2025-03-16, 12:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Ändå har ha lyckats med det och kablat inte bara vantolkningar utan rena lögner.
Det är inte min konversation att diskutera så jag tänker inte göra det, lika lite som jag gjorde det när ni lögnare drog in det här nicket i era vantolkningar och lögner kring det som lades ut.

Vilket nick är lögn menar du?
Kanske är dags att det läggs ut nu så folk får se hur man behandlat Jocke under den här tiden för att skydda Chrippa.
Ibland kan det vara bättre att erkänna att man gjort fel och stå för det.
Citera
2025-03-16, 12:48
Avstängd
Citat:
Det kan vi nog konstatera att det de/den INTE är medveten om - allt i deras liv går genom Jocke och det är deras utgångspunkt i allt. Tycker du inte som Jocke eller kritiserar Jocke så är du en fiende som är allierad med Chrippa.
Deras värld är inte större än så.

Helt enig - ungefär på samma mentala nivå som Anjo. Allt är svart eller vitt och det är enbart känslor som styr.

Det finns liksom inget svängrum mellan synapserna.
Citera
2025-03-16, 12:53
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mutemute123
Kanske är dags att det läggs ut nu så folk får se hur man behandlat Jocke under den här tiden för att skydda Chrippa.
Jag var väldigt tydlig med vilket nick jag menar, så behöver du verkligen fråga om det?
Att Jocke och ni hundar ljuger och vantolkar innebär inte att det är synd om Jocke.
OM du nu tycker så synd om Jocke så föreslår jag att du åker dit och kramar om honom och agerar fotkudde en stund. Det är nog mer tillfredsställande än att sitta och langa ut ännu en ström med klipp och klistra och lögner.

Citat:
Ursprungligen postat av LimboLife
Helt enig - ungefär på samma mentala nivå som Anjo. Allt är svart eller vitt och det är enbart känslor som styr.

Det finns liksom inget svängrum mellan synapserna.
Ja, du ser ju muppen här ovanför i inlägget. Sjukt är bara förnamnet.

Jag trodde för övrigt att Jocke var så "lättad" och skulle kunna "koppla av" nu när Chrippa är häktad igen -- men tydligen blev det för lugnt så hundarna måste gå på jakt efter nåt att bita i...
Senast redigerad av micro113 2025-03-16 kl. 12:55.
Citera
2025-03-16, 12:54
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av mutemute123

Men naaw, tänk vad skönt för Jocke att han har dig eftersom det är så synd om honom.

Passa så du inte får konkurrens nu när Jocke erbjuder bevis till kreti och pleti i DM på IG.

https://ibb.co/bMqBh1vr

Det hör hit eftersom det avser anklagelser mot Chrippa. Det Jocke missar är att det råder förundersökningssekretess men Jocke kan förstås inte vänta på att bevis kommer vid en ev dom mot Chrippa.
Citera
2025-03-16, 12:57
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av 400Ben
Dokumentären Christopher pratat flitigt om 2025.

Och Chrippa som enl. "vissa" här inne ljuger 24/7 är fullkomlig sanningsenlig nu?
Citera
2025-03-16, 13:04
Avslutad
Citat:
Men naaw, tänk vad skönt för Jocke att han har dig eftersom det är så synd om honom.

Passa så du inte får konkurrens nu när Jocke erbjuder bevis till kreti och pleti i DM på IG.

https://ibb.co/bMqBh1vr

Det hör hit eftersom det avser anklagelser mot Chrippa. Det Jocke missar är att det råder förundersökningssekretess men Jocke kan förstås inte vänta på att bevis kommer vid en ev dom mot Chrippa.

Han har ett märkligt sätt att gå vidare på
Chrippa har bromsat och gör sin grej, men Jocke kör som om hans deadline var igår
Citera
2025-03-16, 13:08
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Goldentie
Han har ett märkligt sätt att gå vidare på
Chrippa har bromsat och gör sin grej, men Jocke kör som om hans deadline var igår

Och trots att Jonna nu är uppenbart mycket dålig så ligger allt fokus på Chrippa, Flashback och IG.

Orolig för hur Jonna ska orka faktiskt.
Citera
2025-03-16, 13:22
Avstängd
Citat:
Och Chrippa som enl. "vissa" här inne ljuger 24/7 är fullkomlig sanningsenlig nu?

Jag har aldrig påstått att han ljuger 24/7 men han ljuger extremt mycket ja. Även om dokumentären skulle jag tro. Mest kul att slå håll på alla hans lögner.
Citera
2025-03-16, 13:54
Medlem
Horrorgrams avatar
Citat:
Nej, att man förstår känslan/viljan när man blivit så hårt utsatt som Chrippa blivit av Jocke, eller misshandlade kvinnor blivit av sina män, eller föräldrar till utsatta barn .. det handlar om att vara mänsklig.
Det är mänskligt att bli förbannad och vilja slå tillbaka. Det är inte tillåtet att göra, men mänskligt att känna.

Jag har inget hat mot Jocke. Han är ingen. Däremot har jag på flera håll sett hur han ljuger, manipulerar och använder sina hundar - och jag har full förståelse för att någon som varit så utsatt som Chrippa att denne känner ilska gentemot Jocke.

Att du inte har något hat mot Jocke är som att säga att du inte försvarar chrippa. Du är lika manisk i jockes tråd och där lyser ditt hat väldigt starkt.

Åter igen. Clownen chrippa har aldrig varit utsatt. Han har skapat sitt drama själv. Enbart han själv.
Det var Linnea som först satte han i häkte. Där och då dök det upp andra brott som han nu står inför. Vart någonstans har Jocke haft med detta att göra? Han har hjälpt honom med både lgh, telefon etc.
Men vad gjorde clownen? Jo han stack som han alltid gör.

Du är vad jag förstår en vuxen människa? Rätt skrämmande då du mer liknar ett 15 årigt fan av chrippa som måste försvara honom till varje pris, oavsett vad fan han gör.
Citera
2025-03-16, 13:55
Medlem
Citat:
Om ni tycker att allt kommit upp i ljuset gällande Chrippa, så skulle jag vilja säga att mycket är överdrivet, falskt och påhittat. Men det kommer att komma mera, så ja, 2025 kommer bli ett fint år på många sätt

Det ska alltid komma mera. Komma mera har en tendens att utebli.
När ska mera komma?
Jag är väldigt nyfiken på just komma mera.

Självklart har inte allt gällande Chrippa kommit upp i ljuset. Endel har inte blivit offentligt än och annat lär vi få veta i kommande rättegång.
Citera
2025-03-16, 13:57
Medlem
Citat:
Och trots att Jonna nu är uppenbart mycket dålig så ligger allt fokus på Chrippa, Flashback och IG.

Orolig för hur Jonna ska orka faktiskt.

Då kan du ju sluta att dra in hennes man hela jävla tiden om du är genuint orolig för henne.

Det har säkert inte varit lätt för Jonna att hs en galen Chrippa hängandes över dom. Nu är den delen bortkopplad i varje fall.
Citera
2025-03-16, 14:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Horrorgram
Att du inte har något hat mot Jocke är som att säga att du inte försvarar chrippa. Du är lika manisk i jockes tråd och där lyser ditt hat väldigt starkt.

Åter igen. Clownen chrippa har aldrig varit utsatt. Han har skapat sitt drama själv. Enbart han själv.
Det var Linnea som först satte han i häkte. Där och då dök det upp andra brott som han nu står inför. Vart någonstans har Jocke haft med detta att göra? Han har hjälpt honom med både lgh, telefon etc.
Men vad gjorde clownen? Jo han stack som han alltid gör.

Du är vad jag förstår en vuxen människa? Rätt skrämmande då du mer liknar ett 15 årigt fan av chrippa som måste försvara honom till varje pris, oavsett vad fan han gör.

Det är väl någon form av kollektiv psykos.

Chrippa är en liten feg lort. Han har inte tagit ansvar för sina handlingar någon gång. Alltid någon annans fel.

Nu får han möta världen utan pappa som kommer och räddar sin lilla son.

På tal om pappa. Det ligger väl inte långt borta att föräldrarna skulle kunna få stå till svars för att hjälp sin lille pojk i brottslig verksamhet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in