2025-03-16, 12:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av frason
Kommer bli en höjdare. Undrar om han har tv-teamet med sig i häktet eller om han kör selfiekamera där inne?

Det sjuka är att om han har ett TV team med sig så kan det bli en jävla succé.
Tänk om dom filmat han sedan november, och fått tillstånd att filma han lite i diverse häkten och fängelsen med mera.

En skildring av en socialamedier arbetare och hans kriminella verksamheter, även en fördjupning av den sjuka häxjakten han varit om.

Tror inte han är smart nog att ha sålt in detta för ett halvår sedan, men skulle han ha gjort det så hade det säkert blivit succé.
Citera
2025-03-16, 12:10
Medlem
Citat:
Ja det var några riktigt sjuka meddelanden. Men vem är förvånad? Desperation.

Ja det var ju iaf lite underhållning samtidigt som det var sjukt.
Allt för att man blivit besatt av allt som händer så man måste ta det utanför Flashback.
Jag skulle då aldrig få för mig att skicka en massa till Chrippa oavsett vad jag tycker om honom.
Citera
2025-03-16, 12:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av playlek
vad va chrippas sista ord t linnea?

Ingen som vet, hon var hemma. Dom trodde inte han skulle bli inlåst igen, utan bara få fortsätta som det var med reseförbud och anmäla sig hos polisen.

Iof så vet ju Linnea vad dom sista orden var, även andra med ifall dom var avlyssnade i vanlig ordning
Citera
2025-03-16, 12:16
Avstängd
Citat:
Kommer bli en höjdare. Undrar om han har tv-teamet med sig i häktet eller om han kör selfiekamera där inne?

Bröderna Berg kanske också gör comeback av att Jacke besöker honom i besöksrummet i häktet.
Citera
2025-03-16, 12:17
Avstängd
Finns häktesförhandlingen att begära ut som ljudfil? Eller bara rättegångar?
Citera
2025-03-16, 12:18
Medlem
frasons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mutemute123
Allt för att man blivit besatt av allt som händer så man måste ta det utanför Flashback.
Jag skulle då aldrig få för mig att skicka en massa till Chrippa oavsett vad jag tycker om honom.
Nej, det visar på någon form av sinnessjukdom.

Citat:
Ursprungligen postat av husky30
Det sjuka är att om han har ett TV team med sig så kan det bli en jävla succé.
Tänk om dom filmat han sedan november, och fått tillstånd att filma han lite i diverse häkten och fängelsen med mera.

En skildring av en socialamedier arbetare och hans kriminella verksamheter, även en fördjupning av den sjuka häxjakten han varit om.

Tror inte han är smart nog att ha sålt in detta för ett halvår sedan, men skulle han ha gjort det så hade det säkert blivit succé.
I hans (och vissa andras) fantasi så har nog det där skett på riktigt.

Citat:
Ursprungligen postat av 400Ben
Bröderna Berg kanske också gör comeback av att Jacke besöker honom i besöksrummet i häktet.
Vilken blockbuster!
Citera
2025-03-16, 12:20
Avstängd
Citat:
Men om du har konversationerna så kanske du är lite delaktig ändå?
Kan ju kolla om jag kan lägga upp dom så får du & andra se.
Men vet inte om det finns någon utredning kring detta.
Allt hör ju ihop med att man inte tycker om Jocke och vill skydda Chrippa.

Är du medveten om att man inte per automatik skyddar Chrippa bara för att man inte gillar Jocke?
Citera
2025-03-16, 12:24
Avstängd
Citat:

Det är väl lika sjukt att du skickar saker till Jocke som om du skulle ha gjort det till Chrippa?

Jag tror bestämt att du tagit din parasociala relation till Jocke lite väl långt.

Det är snudd på psykotiskt.
Citera
2025-03-16, 12:26
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av 400Ben
Finns häktesförhandlingen att begära ut som ljudfil? Eller bara rättegångar?

Bara rättegångar.
Citera
2025-03-16, 12:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LimboLife
Det är väl lika sjukt att du skickar saker till Jocke som om du skulle ha gjort det till Chrippa?

Jag tror bestämt att du tagit din parasociala relation till Jocke lite väl långt.

Det är snudd på psykotiskt.

Vad har jag skickat till honom menar du?
Citera
2025-03-16, 12:41
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Hur har det ljugits om dem?
Det är ganska omöjligt att klippa & klistra en sån sak där personerna som har konversationerna finns med.
Ska kolla om jag kan lägga upp dessa, du kan ju också förklara hur det är lögner kring detta som skrivs.
För allt handlar väl om att skydda chrippa i grund & botten.
Ändå har han lyckats med det och kablat inte bara vantolkningar utan rena lögner.
Det är inte min konversation att diskutera så jag tänker inte göra det, lika lite som jag gjorde det när ni lögnare drog in det här nicket i era vantolkningar och lögner kring det som lades ut.
Senast redigerad av micro113 2025-03-16 kl. 12:45.
Citera
2025-03-16, 12:43
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LimboLife
Är du medveten om att man inte per automatik skyddar Chrippa bara för att man inte gillar Jocke?
Det kan vi nog konstatera att det de/den INTE är medveten om - allt i deras liv går genom Jocke och det är deras utgångspunkt i allt. Tycker du inte som Jocke eller kritiserar Jocke så är du en fiende som är allierad med Chrippa.
Deras värld är inte större än så.
Senast redigerad av micro113 2025-03-16 kl. 12:45.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in