• 1
  • 2
2021-05-17, 14:25
Medlem
WallabeJoys avatar
Någon som vet vilka det här kan handla om.

Tv-profil som bla investerat i bitcoin med sin ex-make. Verkar bli blåst på pengarna trots avtal vid skilsmässan.

https://www.expressen.se/noje/tv-pro...ljoner-kronor/
Citera
2021-05-17, 14:51
Bannlyst
Schulman?
Citera
2021-05-17, 14:54
Medlem
JustZlatans avatar
Fan vad jag känner mig glad när missfoster skiljer sig över pengar. Haha hoppas de mår dåligt. Tv-slampan kommer inte få ett öre av dessa bitcoin-pengar och ex-maken kommer fortfarande leva i synd och i ett personligt inferno.
Citera
2021-05-17, 15:06
Medlem
Dr Åsa och fd dr Brasa?
Citera
2021-05-17, 15:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Loncin
Schulman?

Fast är de så högt utbildade Schulmans att det måste påpekas i artikeln i så fall? Sedan läggs ju stor emfas på hur "karismatisk" kvinnan är och hur mycket utrymme i media hon fick i detta familjeprogram, känns inte som någon ingift Schulman

Fan att jag ser så lite TV, har inte sett ett "familjeprogram" på flera år. Hade varit större chans att gissa då
Citera
2021-05-17, 15:26
Medlem
Flor-Idas avatar
Jag tänker spontant på Sofi Fahrman. Hon hade väl nåt program typ Catwalk, Top Model eller liknande för många år sen.
Citera
2021-05-17, 15:58
Medlem
Stygotiuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Loncin
Schulman?

Då hade fokus varit på att han blev stämd, inte på att hon stämmer. Mycket annat som inte stämmer in också.

Citat:
Ursprungligen postat av hanspippi
Dr Åsa och fd dr Brasa?

Det var många år sedan de var sambos. Knappast aktuellt med bodelning nu..

Citat:
Ursprungligen postat av Flor-Ida
Jag tänker spontant på Sofi Fahrman. Hon hade väl nåt program typ Catwalk, Top Model eller liknande för många år sen.

Varför det? Hon förlovade sig med Engelbert i slutet av december, de har varit ihop sedan 2017. Ingen bodelning där som kan ha hållit på sedan innan 2017 väl?

Eller kanske: https://www.svenskdam.se/kungligt/ma...-sjalv/5919142
Senast redigerad av Stygotius 2021-05-17 kl. 16:08.
Citera
2021-05-17, 16:00
Medlem
Flor-Idas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stygotius

Varför det? Hon förlovade sig med Engelbert i slutet av december, de har varit ihop sedan 2017. Ingen bodelning där..
Före det var hon ihop med en annan miljardär, holländaren Nick Zijlstra, som hon har barn med.
Senast redigerad av Flor-Ida 2021-05-17 kl. 16:04.
Citera
2021-05-17, 16:09
Medlem
Stygotiuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flor-Ida
Före det var hon ihop med en annan miljardär, holländaren Nick Zijlstra, som hon har barn med.

Ja, Nick Zijlstr har ju kallats "miljardären" i pressen iaf. Hur förmögen han faktiskt är vet jag dock inte.
Citera
2021-05-17, 16:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hanspippi
Dr Åsa och fd dr Brasa?

Hon har ju stämt så det ligger väldigt nära till hands.

Men är Åsa rik o har fastigheter eller har hon blivit skriven genom fastighetsdirektör Brasa?
Citera
2021-05-17, 16:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JustZlatan
Fan vad jag känner mig glad när missfoster skiljer sig över pengar. Haha hoppas de mår dåligt. Tv-slampan kommer inte få ett öre av dessa bitcoin-pengar och ex-maken kommer fortfarande leva i synd och i ett personligt inferno.

Vadå ”skiljer sig över pengar” - Handlar det inte om en helt vanlig separation och skilsmässa - sedan har han börjat knasa med bodelningen?

Lägg ner den där bitterheten - den drabbar endast dig själv - ingen annan bryr sig.
Citera
2021-05-17, 16:50
Medlem
fiftyforfiftys avatar
C*rolina Neur*th?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto