• 1
  • 2
2021-05-22, 03:32
Medlem
Hur ser din drömman ut? Vilken hårfärg, ögonfärg och längd har han? Vad har han för frisyr? Klädstil?

Hur ska han absolut inte se ut? Finns det några absoluta "no, nos"? Attraktionsdödare?

Beskriv så gott och detaljerat du kan. Bifoga gärna bilder på män som ni tycker är snygga.
Citera
2021-05-22, 03:49
Medlem
Så vackert med mörkt hår och ljusa ögon.
Logan Lerman är ju dröm.
Citera
2021-05-22, 04:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ciprus
Hur ser din drömman ut? Vilken hårfärg, ögonfärg och längd har han? Vad har han för frisyr? Klädstil?

Hur ska han absolut inte se ut? Finns det några absoluta "no, nos"? Attraktionsdödare?

Beskriv så gott och detaljerat du kan. Bifoga gärna bilder på män som ni tycker är snygga.

Prova att gå efter personlighet
Citera
2021-05-22, 04:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av polis-elin
Så vackert med mörkt hår och ljusa ögon.
Logan Lerman är ju dröm.
Han var läcker.
Citat:
Ursprungligen postat av bbpolish
Prova att gå efter personlighet
Varför skulle jag? Ska jag gå efter personlighet och strunta i om han är ful och oattraktiv? Tror du att man vill knulla med en fuling eller vadå?

Håll du dig till fula rackare så blir det fler snygga och sexiga män över åt mig. Jag har självrespekt.
Citera
2021-05-22, 05:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ciprus
Han var läcker.

Varför skulle jag? Ska jag gå efter personlighet och strunta i om han är ful och oattraktiv? Tror du att man vill knulla med en fuling eller vadå?

Håll du dig till fula rackare så blir det fler snygga och sexiga män över åt mig. Jag har självrespekt.

Var det inte du som vill ta killar där bak också?
Citera
2021-05-22, 05:37
Avstängd
TantRossins avatar
Alla hårfärgar är bra, förutom rött och blond. Gröna ögon är favoriten. Längd, är högre än jag, men inte för hög, eftersom jag är liten själv. Kortklippt, inget 'hippie' style här, tack! Kläder och skor i naturmaterial, kunststof är fullt, kan gå an som tränings outfit. Tatoveringer är fullt, sånt går direkt bort. Har han glass ögon eller linser, får han ha en bra personlighet till och uppväga det. Terence Hill typ.
Mina 5 cent..
Citera
2021-05-22, 07:47
Moderator
Maviels avatar
Sådär resonerade jag i min ungdom. Det skulle såklart vara en lång mörkhårig man med antingen gröna eller bruna ögon. Stark men inte jättemuskulös. Fulsnygg.

Men nu är det nog mer så att jag tänker att det handlar om något annat - det inre som syns igenom på det yttre. Kärleken är nog blind
Citera
2021-05-22, 07:58
Medlem
Liberationfronts avatar
Som He-man och Universums Giganter
Citera
2021-05-22, 08:04
Medlem
kasperwolfgangs avatar
Om du bygger upp din personlighet ordentligt så spelar ditt utseende ingen roll, med utseende menar jag den genetiska biten som du EGENTLIGEN inte kan göra mycket åt. lägger man sig under kniven är det nåt med personligheten.

viktigt som fan är att du är fräsch. sköt din hygien ordentligt, skaffa riktig rutin. håll alltid naglar klippta och fräscha. sköt tänder osv. det gör under för självkänslan och självrespekten och det är bra aspekter av din personlighet.
Citera
2021-05-22, 08:20
Medlem
bubbsels avatar
Brad Pitt är väl typ idealet?
Citera
2021-05-22, 09:37
Medlem
FedupFlorences avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TantRossin
Alla hårfärgar är bra, förutom rött och blond. Gröna ögon är favoriten...

Hur går det för dig då med de här två faiblesserna?

Jag gillar mycket av manliga attribut och nordiska färger men ligger lågt med övriga preferenser.
Citera
2021-05-22, 10:30
Medlem
tilsammansnus avatar
Jag tror inte utseende går att spetsa till så mycket mer för kvinnorna/tjejerna. Bara var ren, nymodig, självsäker och gå rakryggad. Big no no måste vara att försöka låtsas vara nån man inte är.

Almänna tips Man blir snygg av träning. Håll dig borta från alkohol/droger/piller dessa är din fiende utseendemässigt.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in