• 1
  • 2
2021-05-22, 03:32
Medlem
Hur ser din drmman ut? Vilken hrfrg, gonfrg och lngd har han? Vad har han fr frisyr? Kldstil?

Hur ska han absolut inte se ut? Finns det ngra absoluta "no, nos"? Attraktionsddare?

Beskriv s gott och detaljerat du kan. Bifoga grna bilder p mn som ni tycker r snygga.
Citera
2021-05-22, 03:49
Medlem
S vackert med mrkt hr och ljusa gon.
Logan Lerman r ju drm.
Citera
2021-05-22, 04:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ciprus
Hur ser din drmman ut? Vilken hrfrg, gonfrg och lngd har han? Vad har han fr frisyr? Kldstil?

Hur ska han absolut inte se ut? Finns det ngra absoluta "no, nos"? Attraktionsddare?

Beskriv s gott och detaljerat du kan. Bifoga grna bilder p mn som ni tycker r snygga.

Prova att g efter personlighet
Citera
2021-05-22, 04:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av polis-elin
S vackert med mrkt hr och ljusa gon.
Logan Lerman r ju drm.
Han var lcker.
Citat:
Ursprungligen postat av bbpolish
Prova att g efter personlighet
Varfr skulle jag? Ska jag g efter personlighet och strunta i om han r ful och oattraktiv? Tror du att man vill knulla med en fuling eller vad?

Hll du dig till fula rackare s blir det fler snygga och sexiga mn ver t mig. Jag har sjlvrespekt.
Citera
2021-05-22, 05:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ciprus
Han var lcker.

Varfr skulle jag? Ska jag g efter personlighet och strunta i om han r ful och oattraktiv? Tror du att man vill knulla med en fuling eller vad?

Hll du dig till fula rackare s blir det fler snygga och sexiga mn ver t mig. Jag har sjlvrespekt.

Var det inte du som vill ta killar dr bak ocks?
Citera
2021-05-22, 05:37
Avstngd
TantRossins avatar
Alla hrfrgar r bra, frutom rtt och blond. Grna gon r favoriten. Lngd, r hgre n jag, men inte fr hg, eftersom jag r liten sjlv. Kortklippt, inget 'hippie' style hr, tack! Klder och skor i naturmaterial, kunststof r fullt, kan g an som trnings outfit. Tatoveringer r fullt, snt gr direkt bort. Har han glass gon eller linser, fr han ha en bra personlighet till och uppvga det. Terence Hill typ.
Mina 5 cent..
Citera
2021-05-22, 07:47
Moderator
Maviels avatar
Sdr resonerade jag i min ungdom. Det skulle sklart vara en lng mrkhrig man med antingen grna eller bruna gon. Stark men inte jttemuskuls. Fulsnygg.

Men nu r det nog mer s att jag tnker att det handlar om ngot annat - det inre som syns igenom p det yttre. Krleken r nog blind
Citera
2021-05-22, 07:58
Medlem
Liberationfronts avatar
Som He-man och Universums Giganter
Citera
2021-05-22, 08:04
Medlem
kasperwolfgangs avatar
Om du bygger upp din personlighet ordentligt s spelar ditt utseende ingen roll, med utseende menar jag den genetiska biten som du EGENTLIGEN inte kan gra mycket t. lgger man sig under kniven r det nt med personligheten.

viktigt som fan r att du r frsch. skt din hygien ordentligt, skaffa riktig rutin. hll alltid naglar klippta och frscha. skt tnder osv. det gr under fr sjlvknslan och sjlvrespekten och det r bra aspekter av din personlighet.
Citera
2021-05-22, 08:20
Medlem
bubbsels avatar
Brad Pitt r vl typ idealet?
Citera
2021-05-22, 09:37
Medlem
FedupFlorences avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TantRossin
Alla hrfrgar r bra, frutom rtt och blond. Grna gon r favoriten...

Hur gr det fr dig d med de hr tv faiblesserna?

Jag gillar mycket av manliga attribut och nordiska frger men ligger lgt med vriga preferenser.
Citera
2021-05-22, 10:30
Medlem
tilsammansnus avatar
Jag tror inte utseende gr att spetsa till s mycket mer fr kvinnorna/tjejerna. Bara var ren, nymodig, sjlvsker och g rakryggad. Big no no mste vara att frska ltsas vara nn man inte r.

Almnna tips Man blir snygg av trning. Hll dig borta frn alkohol/droger/piller dessa r din fiende utseendemssigt.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in