2025-11-13, 22:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av offerkoftan08
Drev är alltid fel. Punkt.

Jag skulle inte kalla det fel ... Det suger helt klart för den som är drabbad men kanske vissa förtjänar det?

Ett drev kommer oftast inte från ingenstans utan som en reaktion på något, vilket är tydligt i detta fall... Drev är även naturligt förekommande i all media och i alla samhällen, vad man än tycker om det.
Citera
2025-11-13, 22:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Deimos01
Men nu får du ge dig. Att påstå att både polisen och socialtjänsten blundar för barnmisshandel är bara löjligt.
Om Linnea verkligen blivit anmäld för barnmisshandel så skulle polisen och socialtjänsten ha utrett det, och eftersom dottern så ofta och öppet berättar om misshandeln enligt sekten så skulle hon har berättat om det för polisen och socialtjänstens utredare.
Och även Jocke har ju sagt att Julia använder dottern som vapen mot Chrippa.

De finns fall där de agerat alldeles för sent trots anmälningar. Om dottern nu går runt varje dag och säger att L slagit henne BÖR man ta de på allvar och utreda det. Men de finns inga bevis på det eller märken etc så jag vet inte va de gör i de fallen och nu lever hon inte med henne utan med sin mamma.
Citera
2025-11-13, 22:49
Medlem
Deimos01s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Boxnytt
Fast nu handlade det om Jacke.
Anjo var den som först sa att Linnea skulle avrättas.
Varför kan du inte säga att det var fel av Anjo att säga att han ville avrätta Linnea?
Varför kan du inte säga att det var fel av Anjo att säga att han ska driva Linnea ut ur landet?
Varför kan du inte säga att det var fel av Lisen att säga att hon skulle skicka några att slå sönder Linnea?

Jag kan ju säga att det var fel av Linnea att säga att hon skulle knivhugga skuldrådgivaren.
Jag kan ju säga att det var fel av Chrippa att prata om att misshandla Jocke och Anjo.
Jag kan också säga att det var fel av Jacke att haka på Anjo och prata om att avrätta Linnea.

Varför kan inte du säga det?
Citera
2025-11-13, 22:49
Medlem
Citat:
Du tycker det är fel att säga att man ska hugga någon i halsen.
Du tycker det är fel att prata om att misshandla någon.
Men du tycker det är helt okej att säga att man ska avrätta någon, eller att man ska skicka någon hem till personen och slå sönder personen.
Dubbelmoralens kung antar jag att du är.

Anjo skrev inte att han skulle avrätta henne utan avrätta henne offentligt, dvs i sociala medier! Däremot avrätta på torget skrevs av Jacke.
Citera
2025-11-13, 22:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Summer24
Han borde genomgå en RPU. 100%. Tror det behövs en sån på "Pallal" också 😂
Är du besatt av mig din lilla loppa?

Du är psykiskt labil.

Skönt att det är ute nu att Lisen är en fruktansvärt hotfull trebarnsmorsa.

🪣
Citera
2025-11-13, 23:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pallal
Är du besatt av mig din lilla loppa?

Du är psykiskt labil.

Skönt att det är ute nu att Lisen är en fruktansvärt hotfull trebarnsmorsa.

🪣

Är du sann? Hotfull trebarsnmorsa i en privat tråd för 2 år sedan , sagt i affekt när man vill försvara ett barn. Du ogillar dumpen och försvarar pedofiler också?
Citera
2025-11-13, 23:03
Medlem
Citat:
Anjo var den som först sa att Linnea skulle avrättas.
Varför kan du inte säga att det var fel av Anjo att säga att han ville avrätta Linnea?
Varför kan du inte säga att det var fel av Anjo att säga att han ska driva Linnea ut ur landet?
Varför kan du inte säga att det var fel av Lisen att säga att hon skulle skicka några att slå sönder Linnea?

Jag kan ju säga att det var fel av Linnea att säga att hon skulle knivhugga skuldrådgivaren.
Jag kan ju säga att det var fel av Chrippa att prata om att misshandla Jocke och Anjo.
Jag kan också säga att det var fel av Jacke att haka på Anjo och prata om att avrätta Linnea.

Varför kan inte du säga det?

Men helvete lugna ner dig.
Citera
2025-11-13, 23:03
Medlem
Citat:
Du tycker det är fel att säga att man ska hugga någon i halsen.
Men du tycker det är helt okej att säga att man ska avrätta någon, eller att man ska skicka någon hem till personen och slå sönder personen.
Dubbelmoralens drottning är du

De största hundarna i denna tråd är 400Ben och Ebbe040. Voff voff
Men nu när dessa användare är tysta, då har ni tagit över, voff voff, hoppas eran mästare är nöjd med erat jobb i denna tråd.
Linnea sa det i affekt.
Citera
2025-11-13, 23:05
Medlem
Nejellervas avatar
Som mamma, och i relation till Lisen. Hon var MILD i vad hon gjorde vs. vad jag hade gjort i situationen. Om någon liten röv ringde polisen till mitt hem för ingenting mitt i natten och väckte mina barn… lycka till!
Citera
2025-11-13, 23:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nejellerva
Som mamma, och i relation till Lisen. Hon var MILD i vad hon gjorde vs. vad jag hade gjort i situationen. Om någon liten röv ringde polisen till mitt hem för ingenting mitt i natten och väckte mina barn… lycka till!

Ja inte fan är de anmälan för stämpling iaf 😅 antar de lades ner så fort de kom in
Citera
2025-11-13, 23:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DinMama
Du menar den som Chrippa försökte få att misshandla Jocke och Anjo mot ersättning?
Likställer det med vad någon säger i affekt i en privat chattgrupp? 😂
Det är det som är så obehagligt och sjukt, det är inte Chrippa som skrivit dom meddelandena, det är värre än du nånsin kan ana.
Citera
2025-11-13, 23:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pallal
Det är det som är så obehagligt och sjukt, det är inte Chrippa som skrivit dom meddelandena, det är värre än du nånsin kan ana.

Du menar att det är Linnea? Skulle inte förvåna mig i så fall..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in