Igår, 19:41
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HalmstadSFB
Det är möjligt. Jag tror dock inte den lilla irrelevanta lögn räcker för att bli dömd för det 😆 Hon var dessutom åtalad inte vittne under ed. Du tror man avgudar Julia och Jocke osv för man kritiserar Chrippa och Linnea. Så är det inte. Alla är dumma i huvudet. Men C och L är klart värst.

Bli kökschef på Max och Pinchos blir man inte av att jobba där en vecka. Det måste ju även du förstå. Du överskattar verkligen Julias IQ att kunna bli kökschef även om det är snabbmatsrestaurang. Eller menar du att hon är kvalificerad för det alltså?
Du säger att hon aldrig varit kock, hon säger det själv under rättegången.

Hon har jobbat flera år i restaurangbranschen att hon sedan skulle kunna bli kökschef på pinchos är väldigt sannolikt.

Jag tänker om man ljuger i en rättegång så gör man det knappast om något oväsentligt som inte påverkar straffet som ex ens egna cv.

Men du är ju expert på allt dina idoler gör. Du känner dom bättre än vad dom känner sig själva
Citera
Igår, 19:43
Medlem
bigdickricks avatar
Tänk att vuxna människor (kräftan) prioriterar fasaden högre än sin förstfödde med den där luffarkvarten där det var svartmögel o skit. Årets farsa det ska tamejfan vara körkort för att skaffa barn. Men men.
Citera
Igår, 19:53
Medlem
Nejellervas avatar
Citat:
Haha just det visningarna på Östermalm och Norrmalm 😆😆😆

Redan där förstod ju mäklaren/uthyraren att det var två luffare det handlade om. Christopher tyckte det var skitballt där.

Det här har jag missat. Är det Makarna Lundström som gått på lägenhetsvisningar i Stockholm för att se rika ut?
Citera
Igår, 20:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nejellerva
Det här har jag missat. Är det Makarna Lundström som gått på lägenhetsvisningar i Stockholm för att se rika ut?

Makarna Lundström gick på lägenhetsvisningar 2023, iaf påstod dom det. Men dom fick nöja sig med en lägenhet full med svarmögel som hyrdes i 3 hand.
Citera
Igår, 21:13
Medlem
bigdickricks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jagvetvem
Makarna Lundström gick på lägenhetsvisningar 2023, iaf påstod dom det. Men dom fick nöja sig med en lägenhet full med svarmögel som hyrdes i 3 hand.

Allt för fasaden vuxna människor. Dom har garanterat skor med kardborrband också.
Citera
Igår, 22:30
Medlem
TheyCallMeTKs avatar
Citat:
Haha just det visningarna på Östermalm och Norrmalm 😆😆😆

Redan där förstod ju mäklaren/uthyraren att det var två luffare det handlade om. Christopher tyckte det var skitballt där.

Minns du när de skröt om att de skulle flytta till ett attefallshus? Men det blev inget med det när folk påpekade att attefallshus är ett finare ord för lite större bod på någons tomt. 🤣 Även om man kan och får bo i såna hus så dög det plötsligt inte för dem 😅
Citera
Igår, 22:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jagvetvem

Haha, det är ju fanimej lika hysteriskt roligt som pinsamt: i flera veckor höll de att gå på en massa visningar. Sen, i den verkliga världen, fick Jocke fixa ett boende till bäbisen genom Gustav.
Citera
Idag, 01:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cinmik
Jag lade till relevant information som kan besvara frågan om hur hon lyckats betala av en del av skuldberget.

Var inte så satans snarstucken/grälsjuk.

#muppbuss

Nej det är inte relevant direkt då skadeståndet var stort och Soc kollar 3 månader bak. Men skitsamma. Nu släpper jag denna diskussion. Ska bli intressant om några timmar se olika personers saldo på KF.
Citera
Idag, 01:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av knark-kungen
Du säger att hon aldrig varit kock, hon säger det själv under rättegången.

Hon har jobbat flera år i restaurangbranschen att hon sedan skulle kunna bli kökschef på pinchos är väldigt sannolikt.

Jag tänker om man ljuger i en rättegång så gör man det knappast om något oväsentligt som inte påverkar straffet som ex ens egna cv.

Men du är ju expert på allt dina idoler gör. Du känner dom bättre än vad dom känner sig själva

1. Hon ljuger. Suprise...

2. Fast nu har hon inte jobbat där i flera år.

3. Jaha så att vara kökschef istället för kassörska innebär lägre straff? Hon ljög pga hon försöker vara influenser och hålla uppe nån fasad.

4. Hellre expert än inte ha nån koll och killgissa fel ständigt.

Släpper denna diskussion om du inte kontrar med nåt riktigt bra.
Citera
Idag, 01:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nejellerva

Ja fanns vlogg på kanalen innan Linnea raderade den. Båda gick runt och var helt i extas, Christoffer gick runt och skrek och hördes väl 3 kommuner bort.
Citera
Idag, 01:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bigdickrick
Dom har garanterat skor med kardborrband också.

Trodde alla visste Christopher haft det större delen av sitt vuxna liv 😆
Citera
Idag, 02:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheyCallMeTK
Minns du när de skröt om att de skulle flytta till ett attefallshus? Men det blev inget med det när folk påpekade att attefallshus är ett finare ord för lite större bod på någons tomt. 🤣 Även om man kan och får bo i såna hus så dög det plötsligt inte för dem 😅

Japp och källaren i Jönköping. Deras bostadskarrär borde det göras en dokumentär om 😆 Vill inte lägga det på underbara Banal med den användaren hade ju gjort det bäst.

Attefallshus lät säkert lyxigt, de missade dock att det är det att äga det, inte bo i i 2a hand 😆

Bostadskarriären havererade verkligen när Linnea kom in I bilden.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in