2025-11-13, 23:07
Avstängd
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DinMama
Är du sann? Hotfull trebarsnmorsa i en privat tråd för 2 år sedan , sagt i affekt när man vill försvara ett barn. Du ogillar dumpen och försvarar pedofiler också?

Citat:
Ursprungligen postat av Nejellerva
Som mamma, och i relation till Lisen. Hon var MILD i vad hon gjorde vs. vad jag hade gjort i situationen. Om någon liten röv ringde polisen till mitt hem för ingenting mitt i natten och väckte mina barn… lycka till!

Anjo berättade ju i sin live att den lugna städade Lisen bara är en yta hon visar utåt för att framstå som lugn och fin. Bakom kulisserna är hon en "orten"Lisen som kan få raseriutbrott och låta som en borstbindare...
Citera
2025-11-13, 23:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nejellerva
Som mamma, och i relation till Lisen. Hon var MILD i vad hon gjorde vs. vad jag hade gjort i situationen. Om någon liten röv ringde polisen till mitt hem för ingenting mitt i natten och väckte mina barn… lycka till!
Det finns inget som pekar på att Linnea gjorde det.

Borde hon inte bli arg på att Anjo knarkar ner sig lajv på youtube istället?

Lisen avslöjade sig som en feg liten fitta för att imponera på Jockiboi. Lisen har tappat ansiktet.
Citera
2025-11-13, 23:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Anjo berättade ju i sin live att den lugna städade Lisen bara är en yta hon visar utåt för att framstå som lugn och fin. Bakom kulisserna är hon en "orten"Lisen som kan få raseriutbrott och låta som en borstbindare...

Nej, det sa han inte, ditt vider. Han sa att ibland kommer ortenLisen fram.
Citera
2025-11-13, 23:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hello87
Anjo skrev inte att han skulle avrätta henne utan avrätta henne offentligt, dvs i sociala medier! Däremot avrätta på torget skrevs av Jacke.

Jacke ville ju även dränka henne i cement.

Dubbelmoralen här är vidrig.
Citera
2025-11-13, 23:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pallal
Det finns inget som pekar på att Linnea gjorde det.

Borde hon inte bli arg på att Anjo knarkar ner sig lajv på youtube istället?

Lisen avslöjade sig som en feg liten fitta för att imponera på Jockiboi. Lisen har tappat ansiktet.

Hur vet du att han knarkar ? Har du bevis på de? När flera skrivit att C o L knarkar har ni velat ha bevis så....
Citera
2025-11-13, 23:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DinMama
Du menar att det är Linnea? Skulle inte förvåna mig i så fall..
Det är inte Linnea.

Det är nån av dom två som är ”offer”.

https://www.expressen.se/noje/joakim-lundell-oppna-utredningen-mot-chrippa/
Advokaten menar bland annat att det ”framstår som osannolikt” att hennes klienter skulle genomgå en förundersökning och brottsmålsprocess ”för att på falska grunder anklaga de misstänkta”.
Citera
2025-11-13, 23:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Urtavlan

Ja den är så vidrig. Fort de gäller C och L slätas allt över. Folk har glömt vad som hände december 2023
Citera
2025-11-13, 23:18
Medlem
Deimos01s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Boxnytt
Men helvete lugna ner dig.
Jag är jätte lugn.
Jag ville bara visa hur du har olika regler för Chrippa och Anjo.
Om Chrippa gör något går du i taket.
Gör Anjo samma sak ser du inga problem med det.
Citera
2025-11-13, 23:20
Medlem
Citat:
Ja den är så vidrig. Fort de gäller C och L slätas allt över. Folk har glömt vad som hände december 2023

Ja, och det går att försvara på olika sätt, utan att skriva ”Christofer är oskyldig”, men de fattar inte ens själva att det är just det, de gör.
Citera
2025-11-13, 23:25
Medlem
Deimos01s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pallal
Linnea sa det i affekt.
Jag tycker att det är fascinerande hur sektens hundar fungerar.
Jag kan säga att jag tycker det var fel av Linnea att säga att hon tänkte knivhugga skuldrådgivaren.
Men det verkar som att dessa hundar är oförmögna att medge att Anjo, Rask eller Jocke någonsin gjort något fel.
Att man inte kan erkänna att det är fel att säga att man ska skicka någon för att slå sönder Linnea är helt obegripligt för mig.

Men dessa hundar får väl fortsätta skälla, voff voff, sanningen om Anjo, Rask och Jockes beteende kommer att komma fram tids nog.
Citera
2025-11-13, 23:26
Medlem
Deimos01s avatar
Citat:
Vad hände december 2023 du som vet.
Misshandlade Chrippa Linnea?
Ljög Linnea?
Var det Linnea som misshandlade Chrippa?

Berättar du som vet
Citera
2025-11-13, 23:29
Medlem
Deimos01s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Urtavlan

Så bara för att Jacke skriver dumma saker så ursäktar det att Anjo och Lisen skriver dumma saker?
Enligt den logiken är det ju okej för Chrippa att fuska med skatten eftersom Jocke har fuskat med skatten
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in