer än att jag tycker att den är lite för spetsig för min smak, för mig är det medvetet hans långa hår, och snygga armar och fingerfärdiga händer som gör att han enligt mig har "det" vad gäller utseendet.
Kanske hans haka spelar in omedvetet, det är svårt att svara på.
Min längsta kärleksrelation som varade i nästan 15 år och resulterade i barn, var med en man som kan tyckas påminna om Carl-Einar, så jag gissar att något i det utseendet lockar mig dock. Det typiskt nordiska med blont hår är trevligt, gillar sällan män med mörkt hår eller med mörka ögonbryn, dom ser i regel "svartmuskiga" ut.
Men på frågan om hur en man ska se ut för att jag ska tända på alla cylindrar av utseendet enbart, så är det dom saker jag räknat upp.
Men tyvärr sällan män i min ålder är långhåriga, dom brukar ofta ha börjat bli tunnhåriga, och då passar inte långt hår så bra tycker jag. Så jag får i regel nöja mig med korthårigt ögongodis, om man inte ger sig på och kikar på yngre förmågor...